mosterdsoep met spekjes en een beetje zuurkoolquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zal wel te vullende soepen maken ofzo
Ik wil morgen wel weer eens een soep maken
Wat voor soep zou ik gaan maken?
Daar zit tomaat in volgens mijquote:
Klinkt best interessantquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mosterdsoep met spekjes en een beetje zuurkool
volgens mij zit daar best veel tomaat inquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar zit tomaat in volgens mij
Dus tenzij je een recept zonder tomaat hebt
nooit gehad?quote:
Neequote:Op donderdag 30 januari 2014 20:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mij zit daar best veel tomaat in
[..]
nooit gehad?
Is er al een topic voor vandaag?quote:
Ja, 3 zelfs.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is er al een topic voor vandaag?
Ohquote:
Straks even terugkijken als die online staatquote:
Lasagna is een manier van opmaken van een gerecht. Daar hoeft dus niet per se tomatensaus bij.quote:
Truequote:Op donderdag 30 januari 2014 21:37 schreef Maringo het volgende:
[..]
Lasagna is een manier van opmaken van een gerecht. Daar hoeft dus niet per se tomatensaus bij.
Ik heb twee weken terug vislasagna gemaakt met dilleroomsaus. En met onder andere tonijn erdoor.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
TrueIk heb ook wel eens blanke lasagne gehad en dat was best lekker
Maar ik denk niet dat m'n vriend heel gelukkig wordt als ik lasagne op die manier voor hem maakDan is het geen echte lasagne
Ik zou het natuurlijk prima kunnen makenquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:40 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik heb twee weken terug vislasagna gemaakt met dilleroomsaus. En met onder andere tonijn erdoor.![]()
Ik heb zoiets ook wel es als sidedish gemaakt bij een kerstdiner. Dat was iets waar ik de meeste complimenten over kreeg.
Te erg.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zou het natuurlijk prima kunnen makenmaar dan moet ik het geen lasagne noemen
Maar gewoon een ovenschotel ofzo
Voorlopig wonen we niet echt bepaald samenquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:42 schreef Maringo het volgende:
[..]
Te erg.
Dat je kan samenleven met zo'n iemand..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar hij is juist heel makkelijk hoorIk denk gewoon meer dat hij dan gewoon oprecht teleurgesteld is omdat hij lasagne zo lekker vindt en dan iets anders voorgeschoteld krijgt dan dat hij verwacht
![]()
En dat wil ik hem niet aan doen
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Voorlopig wonen we niet echt bepaald samen
Dan zeg je toch dat je een vislasagna maakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar hij is juist heel makkelijk hoorIk denk gewoon meer dat hij dan gewoon oprecht teleurgesteld is omdat hij lasagne zo lekker vindt en dan iets anders voorgeschoteld krijgt dan dat hij verwacht
![]()
En dat wil ik hem niet aan doen
Of gewoon specificeren wat voor lasagne het is inderdaadquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:46 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dan zeg je toch dat je een vislasagna maakt?
Ja, waarom zijn er in Nederland geen ventilatoren op zonne-energie beschikbaar? Zodat je lekker ergens in de tuin kunt gaan zitten met de ventilator naast je op een hete dag zonder dat je moet klooien met allerlei snoeren?quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:02 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Hoii![]()
Ik heb een vraag aan jullie!
Zijn er dingen die jullie gebruiken of dingen die jullie zien waarvan jullie denken, hmm dat moet toch handiger c.q. beter kunnen?
Dat is niet haalbaar, want zo'n grote vliegtuigmotor vreet nogal wat stroomquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, waarom zijn er in Nederland geen ventilatoren op zonne-energie beschikbaar? Zodat je lekker ergens in de tuin kunt gaan zitten met de ventilator naast je op een hete dag zonder dat je moet klooien met allerlei snoeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |