abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136119575
Ik vond het ziekenhuis -uiteindelijk- wel iets laagdrempeliger om te bellen dan de vk eerlijk gezegd.

Tenminste, toen mijn gyn me het volgende op mijn hart drukte:

In de verloskamer is 24/7 iemand aanwezig die wakker en alert is, gewoon aan het werk en of je nu 's ochtends of midden in de nacht belt, maakt geen verschil. Dus als je je zorgen maakt: bellen!

En dat heb ik ook gedaan toen ik s avonds laat mijn slijmprop verloor. Een vk zou ik daar misschien niet voor wakker hebben gebeld.
pi_136119663
:W na een avondje hersenkraken kan ik weer naar bed met een iq van 121! Ik ben blij!

Verder ben ik erg moe en daardoor misselijk... Bah!
S. 2014
J. 2016
pi_136119875
Voor mij is het ziekenhuis bellen juist hoogdrempeliger dan de vk bellen. Maar dat is een kwestie die tussen mijn oren zit. Ik heb namelijk nogal de angst dat we straks 3 keer voor jan doedel naar het ziekenhuis moeten. En dat je dan elke keer met hangende pootjes en schaamrood op de kaken weer naar huis moet omdat er niets aan de hand blijkt te zijn. :@
Ik weet ook echt nog niet op welk moment ik ga bellen. Bij de eerste wee lijkt me wat erg enthousiast, maar na een uur weeën kan bij mij te laat zijn omdat ik vorige keer na 1,5 uur al 8 cm ontsluiting had.
pi_136120198
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 23:03 schreef _NIKKI_ het volgende:
Voor mij is het ziekenhuis bellen juist hoogdrempeliger dan de vk bellen. Maar dat is een kwestie die tussen mijn oren zit. Ik heb namelijk nogal de angst dat we straks 3 keer voor jan doedel naar het ziekenhuis moeten. En dat je dan elke keer met hangende pootjes en schaamrood op de kaken weer naar huis moet omdat er niets aan de hand blijkt te zijn. :@
Ik weet ook echt nog niet op welk moment ik ga bellen. Bij de eerste wee lijkt me wat erg enthousiast, maar na een uur weeën kan bij mij te laat zijn omdat ik vorige keer na 1,5 uur al 8 cm ontsluiting had.
ik had precies hetzelfde. En toen moest ik naar het ziekenhuis en toen was er idd niks.
En toen zeiden meerdere artsen en/of zusters, liever 10x voor niks dan 1x te laat.
En ze drukten mijn man zelfs op het hart, als ik niet wilde bellen, dat hij dan zou bellen.
Dus je moet je daar echt niet druk over maken :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
  woensdag 29 januari 2014 @ 23:13:11 #209
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_136120310
Ik bel wel gemakkelijker het ZH dan de vk destijds. Maar dat zit hem meer in het gevoel dat ze me bij het ZH geven en het gevoel dat ik van de vk kreeg (hoewel het misschien wel tussen me oren zat hoor).

Ik ben benieuwd hoe het beladvies bij begin bevalling hier is ivm 30 min aanrijdtijd (hoewel 20 vast ook gaat als het laat is :+ ) voorlopig is weeën in welke vorm dan ook immers sowieso bellen, evenals vliezen die breken. Lastig wel, enerzijds blijf ik zo lang mogelijk thuis in m'n eigen bubbel, anderzijds wil ik echt niet met persweeen in de auto zitten als het ineens tóch vlug gaat. Maar gezien de medische indicatie en de manier waar op die bevallingen begeleid worden, verwacht ik eigenlijk een laagdrempelige beladvies dan minimaal een uur om de zoveel minuten. Maar das misschien naïef!

Maandag krijgen we weer een echo voor de groei en de ligging van navelstreng + beeb en aansluitend een dubbele afspraak voor controle en bevalplan. Daarin zal het wel aan de orde komen! Ben benieuwd :)
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  woensdag 29 januari 2014 @ 23:43:05 #210
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_136121594
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 23:03 schreef _NIKKI_ het volgende:
Bij de bevalling van Thijs,zijn we ook paar x terug kunnen rijden van ziekenhuis naar huis. De weeën stopten er telkens mee zodra we daar waren. Ik kreeg wel de keus,en ik koos zelf voor terug naar huis te gaan.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_136123002
Aaaarggghhh restless legs.... Normaal al last van maar onder invloed van hormonen heb ik net eerst mn kat met spasmes vd bank geschopt ;( en daarna mn (8> op n haar na in zn kruis gekickt :{ stomme spastische rusteloze benen! :(
S. 2014
J. 2016
pi_136124009
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 00:21 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Aaaarggghhh restless legs.... Normaal al last van maar onder invloed van hormonen heb ik net eerst mn kat met spasmes vd bank geschopt ;( en daarna mn (8> op n haar na in zn kruis gekickt :{ stomme spastische rusteloze benen! :(
Ik heb het ook heel erg. Alleen als ik naar bed ga 's avonds, maar heel erg vervelend is het he? }:|
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_136124756
quote:
10s.gif Op woensdag 29 januari 2014 22:47 schreef mignonne het volgende:

[..]

Belt je moeder niet, is het je verloskundige wel... voel je al iets? c_/
:')

En... Daar zijn we weer. 12u, 4u en strak wakker vanaf 5.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_136124770
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 05:42 schreef DJMomo het volgende:
Ik doe mee }:|
Om vijf uur ging de eerste wekker af en daar lig je dan met je goeie gedrag..
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_136124829
Ik ga voor zelfde scenario als gisteren. Zodra de jongens de deur uit gaan, ga ik terug. Maar dit keer trek ik de telefoon er uit. :6
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_136124832
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 05:42 schreef DJMomo het volgende:

[..]

:')

Straks maar weer lekker naar bed toe Mo.

Ik deed om 4 uur mee, net als gisteren. Vervelende is dat man veel kabaal maakt en ik niet echt goed in slaap val. En dochter rond 6 gevoederd wil worden.
Gelukkig lag ik er vroeg in, hele dag cursus, dus moet wel opletten. c_/

Overigens ervaar ik bellen niet echt een drempel. Vorige keer ziekenhuis ,s nachts gebeld met weeën, maar niet echt weeën weeën. De verloskundige was zo aardig te vertellen dat het precies als indalingsweeen klonk en dat die nog wel een week of iets aankonden houden....grapjas. Kwam hem een dag later nog tegen, want inmiddels bevallen. Hij was wel blij dat ik 'besloot' door te zetten. :+
pi_136124950
:* voor de slechte nachten dames.

Ik heb weer van 7 tot 6 geslapen, met tussen 10 en 11 gisteravond een uurtje wakker. Blij toe want gisternacht was veel te kort.

Ik ben ook een beetje bang voor weeën die er eerst wel zijn maar die weggaan zodra we richting ziekenhuis gaan. Maargoed we zien wel, als ik mijn eerste echte wee heb zal ik het gevoel wel herkennen en vast ook voelen wanneer ik actie moet ondernemen. :')
  donderdag 30 januari 2014 @ 08:09:46 #218
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_136125204
Goedemorgen!

Mignonne, jij klinkt echt als de verloskundige die veel van ons wel zouden willen!

Ik heb bij mijn vorige zwangerschap ook nooit problemen gehad met het zhs bellen als er 'iets' was. Precies wat Kyara zegt, er is daar altijd iemand aan het werk en die zit daar voor (o.a. :P ) jouw vragen. Zo heb ik 2x gebeld, toevallig wel steeds overdag btw, omdat ik m'n baby niet goed voelde. De 1e x was met 34 weken en de 2e x met 41. Er heeft nooit iemand mij het gevoel gegeven dat ik voor niks belde. En als gaven ze mij dat wel :+ . Mijn baby, mijn lichaam, mijn zwangerschap en mijn bevalling!

Nu loop ik niet meer in het ziekenhuis maar bij een verloskundigenpraktijk, ben benieuwd hoe ik dat ga ervaren :).

Mini mijlpaal vandaag, 6 weken *O* :D
  donderdag 30 januari 2014 @ 08:20:49 #219
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_136125297
Ik ben ook bang dat ik mensen voor niks "lastig val". En aangezien dat hele bevallen de eerste keer is is de kans groot dat ik bel met vals alarm dus zie mezelf er echt voor aan om op een moment te bellen dat ze zeggen: waarom heb je zo lang gewacht? :')
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  donderdag 30 januari 2014 @ 08:22:06 #220
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_136125309
Oh en vandaag 21 weken *O*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_136125510
Ik vind het idd ook vaak vervelend om te bellen omdat ik niemand tot last wil zijn, maar ergens in m'n achterhoofd heb ik dan toch dat stemmetje dat zegt dat het hun beroep is en dat dat er nu eenmaal bij hoort. Ik heb tot nu toe al wel een keer de spoedlijn gebeld, want toen werd ik echt ineens helemaal niet goed met zwarte vlekken voor m'n ogen en duizeligheid en even erna ook heel veel overgeven en daar schrok ik echt heel erg van dat ik even moest horen dat het geen kwaad kon voor de baby.

Ik heb echt brak geslapen.. Mijn vriend is echt al weken verkouden en ik word telkens wakker van dat gesnotter en zijn opstaan midden in de nacht. En natuurlijk heb ik vandaag de laatste werkdag dat al mijn overdracht collega's er nog zijn dus zit ik de hele dag in overleg :O
pi_136125537
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 01:15 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Ik heb het ook heel erg. Alleen als ik naar bed ga 's avonds, maar heel erg vervelend is het he? }:|
Misschien is dit advies al gegeven, maar bij mij heeft het heel erg geholpen om een extra magnesium pil te nemen per dag. Ik had last van kramp in mijn kuiten vaak, en toen ik met die magnesium begon, was het binnen twee dagen over en het is ook niet meer teruggekomen.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_136125566
quote:
2s.gif Op donderdag 30 januari 2014 08:46 schreef Franny_G het volgende:

[..]

Misschien is dit advies al gegeven, maar bij mij heeft het heel erg geholpen om een extra magnesium pil te nemen per dag. Ik had last van kramp in mijn kuiten vaak, en toen ik met die magnesium begon, was het binnen twee dagen over en het is ook niet meer teruggekomen.
Hmm. Dat is het proberen waard. Thanks! :D
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_136125603
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 53% gewijzigd door Franny_G op 30-01-2014 08:57:06 ]
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_136125610
Aaaaaaaaaahw O+ O+ O+

Wat een mooierd *;

Die andere foto's kunnen we nu ook allenaal zien he :@
pi_136125656
Oh ja. Goed dat je het zegt.
pi_136125668
Ahhhh Franny wat een poppetje. O+
pi_136125749
Nou Franny, ik zie niks! :(

En Chanty 21 weken en Dot zo te zien bijna verlof? *O*
pi_136125764
Ff tussendoor, wat is de grens van ziekmelden tijdens de zwangerschap? Ik heb veel last van BI, en door mijn werk verergert dit nogal (schoonmaak 32u per week). Ik heb me er nog niet 1 keer ziek voor gemeld maar het speelt wel erg op. Vanaf volgende week krijg ik iets minder zware afdelingen, maar wel nog met dezelfde handelingen.. vervangend werk is er niet. Nou had ik vannacht hele erg krampen in mijn baarmoeder, geen bloed oid en de kleine beweegt nog goed. Ben dus toch maar naar mijn werk gegaan. Maar... wat hoort er nou bij en waar mag je je ziek voor melden? 8)7
In life, every ending is a new beginning..
pi_136125799
Toen het op mijn werk minder ging ivm zwangerschap zeiden ze dat je je dan voor 50% ziek moet melden. Ivm zwangerschap dus.
Weet niet hoe het bij jou is? Misschien toch aangeven bij je leidinggevende? 32 uur schoonmaak is lichamelijk zwaar.
pi_136125867
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 09:02 schreef LaLouchi het volgende:
Ff tussendoor, wat is de grens van ziekmelden tijdens de zwangerschap? Ik heb veel last van BI, en door mijn werk verergert dit nogal (schoonmaak 32u per week). Ik heb me er nog niet 1 keer ziek voor gemeld maar het speelt wel erg op. Vanaf volgende week krijg ik iets minder zware afdelingen, maar wel nog met dezelfde handelingen.. vervangend werk is er niet. Nou had ik vannacht hele erg krampen in mijn baarmoeder, geen bloed oid en de kleine beweegt nog goed. Ben dus toch maar naar mijn werk gegaan. Maar... wat hoort er nou bij en waar mag je je ziek voor melden? 8)7
Je mag je altijd ziek melden, altijd! Luister naar je lichaam en ga vooral niet te lang door omdat je je schuldig voelt. Ga in overleg met je werkgever kijken of je bijvoorbeeld minder kunt werken of, als het echt niet gaat, stop je helemaal. Het UWV betaalt je salaris aan je baas terug als je je ziekmeldt met zwangerschapsgerelateerde klachten, dus voel je er vooral niet schuldig om!
Sarcasme. Herken het.
pi_136125935
Mijn baas kon me dus niet vertellen hoe dat ging als ik me ziek zou melden tijdens mijn zwangerschap. Ben nu pas 17 weken en het voelt nu al alsof mijn lijf al op is. Kan toch nooitde bedoeling zijn. Ook vroeg hij om bewijs van mijn BI maar zowel de fysio als de VK zeggen dat hij dan zelf maar een arbo in moey schakelen. Ik weet nu dus echt niet wat de gang van zaken daarin is, hij zou het uitzoeken maar ik loop nu al een maand rond met deze vragen..
pi_136125969
Dus je baas zou zaken uitzoeken en je hebt daar een maand al niks meer van gehoord?

Dan zou ik me nu ziek melden ivm zwangerschap.
pi_136126014
Ja, hij zou uit gaan zoeken wat er gebeurd als ik me ziekmeld voor mijn verlof ingaat. Heb hem ook een paar keer gebeld maar elke keer dan zegt hij dat hij het nog niet weet. Ondertussen verergeren wel mijn klachten. Dit heb ik aangegeven en vandaar vanaf volgende week ook die iets minder zware afdelingen. Alleen vannacht was weer iets anders en ik voel me nu eigenlijk helemaal niet lekker.
pi_136126147
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 09:13 schreef LaLouchi het volgende:
Mijn baas kon me dus niet vertellen hoe dat ging als ik me ziek zou melden tijdens mijn zwangerschap. Ben nu pas 17 weken en het voelt nu al alsof mijn lijf al op is. Kan toch nooitde bedoeling zijn. Ook vroeg hij om bewijs van mijn BI maar zowel de fysio als de VK zeggen dat hij dan zelf maar een arbo in moey schakelen. Ik weet nu dus echt niet wat de gang van zaken daarin is, hij zou het uitzoeken maar ik loop nu al een maand rond met deze vragen..
Technisch gezien gaat het jouw baas niet eens aan om welke reden jij je ziekmeldt geloof ik! Arbodiensten mogen die info in ieder geval onder geen beding doorspelen :D Dus dat hij bewijs van BI vraagt, lijkt me heel apart.

En als jij je met 17 weken ziek meldt, so be it, wat niet gaat, dat gaat niet. En als hij niet opschiet met uitzoeken, is dat zijn probleem, niet het jouwe. Jij moet bij het UWV worden ziekgemeld met zwangerschapsgerelateerde klachten en dan krijgt hij jouw salaris teruggestort als ik me niet vergis. Zoek anders eens op de UWV website. Daar moet wel iets te vinden zijn denk ik.
Sarcasme. Herken het.
pi_136126189
Ja het staat echt superduidelijk op de UWV website! Precies hoe je een uitkering moet aanvragen voor een zwangere werknemer en wat je moet doen als zij zich voor of na 24 weken ziek zou melden :)
Sarcasme. Herken het.
pi_136126360
Kan me toch niet voorstellen dat je baas niet weet hoe het zit. Misschien doet hij alsof hij het niet weet, in de hoop dat jij doorwerkt. Ook al krijgt hij geld van het UWV, hij moet natuurlijk wel een ander zoeken en inzetten voor jou, heeft ie misschien geen zin in om te regelen ofzo.

Of denk ik nu heel raar? :?
pi_136126412
Dat laatste zou goed kunnen. We zijn echter maar een heel klein bedrijfje (12 man) en er is nog nooit een zwangere geweest. Het zou dus best kunnen dat hij het echt niet weet, maar een ander regelen dat zou nog weleens zijn probleem kunnen zijn.. ik ga ff kijken op de site van uwv, thnx voor de tip
pi_136126419
Wat een lamzak van een werkgever zeg. Staat er nog iemand boven hem? Ik vind het echt te bizar hoe er met een zwangere werknemer wordt omgegaan, hij dient op de hoogte te zijn van zulke dingen. In welke sector werk je Lalouchi?
pi_136126621
Nee hij is de eigenaar van het bedrijf. Ik werk in de schoonmaak.
pi_136126715
1 telefoontje naar het uwv en hij weet alles, lijkt meer alsof hij de moeite niet wil doen en dat gaat ten koste van jouw gezondheid/welzijn...
S. 2014
J. 2016
  donderdag 30 januari 2014 @ 10:26:10 #242
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136127509
*meld*
KuikenGuppy
pi_136127659
LL als het lichamelijk niet meer te doen is, dan is het gewoon klaar. Je moet nog een poosje mee tot aan je bevalling.

Bewijs hoef je niet over te dragen . Daar mag hij de arbo voor inschakelen.

