Wat leukquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:34 schreef Spees_Eend het volgende:
Sorry rijst, dat ik zo door je post heen banjer. Ik heb helemaal nog niet goed bijgelezen hierHet was een opwelling om het hier ook neer te zetten. Sterkte!
Wat lief, jullie reacties![]()
Ben waarschijnlijk 5w1d nu. Streep wordt nu wel echt donker ja
Op dit tempo vast over 2 weken alquote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:14 schreef Kyara het volgende:
Wanneer komt de eerste buikfoto met kat???![]()
Wieeeehaaaa! Wat leuk!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:29 schreef Spees_Eend het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Voor op wie het van toepassing is: niks op facebook!
Wat, wil je soms zo snel mogelijk weg uit dit topic nu ik hier ben?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:21 schreef klaprooss het volgende:
Is het gek dat ik nu mijn baby wil nu we spees haar strepen hebben gezien?!
Neee! Maar ik ben zo enthousiastquote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:22 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Wat, wil je soms zo snel mogelijk weg uit dit topic nu ik hier ben?![]()
Dan is het goed!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:22 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Neee! Maar ik ben zo enthousiast
Ik moest wel een klein beetje lachen,quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:22 schreef Cygne het volgende:
Ik klaag nooit meer over geen symptomen.![]()
Misselijk?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:22 schreef Cygne het volgende:
Ik klaag nooit meer over geen symptomen.![]()
Ik heb er ervaring mee, maar dan wat eerder in de zwangerschap.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:54 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ik heb even geen 'zin' om bij te lezen!
Voorbaad sorry dus..
Wij hadden vanmorgen de groeiecho van onze kleine moops, en die bleek niet te zijn zoals zou moeten!
Ons moppie wordt nu op ongeveer 1500 gram geschat en dat is voor mijn termijn (32 weken) dus te klein ..
Ik word nu voor mijn controles doorverwezen naar de gynaecoloog en daar baal ik ontzettend van
Meer dames met deze ervaring ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |