dan is nu wel een goede tijd om te solliciteren jaquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:03 schreef Snowbells het volgende:
Maar hopelijk word ik aangenomen. Is een nieuw sushi restaurant hier die pas eind februari opent, dus beter te vroeg dan te laat
Neequote:Op donderdag 30 januari 2014 19:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan is nu wel een goede tijd om te solliciteren ja
zie je er asian uit? dat kan in je voordeel werken
nu geen werk, of wil je gewoon iets anders?quote:
Geen werk.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nu geen werk, of wil je gewoon iets anders?
Neequote:Op donderdag 30 januari 2014 19:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Heb je al ge-oefend met borden opstapelen om je arm enz?
ik zou dat alvast oefenen want als je in het begin echt veel laat vallen dan zijn ze best snel klaar met jequote:
Ja, of je loopt gewoon wat vaker, en neemt geen risico. Dat zien ze liever.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik zou dat alvast oefenen want als je in het begin echt veel laat vallen dan zijn ze best snel klaar met je
Ik heb in een restaurant gewerkt (als afwasser) en dat vaker lopen konden ze moeilijk veroorloven op een drukke zondagquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, of je loopt gewoon wat vaker, en neemt geen risico. Dat zien ze liever.
waar ze zelf hun eten pakken? dan je alleen drank hoeft te lopen en borden afruimen?quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:36 schreef Snowbells het volgende:
Dit is trouwens wel een all you can eat restaurant, dus ik weet niet of dat verschil maakt.
Aha buffetquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:36 schreef Snowbells het volgende:
Dit is trouwens wel een all you can eat restaurant, dus ik weet niet of dat verschil maakt.
Nouja, je moet wel bestellingen opnemenquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Aha buffet? Lijkt me wel chiller though. Geen bestellingen opnemen (behalve eventueel drankjes) en alleen mensen naar hun tafel begeleiden en borden ruimen
krijg er honger vanquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:44 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nouja, je moet wel bestellingen opnemenZie het zo.
Een stel heeft 2,5 uur de tijd om te eten, allebei per keer mogen ze 5 kleine gerechtjes kiezen dus 10 gerechtjes per keer. Gemiddeld eet je dus ongeveer 5 rondjes, dus 50 borden.(klein wel).
ow wacht je bedoeld tapas?quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:44 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nouja, je moet wel bestellingen opnemenZie het zo.
Een stel heeft 2,5 uur de tijd om te eten, allebei per keer mogen ze 5 kleine gerechtjes kiezen dus 10 gerechtjes per keer. Gemiddeld eet je dus ongeveer 5 rondjes, dus 50 borden.(klein wel).
dan was het toch nog niet open?quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:48 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Het is zo lekkerNeem er mijn vriend mee naar toe 14 feb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |