Een kloppend hartje voor Vlindur 

Beterschap Hobbesje.  

Wat het warm hebben betreft, dat is voor mij ook heel herkenbaar. Ik heb soms als ik in bed lig enorme zweetaanvallen en dan heb ik het echt bloedheet. Het is dat ik zwanger ben, anders zou ik ze echt verslijten voor opvliegers.  

Wat ben ik blij dat ik niet helemaal plat gestalkt wordt met de vraag of de baby's er al zijn. Af en toe krijgen we nog wel een appje en daar kan ik dan niet zo goed tegen (Laat me nou met ruuuhuuust - 

hormonen ! 

) maar voor de rest valt het reuze mee. We houden onze antwoorden ook heel algemeen. Op internet heb ik het hier alleen over de ontsluiting gehad. 
KP: wat een mooie kastinhoud.  

Hier zijn nu ook alle babywassen gewassen. Ik was gisteren aan het opruimen en toen ik de kast opentrok rook het naar was.  

Ik vind mezelf niet echt hormonaal begaafd, maar ik geloof dat mijn hormonen toen toch ineens heel blij waren.  

TAP: slaap lekker en veel beterschap. 

BE: pas je wel goed op jezelf ? Jeumig, wat heb jij een hoop gedaan !  

Verder een 

en een 

voor wie wil en nodig heeft.
Aisly vroeg geloof ik hoe het met mij gaat nu. 

Het gaat een stuk beter dan afgelopen maandag tijdens de controle bij de gynaecoloog. Ik had gewoon een mega slechte dag. Gelukkig is de bron van de stress en de slechte nachtrust nu verdwenen. Met poes (waar we maandag mee naar de dierenarts zijn geweest) gaat alles een stuk beter. Alleen nog een antibiotica kuur en dan is ze weer helemaal de oude. We hebben hier in huis alles helemaal klaar hebben voor de komst van de baby's en de vluchttas is nagenoeg compleet. Dat geeft me nu zoveel rust in mijn hoofd dat ik me echt veel beter voel. 's Nachts ben ik regelmatig wakker en heb ik regelmatig een harde buik, maar als ik naar de wc ga, is het snel weer verdwenen. 
Vanmiddag had ik mijn belafspraak met de gynaecoloog en dat was ook een goed gesprek. Het duurde niet lang, maar kort gezegd komt het erop neer dat  

en ik maandag weer bij haar komen voor controle en dan gaan we zien hoe ver alles is gevorderd. Gisteren heb ik mijn slijmprop verloren (een grote groen/gele blob van 3 a 4 cm). De gyn zei dat dat heel goed kan met 4 cm ontsluiting. 
Spannend, hoor allemaal, maar ik ben niet gespannen voor de bevalling. 

Ik kan het toch niet beïnvloeden, dus ik maak me er ook niet druk over. Ik hoop echt dat ik de komende dagen nog kan bijtanken (dat is zeker het plan) en dat ik met  

nog lekker kan genieten van een weekendje samen. Mocht alles vanzelf op gang komen, dan merken we het ook wel, maar tot nu toe dus behoorlijk wat rust in den buijck.