Denk alsjeblieft aan jezelf en mini!
pi_136127794
hebben jullie dit fenomeen ook meegemaakt? onder de douche de stralen niet meer op je tepels verdragen? auwie!!! ik vind het reuze grappig en sta te jodelen onder de douche! ze waren eerst gevoelloos door een operatie, dus ik vind dit nieuwe trucje erg interessant!
pi_136127864
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 08:09 schreef Tante_Soesa het volgende:
Mini mijlpaal vandaag, 6 weken *O* :D
*O* O+
pi_136127987
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:37 schreef DagenNachtdromer het volgende:
hebben jullie dit fenomeen ook meegemaakt? onder de douche de stralen niet meer op je tepels verdragen? auwie!!! ik vind het reuze grappig en sta te jodelen onder de douche! ze waren eerst gevoelloos door een operatie, dus ik vind dit nieuwe trucje erg interessant!
Herkenbaar! Behalve dat ik t zoveel mogelijk ontwijk :P de tepels onder de stralen dan he, niet t douchen.. :P

Minimijlpaal voor Soesa! *O*
S. 2014
J. 2016
pi_136128079
Ik heb ook een mijlpaal. Ik ben 7 weken :D *O*
En vanmiddag eerste echo. Zenuwachtig joh!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_136128168
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:37 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Idem hier, wordt niet beter naarmate de zwangerschap vordert!

Soesa proficiat! En Vlindur ook!

Franny heb de foto gemist jammergenoeg. Hoe gaat het anders bij jullie? Alles goed?

En dat bellen, dat snap ik. Wanneer moet je bellen.. Ik heb al een aantal keer gebeld voor bloedverlies en alles bleek in orde, dan voel ik mij steeds een aansteller.. Nuja, meestal bel ik eerst naar mijn gyn als deze te bereiken is en anders naar het verloskwartier, daar zijn ze uiteindelijk wel voor..
  donderdag 30 januari 2014 @ 10:53:00 #249
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_136128181
Vlindur succes vandaag ^O^
Ik ben echt laat, ik heb dinsdag pas m'n echo bij 11+3 :(
W
Z
E
pi_136128228
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:53 schreef rebel-angel het volgende:
Vlindur succes vandaag ^O^
Ik ben echt laat, ik heb dinsdag pas m'n echo bij 11+3 :(
Ik ben medisch. Ik dring met alles voor :P
Zelfs met bevallen *O*
pi_136128344
Weet iemand alle url's van al die gratis babydozen? :P

Hier: http://www.gratisvoorvrouwen.nl/gratis-babypakketten.html

[ Bericht 35% gewijzigd door Vlinder op 30-01-2014 11:16:56 ]
pi_136128838
Succes vlin!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  donderdag 30 januari 2014 @ 11:21:13 #253
390026 Aisly
A flower a day..
pi_136128912
Chanty, wij doen ook zoals o.a. Dot,Kim en RFR gezegd hebben. Dus geen zweverige termen en houdingen.
En kopje thee doen wij in de pauze, moet zeggen dat die pauze wel zorgt dat je meer met elkaar kletst en een soort band krijgt. We hebben nu ook een facebookpagina opgericht om elkaar straks nog op de hoogte te houden van alles :)

Mijlpalen en wissels *O*

LL, het is al veel gezegd hier maar gewoon ziek melden! Je moet nog wel even en dan kun je beter nu al rustig(er) aan gaan doen

Succes vanmiddag Vlindur!
pi_136128989
Heel veel succes straks Vlindur!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_136129056
Thnx all!
  donderdag 30 januari 2014 @ 11:50:03 #256
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_136129691
:W

Succes vlindur!

Fran ik heb je foto's gemist, jammer!

:* en +1 voor slechte nachten, meh!

LL, gewoon ziekmelden hoor! Houd er wel even rekening mee dat je bij (gedeeltelijke) ziekte verplicht vent om met 34 (ipv 35 of 36) weken met verlof te gaan!

En natuurlijk een jompel voor minimijlpalen *O*

Hier alles oké. De laatste yogales was leuk! Ben benieuwd of ik in een yogabubbel terecht kom als ik ga bevallen, hoop er op!

Laatste trimester dames, hebben jullie soms ook ineens last van je hormonen? Ik ben echt al die maanden normaal mezelf geweest, zonder extra emotioneel of chagrijnig of anders te zijn, maar sinds een aantal dagen kan ik soms ineens echt zó chagrijnig zijn dat ik er helemaal eng van wordt :@ . Dan wil ik niks, is alles stom en reageer ik echt een beetje onredelijk (laat me met rust, ik heb geen zin om met je te praten, je begrijpt er niks van, dat soort werk.) En het slaat nergens op :') Arme vriend!
pi_136129880
Ik kan het me van een m'n eerste zwangerschap niet herinneren, toen was het een grote roze wolk, maar nu voel ik me af en toe echt een chagerijnig hormonaal monster ja.
Als ik eerlijk ben, zal ik blij zijn als ik straks niet meer zwanger ben. Ik heb zin een glaasje wijn bij het eten en schimmelkaas! En om een lange wandeling te maken met de hond en te fietsen zonder die irritante buik die in de weg zit, en zonder te puffen en te steunen bij elke beweging die ik maak. En de rugpijn en pijn in m'n bilspier nu er bij, en het elk uur naar de wc moeten. :(
Gelukkig zijn dit de laatste loodjes. Even doorzetten nog! oO<
  donderdag 30 januari 2014 @ 12:12:18 #258
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_136130340
Vervelend, homormonale chagarijnigheid :* Bij mij zorgen de hormonen op het moment voor een enorme hamsterdrang, alsof ik bang ben dat de winkels pas na de bevalling weer open gaan. Ik telde net bijv. 5 pakjes roggebrood in het keukenkastje :') En met de voorraad schoonmaakmiddelen en waspoeder redden we het makkelijk tot de kerst *)
Oude (on)bekende.
pi_136130578
Oh dat is hier normaal. Hahahaha. Hamsteren FTW! Maar goed. Ik werk op hamster hq. :+
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  donderdag 30 januari 2014 @ 12:25:23 #260
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_136130778
:D

Wij hebben heel weinig bergruimte in de keuken dus dit is helemaal niet handig. Steeds als vriend iets uit de kastjes wil pakken valt er vanalles uit :+
Oude (on)bekende.
pi_136130887
Als je dit nog volhoudt tot aan de bevalling, zullen de winkels nog een jaar gesloten mogen zijn na de bevalling :P
  donderdag 30 januari 2014 @ 12:29:30 #262
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_136130932
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:25 schreef Mevr_Mus het volgende:

Wij hebben heel weinig bergruimte in de keuken dus dit is helemaal niet handig. Steeds als vriend iets uit de kastjes wil pakken valt er vanalles uit :+
_O-
  donderdag 30 januari 2014 @ 12:49:39 #263
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136131521
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:25 schreef Mevr_Mus het volgende:

:D handig :+.
KuikenGuppy
  donderdag 30 januari 2014 @ 12:51:59 #264
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_136131592
Ter compensatie gooi ik wel weer vanalles weg. Waarbij ik wel een beetje moe wordt van mezelf omdat ik de neiging heb om dan vervolgens een nieuwe versie van hetgeen ik heb weggegooid te kopen :@ Zo heb ik net een nieuwe flessenwarmer en magnetronsterilisator gekocht omdat ik het geen lekker idee vond dat de "ouden" 2 jaar op zolder hebben gestaan :@
Oude (on)bekende.
pi_136131808
@ Kim, ivm mijn beroep zou ik sowieso al met 34 weken op verlof gaan :)

Bedankt allemaal voor de feedback, heb nu idd wel door dat ik toch echt naar mijn lichaam moet luisteren :)

@mevr_mus; herkenbaar hoor _O-
pi_136134337
Goedemiddag! Net ff een schoonmaak-opvlieger gehad. Nu even rustig zitten en straks weer verder. :D
Moet zeggen, heb bijna geen last van chagerijnigheid gehad. Zelfs mijn man is er verbaasd over. Soms kan ik een klein beetje eigenwijs zijn, maar ik ben geen enkele keren in huilen uitgebarsten over iets of zo. :D :P
pi_136135244
Hier ook opeens poets woede! Bovenop hoge kasten en dingen die al maaaaaanden bij de achterdeur staan naar de schuur en dode plant bij de voordeur (te zwaar om zelf naar container te dragen). Het wordt zo netjes in ons huis :o
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_136135302
Ik ben nu af en toe al hysterisch hormonaal... :@ mijn pa herkent het van mijn moeder, hij zegt ook 9 mnd hormoonhel te hebben gehad en wenste manlief sterkte.... :P

Maar mijn man laat t allemaal over zich heen komen... Vanmorgen waren we in de action en toen kwam hij zelf aan met 2 borduurwerkjes met circusdieren.. Voor op de babykamer... O+ moet ik maar "ff" doen volgens hem.
S. 2014
J. 2016
pi_136135333
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 14:50 schreef DJMomo het volgende:
Hier ook opeens poets woede! Bovenop hoge kasten en dingen die al maaaaaanden bij de achterdeur staan naar de schuur en dode plant bij de voordeur (te zwaar om zelf naar container te dragen). Het wordt zo netjes in ons huis :o
Daar komt japie aan!! Jij gaat snel bevallen denk ik...
S. 2014
J. 2016
pi_136135542
Eerst zien!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_136135748
Ik heb gehoord dat je eerst pijn voelt en dan pas iets ziet :P
S. 2014
J. 2016
pi_136135917
:{w
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_136136394
:D :D
  donderdag 30 januari 2014 @ 15:39:21 #274
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_136136899
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 15:06 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik heb gehoord dat je eerst pijn voelt en dan pas iets ziet :P

Maar bij mij klopte het, de dag voordat ik beviel heb ik echt als een idioot staan opruimen! Ik heb toen zelfs verfresten die al 2 jaar op de deur zaten staan afkrabben :Y

Dus ik ben benieuwd...
Oude (on)bekende.
  donderdag 30 januari 2014 @ 15:40:15 #275
149959 SQ
snelle trees
pi_136136939
het lijkt WOHTS wel :+ :D
disclaimer
  donderdag 30 januari 2014 @ 15:41:24 #276
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136136983
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:50 schreef Kimpossible het volgende:
Laatste trimester dames, hebben jullie soms ook ineens last van je hormonen? Ik ben echt al die maanden normaal mezelf geweest, zonder extra emotioneel of chagrijnig of anders te zijn, maar sinds een aantal dagen kan ik soms ineens echt zó chagrijnig zijn dat ik er helemaal eng van wordt :@ . Dan wil ik niks, is alles stom en reageer ik echt een beetje onredelijk (laat me met rust, ik heb geen zin om met je te praten, je begrijpt er niks van, dat soort werk.) En het slaat nergens op :') Arme vriend!
Heel herkenbaar :@ Ik ben ook de hele zwangerschap enorm redelijk geweest, maar nu super hormonaal. Gelukkig is het nog maar even, ik vind dit niet zo leuk :').

quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:56 schreef nummer_zoveel het volgende:
Als ik eerlijk ben, zal ik blij zijn als ik straks niet meer zwanger ben. Ik heb zin een glaasje wijn bij het eten en schimmelkaas! En om een lange wandeling te maken met de hond en te fietsen zonder die irritante buik die in de weg zit, en zonder te puffen en te steunen bij elke beweging die ik maak. En de rugpijn en pijn in m'n bilspier nu er bij, en het elk uur naar de wc moeten. :(
Gelukkig zijn dit de laatste loodjes. Even doorzetten nog! oO<
Ook al zo herkenbaar :').
Ik mis vooral het gevoel van 'je lekker fit voelen'. Maar dat zal er de eerste weken na de bevalling ws ook niet in zitten :').

quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 14:50 schreef DJMomo het volgende:
Lekker toch, opgeruimd en schoongemaakt huis O+.
Kan de kraam straks lekker achterover zitten met haar krantje :+.

Ik wil ook mijn baby, misschien moet ik maar aan de poets? :').
quote:
99s.gif Op donderdag 30 januari 2014 15:40 schreef Stormqueen het volgende:
het lijkt WOHTS wel :+ :D
Lekker hypochonderen met z'n allen :+.
Het voelt wel een beetje hetzelfde hoor, in het begin zit je maar te wachten op dat tweede streepje en bij elk steekje of krampje denk je: oeh! Zou het? En zo op het eind zit je maar te wachten op de bevalling en bij elk steekje of krampje denk je: oeh! Zou het?

:').
KuikenGuppy
  donderdag 30 januari 2014 @ 15:44:01 #277
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136137071
Totaal offtopic, maar ik heb net de boeken van afgelopen jaar gesloten (van mijn bedrijf), en heb me toch heel onverwachts een gigantische financiële meevaller :D Ik lig er helemaal van in een lachstuip _O- :D.
KuikenGuppy
pi_136137186
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 15:39 schreef Mevr_Mus het volgende:

[..]

Maar bij mij klopte het, de dag voordat ik beviel heb ik echt als een idioot staan opruimen! Ik heb toen zelfs verfresten die al 2 jaar op de deur zaten staan afkrabben :Y

Dus ik ben benieuwd...
Ohja, goeie! Heb ook nog wat spetters hier... Even de terpentine zoeken!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_136137230
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 15:44 schreef Burdie het volgende:
Totaal offtopic, maar ik heb net de boeken van afgelopen jaar gesloten (van mijn bedrijf), en heb me toch heel onverwachts een gigantische financiële meevaller :D Ik lig er helemaal van in een lachstuip _O- :D.
Go burdie! :7
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  donderdag 30 januari 2014 @ 15:49:01 #280
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136137275
Ik wacht nog even tot de belastingdienst mijn aangifte definitief maakt, maar dan krijgt baby een gigantische wardrobe-update :7. Scheelt dat 'ie dan geboren is en ik weet of ik jurkjes of tuinbroekjes moet kopen :P.
KuikenGuppy
pi_136137278
Lekker Burdie!

Ik zit vandaag tot mijn oren toe in de overdracht, want dinsdag is mijn laatste dag, maar dan zijn al mijn collega's in het buitenland en ik ben nu echt al versleten! Ik moet namelijk overdragen aan 4 of 5 personen, dus het is van de een naar de ander vliegen... Maar net bij de laatste lunch wel een hele tas vol Lush badderspul gekregen om nog even lekker te relaxen in mijn verlof O+
pi_136137338
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 15:44 schreef Burdie het volgende:
Da's toch superfijn. ^O^
pi_136137873
Mėh ging er niet af. :{w

Oh, vermoeiende dagen zijn dat he dot! Maar het eind is in zicht!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_136137928
Lekker burdie!

Ik zit in de wachtkamer bij de vk. Zwangerschapskaart niet mee want ben vanuit werk gekomen en dacht er pas aan toen ik hier binnenliep. Nouja jammerdebammer!
Gup is lekker aan t trappen dus ik verwacht geen gekke dingen oid.
Tralalalaaa
  donderdag 30 januari 2014 @ 16:11:56 #285
390026 Aisly
A flower a day..
pi_136137970
Fijn burdie! ^O^

En morgen heel de dag F5en voor Momo lees ik ;)

Dot, vandaag is dan eigenlijk je laatste overdrachtdag? Lush O+
Ik ben echt zo benieuwd hoe het over 4 weken zal zijn als ik alles heb overgedragen en dan naar huis ga om pas half juli terug te komen. Moet nu al moeite doen om me niet meer met alles te bemoeien.. :@

Straks naar voorlichting over bevallen, hoorde van een kennis dat er toen zelfs alle instrumenten getoond werden. Ben benieuwd! (vooral naar de reactie van (8> haha)
pi_136138040
Kloppend Hartje gezien! *O* *O*
  donderdag 30 januari 2014 @ 16:16:29 #287
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_136138128
Jeeeej Vlindur *O*
pi_136138135
quote:
17s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:14 schreef Vlindur het volgende:
*O* *O* *O*
pi_136138183
*O* vlindur!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_136138193
quote:
Wat fijn, een goed begin!!!
  donderdag 30 januari 2014 @ 16:19:03 #291
390026 Aisly
A flower a day..
pi_136138223
Vlindur *O* O+
pi_136138323
Fijn Vlindur. *O*
  donderdag 30 januari 2014 @ 16:24:12 #293
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136138436
quote:
Wat fijn *O*
KuikenGuppy
  donderdag 30 januari 2014 @ 16:24:35 #294
386633 Adnap
I love Life !
pi_136138448
quote:
YES !!!
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_136138578
Zal ik vanavond moussaka eten of..... Pannenkoeken? :Y) :+
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_136138697
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:28 schreef DJMomo het volgende:
Zal ik vanavond moussaka eten of..... Pannenkoeken? :Y) :+
Pannenkoeken natuurlijk. Mèt kaas!

:9~ O+ :9~
pi_136138891
Wat fijn Vlindur!!
pi_136138916
quote:
*O*
*poef* nu is het weg
pi_136138993
quote:
Hoera! *O*
S. 2014
J. 2016
pi_136139074
Nu wil ik ook pannenkoeken }:| }:|

En een hartje voor Vlindur *O*

Spannend Mo, ben benieuwd of het rond de UD wordt of ook met 41 weken :)

Hier geen enkele schoonmaakdrang, eerder het tegenovergestelde :X Maar niet meteen denken dat het een bende is in mn huis he :6
pi_136139502
Vlindur, wat fijn! *O* *O* *O*

Ik heb net in mn eentje onze hele woonkamer verbouwd. :')
En ik heb het zooo warm, is dat normaal?

Momo, spannend!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')