uhm, ja, nou en?quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:52 schreef Klojo120 het volgende:
trouwens is het ook van onder naar bovent te lezen
[-]v[][][][][][][]
->SATOR[]
[]AREPO[][]
[]TENET[][]
[]OPERA[][]
[]ROTAS<-
[][][][][][î][][]
Zie UIquote:Op donderdag 30 januari 2014 15:55 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik dacht dat mannen poepten als ze kwamen.
sup crip?quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:55 schreef Crip het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dat mannen poepten als ze kwamen.
goed, zin in weekend en volgende week enzoquote:Op donderdag 30 januari 2014 15:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Not much, ik ben bijna beter. Dus weer vrolijk.![]()
Hoe is het met jou?
En wat is er volgende week dan!?quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goed, zin in weekend en volgende week enzo
maandag sollicitatiegesprek, woensdag jochem meijerquote:
Ah cool, succes!quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maandag sollicitatiegesprek, woensdag jochem meijer
Jawel, want dan kan ik op mijn nest liggen.quote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jawel, want dan kan ik op mijn nest liggen.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Laptop op schoot, scherm uit, TV aan.
quote:
Dan krijgen je ballen laptopstraling en dan heb je zwak zaad en word je impotent.quote:
Hij is homo big dealquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:47 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Dan krijgen je ballen laptopstraling en dan heb je zwak zaad en word je impotent.
Net alsof ik kinderen wil.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:47 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Dan krijgen je ballen laptopstraling en dan heb je zwak zaad en word je impotent.
Ehm, heb je ooit over de Baardmoeder gehoord? Dat krijgen alleen homo's is een soort mannelijke baarmoeder.quote:
oooooooooooooooooooquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:48 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ehm, heb je ooit over de Baardmoeder gehoord? Dat krijgen alleen homo's is een soort mannelijke baarmoeder.
Onwaar, je hersenen hebben tijd nodig om te wennen aan het feit dat er een deel van het lichaam mist, en je zal dus nog steeds pijn voelen op de plek waar het zou horen te zijn. Er is alleen niks groetjes je lichaamquote:
Fantoompijnen noemen ze dat.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:53 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Onwaar, je hersenen hebben tijd nodig om te wennen aan het feit dat er een deel van het lichaam mist, en je zal dus nog steeds pijn voelen op de plek waar het zou horen te zijn. Er is alleen niks groetjes je lichaam
File in m'n hard file in m'n zielquote:
Diep in filequote:Op donderdag 30 januari 2014 17:01 schreef Roburtt het volgende:
[..]
File in m'n hard file in m'n ziel
quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Waarom zet je dan het scherm niet gewoon aan? Maakt 't er niet minder comfortabel op.
Haha, je hebt een driehoekige kussen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat denk je dat comfortabeler is voor mijn nek?
quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Haha, je hebt een driehoekige kussen.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Haha, je hebt een driehoekige kussen.
Sup mah nigga.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:07 schreef Roburtt het volgende:
Kut d4v1d is net weg, had wat super vets
gewoon yolo togquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:59 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik zit er over te denken om te stoppen met de opleiding
Waarom moet ik nou weer zo lui zijn
#deuitkeringsleef #pvv #allemaaldeschuldvanderaboquote:
Ja.quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb m'n site geüpdatet, is die nu ook crap?
Wat is je site?quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb m'n site geüpdatet, is die nu ook crap?
Heb ik ook gedaan, heb ik spijt van. Niet doen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:59 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik zit er over te denken om te stoppen met de opleiding
Waarom moet ik nou weer zo lui zijn
Nee, maar de resultaten vallen mij erg tegen, en dat komt omdat ik er niks aan doequote:Op donderdag 30 januari 2014 18:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, heb ik spijt van. Niet doen.
Oh, dat is gewoon niet heel slim nee.quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee, maar de resultaten vallen mij erg tegen, en dat komt omdat ik er niks aan doe
Maar als ik ga leren doe ik dat vaak op de laptop en dan ga ik vaak op joeptjoep kijken enzo
Nee kloptquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, dat is gewoon niet heel slim nee.
Herkenbaar, ik ben vaak ook behoorlijk laks.quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:07 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee klopt
En ik wil het wel verbeteren maar ik doe het gewoon niet
Ik
Boks ouwequote:Op donderdag 30 januari 2014 18:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik ben vaak ook behoorlijk laks.
Imagine dragons met een rapper bij de grammys, maar het viel tegenquote:
Alsnog linkje pl0xquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:11 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Imagine dragons met een rapper bij de grammys, maar het viel tegen
heb ik niet meer. imagine dragons grammys 2014 should do the trickquote:
Staan aan, eens zien.quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:13 schreef Roburtt het volgende:
[..]
heb ik niet meer. imagine dragons grammys 2014 should do the trick
En waar is je site precies?quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:08 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dan vind ik mijn site toch stukken mooier eigenlijk.
[ afbeelding ]![]()
Mail nasturen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:46 schreef Snowbells het volgende:
Verstuur je een mail ivm solliciteren, vergeet je je CV en motivatiebrief er bij te sluiten
Dit is iets wat iedereen kan overkomen dus valt meequote:Op donderdag 30 januari 2014 18:49 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Al gedaan maar komt dat niet stom over?
jawel, maar als je brief en cv goed zijn maak je toch nog kansquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:49 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Al gedaan maar komt dat niet stom over?
dan is nu wel een goede tijd om te solliciteren jaquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:03 schreef Snowbells het volgende:
Maar hopelijk word ik aangenomen. Is een nieuw sushi restaurant hier die pas eind februari opent, dus beter te vroeg dan te laat
Neequote:Op donderdag 30 januari 2014 19:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan is nu wel een goede tijd om te solliciteren ja
zie je er asian uit? dat kan in je voordeel werken
nu geen werk, of wil je gewoon iets anders?quote:
Geen werk.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nu geen werk, of wil je gewoon iets anders?
Neequote:Op donderdag 30 januari 2014 19:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Heb je al ge-oefend met borden opstapelen om je arm enz?
ik zou dat alvast oefenen want als je in het begin echt veel laat vallen dan zijn ze best snel klaar met jequote:
Ja, of je loopt gewoon wat vaker, en neemt geen risico. Dat zien ze liever.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik zou dat alvast oefenen want als je in het begin echt veel laat vallen dan zijn ze best snel klaar met je
Ik heb in een restaurant gewerkt (als afwasser) en dat vaker lopen konden ze moeilijk veroorloven op een drukke zondagquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, of je loopt gewoon wat vaker, en neemt geen risico. Dat zien ze liever.
waar ze zelf hun eten pakken? dan je alleen drank hoeft te lopen en borden afruimen?quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:36 schreef Snowbells het volgende:
Dit is trouwens wel een all you can eat restaurant, dus ik weet niet of dat verschil maakt.
Aha buffetquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:36 schreef Snowbells het volgende:
Dit is trouwens wel een all you can eat restaurant, dus ik weet niet of dat verschil maakt.
Nouja, je moet wel bestellingen opnemenquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Aha buffet? Lijkt me wel chiller though. Geen bestellingen opnemen (behalve eventueel drankjes) en alleen mensen naar hun tafel begeleiden en borden ruimen
krijg er honger vanquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:44 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nouja, je moet wel bestellingen opnemenZie het zo.
Een stel heeft 2,5 uur de tijd om te eten, allebei per keer mogen ze 5 kleine gerechtjes kiezen dus 10 gerechtjes per keer. Gemiddeld eet je dus ongeveer 5 rondjes, dus 50 borden.(klein wel).
ow wacht je bedoeld tapas?quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:44 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nouja, je moet wel bestellingen opnemenZie het zo.
Een stel heeft 2,5 uur de tijd om te eten, allebei per keer mogen ze 5 kleine gerechtjes kiezen dus 10 gerechtjes per keer. Gemiddeld eet je dus ongeveer 5 rondjes, dus 50 borden.(klein wel).
dan was het toch nog niet open?quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:48 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Het is zo lekkerNeem er mijn vriend mee naar toe 14 feb
De vestiging in mijn stad niet neequote:Op donderdag 30 januari 2014 19:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan was het toch nog niet open?
Ligt er aan waar je dan werkt lijkt me.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik heb in een restaurant gewerkt (als afwasser) en dat vaker lopen konden ze moeilijk veroorloven op een drukke zondag
Klinkt goed.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:54 schreef essnhills het volgende:
Nu eerst heb ik lekker eten![]()
Pasta met tonijn, venkel, courgette, champignon en room
Goed voer om straks goed te kunnen opletten
Is het ookquote:
nee, is leuk. anderen voor je laten lopenquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:51 schreef FL_Freak het volgende:
Overigens eten bij het restaurant waar je werkt is echt fucking awkward
De dagen dat je opmaakt wat je nog in huis hebt, kunnen de meest verrassende maar ook de meest tegenvallende de dagen zijn qua eten.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is het ookDit is wat ik nog in huis had en ik dacht, ik gooi het gewoon bij elkaar, kijken of het lekker is
![]()
Beerquote:
Meestal is het wel lekker wat ik tevoorschijn toverquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:57 schreef Maringo het volgende:
[..]
De dagen dat je opmaakt wat je nog in huis hebt, kunnen de meest verrassende maar ook de meest tegenvallende de dagen zijn qua eten.
lasagne is lekkerquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Meestal is het wel lekker wat ik tevoorschijn tover
Maar dit is wel een gerechtje dat ik vaker alleen kan eten
M'n vriend houdt bijvoorbeeld niet zo van tonijn, terwijl ik het heerlijk vind
Maar goed, dan eet hij lasagne ofzo, dat vind ik niet lekker
Tomatensausquote:
lasagne is en van de dingen waarbij ik dat accepteerquote:
Ja maar ik kan niet tegen tomaat weet je nogquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lasagne is en van de dingen waarbij ik dat accepteer
en dan liefst goedkoopst mogelijke kant en klare fabriekslasagne
soep is ook geen maaltijdquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja maar ik kan niet tegen tomaat weet je nog
Maargoed, vriend vindt het wel erg lekker, dus gewoon af en toe hij aan de lasagne en ik aan zoiets met tonijn of aan de maaltijdsoep ofzo (hij houdt niet van soep)
Voor mij welquote:
quote:
een voor of bij gerecht. anders niksquote:
Tallyquote:
Ik zal wel te vullende soepen maken ofzoquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een voor of bij gerecht. anders niks
[..]
Tally
minestronnequote:Op donderdag 30 januari 2014 20:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zal wel te vullende soepen maken ofzo
Ik wil morgen wel weer eens een soep maken
Wat voor soep zou ik gaan maken?
mosterdsoep met spekjes en een beetje zuurkoolquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zal wel te vullende soepen maken ofzo
Ik wil morgen wel weer eens een soep maken
Wat voor soep zou ik gaan maken?
Daar zit tomaat in volgens mijquote:
Klinkt best interessantquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mosterdsoep met spekjes en een beetje zuurkool
volgens mij zit daar best veel tomaat inquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar zit tomaat in volgens mij
Dus tenzij je een recept zonder tomaat hebt
nooit gehad?quote:
Neequote:Op donderdag 30 januari 2014 20:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mij zit daar best veel tomaat in
[..]
nooit gehad?
Is er al een topic voor vandaag?quote:
Ja, 3 zelfs.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is er al een topic voor vandaag?
Ohquote:
Straks even terugkijken als die online staatquote:
Lasagna is een manier van opmaken van een gerecht. Daar hoeft dus niet per se tomatensaus bij.quote:
Truequote:Op donderdag 30 januari 2014 21:37 schreef Maringo het volgende:
[..]
Lasagna is een manier van opmaken van een gerecht. Daar hoeft dus niet per se tomatensaus bij.
Ik heb twee weken terug vislasagna gemaakt met dilleroomsaus. En met onder andere tonijn erdoor.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
TrueIk heb ook wel eens blanke lasagne gehad en dat was best lekker
Maar ik denk niet dat m'n vriend heel gelukkig wordt als ik lasagne op die manier voor hem maakDan is het geen echte lasagne
Ik zou het natuurlijk prima kunnen makenquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:40 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik heb twee weken terug vislasagna gemaakt met dilleroomsaus. En met onder andere tonijn erdoor.![]()
Ik heb zoiets ook wel es als sidedish gemaakt bij een kerstdiner. Dat was iets waar ik de meeste complimenten over kreeg.
Te erg.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zou het natuurlijk prima kunnen makenmaar dan moet ik het geen lasagne noemen
Maar gewoon een ovenschotel ofzo
Voorlopig wonen we niet echt bepaald samenquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:42 schreef Maringo het volgende:
[..]
Te erg.
Dat je kan samenleven met zo'n iemand..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar hij is juist heel makkelijk hoorIk denk gewoon meer dat hij dan gewoon oprecht teleurgesteld is omdat hij lasagne zo lekker vindt en dan iets anders voorgeschoteld krijgt dan dat hij verwacht
![]()
En dat wil ik hem niet aan doen
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Voorlopig wonen we niet echt bepaald samen
Dan zeg je toch dat je een vislasagna maakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar hij is juist heel makkelijk hoorIk denk gewoon meer dat hij dan gewoon oprecht teleurgesteld is omdat hij lasagne zo lekker vindt en dan iets anders voorgeschoteld krijgt dan dat hij verwacht
![]()
En dat wil ik hem niet aan doen
Of gewoon specificeren wat voor lasagne het is inderdaadquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:46 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dan zeg je toch dat je een vislasagna maakt?
Ja, waarom zijn er in Nederland geen ventilatoren op zonne-energie beschikbaar? Zodat je lekker ergens in de tuin kunt gaan zitten met de ventilator naast je op een hete dag zonder dat je moet klooien met allerlei snoeren?quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:02 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Hoii![]()
Ik heb een vraag aan jullie!
Zijn er dingen die jullie gebruiken of dingen die jullie zien waarvan jullie denken, hmm dat moet toch handiger c.q. beter kunnen?
Dat is niet haalbaar, want zo'n grote vliegtuigmotor vreet nogal wat stroomquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, waarom zijn er in Nederland geen ventilatoren op zonne-energie beschikbaar? Zodat je lekker ergens in de tuin kunt gaan zitten met de ventilator naast je op een hete dag zonder dat je moet klooien met allerlei snoeren?
quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, waarom zijn er in Nederland geen ventilatoren op zonne-energie beschikbaar? Zodat je lekker ergens in de tuin kunt gaan zitten met de ventilator naast je op een hete dag zonder dat je moet klooien met allerlei snoeren?
Gebruik ik ook altijd wanneer het heel warm is, lekker met dat ding onder je snufferd in de tuin en in de stad vertoeven.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:13 schreef d4v1d het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan krijg je zo'n klein kutding
quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat is niet haalbaar, want zo'n grote vliegtuigmotor vreet nogal wat stroom
Kweet niet, misschien door de tafelventilatormaffia c.q. illuminati?quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:17 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Gewoon zo'n tafelmodelletje heb ik het over. In India enzo zijn die dingen al lang op de markt. Waarom hier niet?
Ze pesten mij gewoonquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Kweet niet, misschien door de tafelventilatormaffia c.q. illuminati?
Jaquote:
SCHANDALIG!!quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:24 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja![]()
Het is allemaal de schuld van de raboank!!!!!111!!!11EINZ!1!1!!111
Dat dit kan in Nederlandquote:
Hier een liedje om het allemaal wat beter te makenquote:
Dat lied maakt alles juist alleen maar ergerquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier een liedje om het allemaal wat beter te maken
quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:04 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Dat lied maakt alles juist alleen maar erger
Ha! Mooi fout, died in your arms en broken wings waren op Emotion 98.70 (?)quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:05 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Maar ik heb nu wel een vraag van mij en mijn broertje beantwoord toen we het laatst hadden over GTA Vice City..
Welke bekende liedjes naast Nena - 99 Luftballons en Mr Mister - Broken Wings werden er nog meer gedraaid op Wave 103![]()
Naast natuurlijk de reclame 'and why do men have nipples'
Oh shit! Daarmee in de war danquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:07 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Ha! Mooi fout, died in your arms en broken wings waren op Emotion 98.70 (?)
Kom je me eindelijk opzoeken?quote:
Kids in America sowieso wel jaquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh shit! Daarmee in de war dan
En Shoot that poison arrow? En We're the kids in America? waren die wel Wave 103?
Jup. Ben bij het tellen van de posts jouw naam heel vaak tegengekomenquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kom je me eindelijk opzoeken?Heb ik je aandacht gevangen gister met mijn nr 1 positie?
quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:14 schreef Monitor het volgende:
[..]
Jup. Ben bij het tellen van de posts jouw naam heel vaak tegengekomen
Ik negeer jou niet hoorquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:15 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ja zo kon je me niet langer negeren natuurlijk
Ohquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:17 schreef Monitor het volgende:
[..]
Ik negeer jou niet hoorIk heb het zo druk dat ik geen tijd heb om behalve dagcijfers nog iets anders te posten
Jazeker. Ik moet alle fora in de index openen en dan per forum alle topics openen binnen een bepaald datumbereik en dan per gebruiker alle berichten tellen. Per dag zijn dit gemiddeld 40.000 berichten die geteld moeten worden.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
Duurt alles tellen zo lang dan?![]()
Poeh, wat een werk allemaal.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:19 schreef Monitor het volgende:
[..]
Jazeker. Ik moet alle fora in de index openen en dan per forum alle topics openen binnen een bepaalde datum en dan per gebruiker alle berichten tellen. Per dag zijn dit gemiddeld 40.000 berichten die geteld moeten worden.
Ik kan vooral heel goed turvenquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Poeh, wat een werk allemaal.
Je zal wel vlugge vingers ervan gekregen hebben
Heb je geen verschillende manieren voor de variatie?quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:23 schreef Monitor het volgende:
[..]
Ik kan vooral heel goed turvenna 4 jaar achtereenvolgens tellen is het een soort van automatisme geworden
Ik had hogerquote:
Ik heb maar één doel en dat is tellen, altijd op dezelfde manierquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je geen verschillende manieren voor de variatie?
Iedere keer hetzelfde is ook maar saai. Je moet het wel een beetje spannend houden natuurlijk.
Misschien moest je dan ook wel heel veel tellen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:27 schreef Monitor het volgende:
[..]
Ik heb maar één doel en dat is tellen, altijd op dezelfde manierZo nu en dan kijk ik eens uit mijn zolderraam en denk ik: was ik maar pallet sorteerder geworden
quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ging bij de sommen helemaal de fout in.En ik drukte een paar keer te laat.
Alleen sorteren, niet tellenquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien moest je dan ook wel heel veel tellen.
Heb je wel eens bij Sesamstraat geïnformeerd of Graaf Tel niet eens met pensioen moet?
Die routes lukte mij heel goed, alleen die vormen niet altijd helemaal.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:29 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik ging bij ruimtelijk inzicht redelijk slechtDie routes
En met het lange termijn geheugen had ik de allerlaatste vraag fout, want dat moment met dat treintje was ik naar de wc
![]()
Maar voor de rest was het allemaal best makkelijk vond ik
Okéquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:32 schreef Monitor het volgende:
[..]
Alleen sorteren, niet tellenDus gewoon soort bij soort leggen. Net zo eentonig als berichten tellen maar wel anders eentonig
En Graaf Tel kan nog jaren mee heb ik begrepen
Ik ga trouwens weer verder met tellen; moet zo een post met cijfers maken.
Kusjes,
Monitor![]()
![]()
hahaquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die routes lukte mij heel goed, alleen die vormen niet altijd helemaal.En die laatste vraag had ik ook fout, want die ging online opeens over de gejatte auto's, en niet over het treintje, terwijl het in de uitzending die ik er bij terugkeek wel over dat treintje ging.
Verwarring alom.
![]()
Zeg ik nietquote:
Ja die vormen ja, die kubusjes vond ik ook wel te doen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
hahaDie vormen dat je moest zeggen 1 en 4 bij elkaar ofzo die gingen ook niet zo goed, maar die kubusjes met die plaatjes erop vind ik altijd zo makkelijk
Die zouden dat wel willen weten ja. Maar daarom deed ik het ook netjes met pen en papier en heb ik de test inmiddels ritueel verbrand.quote:
Hogerquote:
quote:
Neeequote:
Zo bijzonder is dat toch niet? Ik heb vorig jaar ook 130+ gehaald op die test. Dit jaar nog niet gedaan; site heb ik inmiddels wel aan mijn favorieten toegevoegd, binnenkort ff makenquote:
Jaja.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
NeeeDie test was gewoon niet zo moeilijk
M'n broer haalt ook altijd van die hoge scores iddquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Zo bijzonder is dat toch niet? Ik heb vorig jaar ook 130+ gehaald op die test. Dit jaar nog niet gedaan; site heb ik inmiddels wel aan mijn favorieten toegevoegd, binnenkort ff maken
Maar als ik hoogbegaafd ben dan dan dan zit ik in een hokjequote:
Heb je deze wel eens gedaan: http://www.mensa.nl/lid-worden/doe-de-thuistest ?quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
M'n broer haalt ook altijd van die hoge scores iddEn m'n moeder ook
Nee die heb ik nog niet gedaan. Misschien ook eens doenquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb je deze wel eens gedaan: http://www.mensa.nl/lid-worden/doe-de-thuistest ?
Ik wel en volgens die test kan ik door voor een officiële Mensa test
Heb ik ook voor de grap gedaan. Ik hoef geen deel uit te maken van dat clubje autistenquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee die heb ik nog niet gedaan. Misschien ook eens doenVoor de grap
Ik zou daar ook geen lid van willen wordenquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:42 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb ik ook voor de grap gedaan. Ik hoef geen deel uit te maken van dat clubje autisten
quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zou daar ook geen lid van willen worden
Met je 103 zit je toch boven het gemiddeldequote:
quote:
Precies op het gemiddelde toch?quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met je 103 zit je toch boven het gemiddelde
Uhh, zou kunnenquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:51 schreef bondage het volgende:
[..]
Beetje
Heb je een vermoeden dat je vandaag in de top100 staat?
GIster was het gemiddelde 100quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Precies op het gemiddelde toch?
Met 325 posts lijkt me dat niet een geheel onlogisch gevolg.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:51 schreef bondage het volgende:
[..]
Beetje
Heb je een vermoeden dat je vandaag in de top100 staat?
Ok. Moet je maar ff opletten vandaagquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhh, zou kunnenMaar ik weet het eigenlijk niet
![]()
Geen top 10 denk ik
Heb ik er zoveel ja?quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Met 325 posts lijkt me dat niet een geheel onlogisch gevolg.
Nee hoorquote:
Ik volg je werk altijd op de voetquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Ok. Moet je maar ff opletten vandaag
Ja naja ik heb wel Wie is de Mol gekeken en meegedaan in het Live topic enzoquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:54 schreef bondage het volgende:
[..]
Nee hoorIk kon het zelf nog niet zien omdat mijn index is bijgewerkt tot 18:52, toen had ze nog niet zoveel posts. Blijkbaar in een paar uur heel veel berichten gemaakt
Uiteraard word ik daar blij van. De e, s, n, h, i en l toetsen zijn inmiddels behoorlijk versleten.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik volg je werk altijd op de voet![]()
Wordt je altijd blij als je mijn naam weer eens mag invoeren?
Arcee doet 't op profiel basis, lekker simpel.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:54 schreef bondage het volgende:
[..]
Nee hoorIk kon het zelf nog niet zien omdat mijn index is bijgewerkt tot 18:52, toen had ze nog niet zoveel posts. Blijkbaar in een paar uur heel veel berichten gemaakt
Ik ook.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:56 schreef Rezania het volgende:
Ah man, ik faal hard op het taalonderdeel.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:55 schreef bondage het volgende:
[..]
Uiteraard word ik daar blij van. De e, s, n, h, i en l toetsen zijn inmiddels behoorlijk versleten.
Ik vraag me af wat voor algoritme hij gebruikt. Als je het op profielbasis wilt kunnen doen dan moet je eigenlijk alle profielen binnen een seconde bij langs gaan, zo niet dan krijg je een afwijking omdat je dan niet vanaf middernacht meer telt bij sommige profielen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Arcee doet 't op profiel basis, lekker simpel.Vraag me wel af hoe snel hij al die postcounts indexeert, zal wel niet allemaal exact om 0:00:00 zijn.
Ja en ik post in 2 SC'squote:Op donderdag 30 januari 2014 23:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zo gaat 't wel heel snel hoor.
334
Ik hoop maar dat mijn str_replace goed zijn werk doetquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zo gaat 't wel heel snel hoor.
334
Dat is dus precies wat ik bedoel ja.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:58 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat voor algoritme hij gebruikt. Als je het op profielbasis wilt kunnen doen dan moet je eigenlijk alle profielen binnen een seconde bij langs gaan, zo niet dan krijg je een afwijking omdat je dan niet vanaf middernacht meer telt bij sommige profielen.
Maar als ik veel post dan maak ik monitor blijquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
SC's. Killers voor een lage postcount.
Herkenbaar. Ik post in 1 SC, en heb al dagelijks 100+ posts.quote:
Hoezo blij?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar als ik veel post dan maak ik monitor blij
Ik indexeer gewoon alles. Ik heb inmiddels een huge database met alle gegevens van de posts behalve het bericht zelf. Voordeel hiervan is dat ik heel veel soorten statistieken kan laten zien. Nadeel is dat ik posts in besloten fora niet mee kan tellen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat is dus precies wat ik bedoel ja.Je kan ze nooit allemaal precies om 0:00:00 langsgaan, dus er zal vast een verschil in zitten.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:58 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat mijn str_replace goed zijn werk doet
quote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik volg je werk altijd op de voet![]()
Wordt je altijd blij als je mijn naam weer eens mag invoeren?
quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:55 schreef bondage het volgende:
[..]
Uiteraard word ik daar blij van. De e, s, n, h, i en l toetsen zijn inmiddels behoorlijk versleten.
60quote:
quote:
Aahwquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Monitor is een beetje flieft op Ess.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Monitor is een beetje flieft op Ess.
quote:
Arcee indexeert ook meerdere zaken, weet alleen niet hoe.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:00 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik indexeer gewoon alles. Ik heb inmiddels een huge database met alle gegevens van de posts behalve het bericht zelf. Voordeel hiervan is dat ik heel veel soorten statistieken kan laten zien. Nadeel is dat ik posts in besloten fora niet mee kan tellen.
https://www.thuisserver.net/fokdagcijfers/fokstats_stats
Oh god die verschrikkelijke routesquote:
Actieve forumposters afgelopen 4 jaar. Ik heb echter niet alle posts geïndexeerd dus het kan zijn dat dit niet helemaal accuraat is.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Arcee indexeert ook meerdere zaken, weet alleen niet hoe.http://arcee862.com/
Wel nice die stats![]()
Dus er zijn van de 421.405 huidige FOK! users, maar 155.308 forumposters?
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:08 schreef bondage het volgende:
[..]
Actieve forumposters afgelopen 4 jaar. Ik heb echter niet alle posts geïndexeerd dus het kan zijn dat dit niet helemaal accuraat is.
Weet ik niet, kreeg ik niet te zien op internet.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:08 schreef essnhills het volgende:
Wat was jullie sterkste onderdeel?
Ik had 0 fouten bij Logica, het 2e onderdeel
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:11 schreef bondage het volgende:
BBQ, is het account 3030 toevallig van jou?
Nee, serieus niet.quote:
Oh, ja voordeel van met de hand doen hè?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Weet ik niet, kreeg ik niet te zien op internet.
Fantastisch!quote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:14 schreef BBQSausage het volgende:
Maar ontkennen heeft geen zin, kreeg ik te horen.
Jammer ja.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, ja voordeel van met de hand doen hè?
Jij bent pas fantastischquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, ja voordeel van met de hand doen hè?
[..]
Fantastisch!
True.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:15 schreef BBQSausage het volgende:
En nog een keer overdoen heeft ook geen zin, want nu ken ik de vragen al.
I knowquote:
Ja, heel raar.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
True.
Wel raar dat ze dat niet laten zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |