dan is nu wel een goede tijd om te solliciteren jaquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:03 schreef Snowbells het volgende:
Maar hopelijk word ik aangenomen. Is een nieuw sushi restaurant hier die pas eind februari opent, dus beter te vroeg dan te laat
Neequote:Op donderdag 30 januari 2014 19:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan is nu wel een goede tijd om te solliciteren ja
zie je er asian uit? dat kan in je voordeel werken
nu geen werk, of wil je gewoon iets anders?quote:
Geen werk.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nu geen werk, of wil je gewoon iets anders?
Neequote:Op donderdag 30 januari 2014 19:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Heb je al ge-oefend met borden opstapelen om je arm enz?
ik zou dat alvast oefenen want als je in het begin echt veel laat vallen dan zijn ze best snel klaar met jequote:
Ja, of je loopt gewoon wat vaker, en neemt geen risico. Dat zien ze liever.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik zou dat alvast oefenen want als je in het begin echt veel laat vallen dan zijn ze best snel klaar met je
Ik heb in een restaurant gewerkt (als afwasser) en dat vaker lopen konden ze moeilijk veroorloven op een drukke zondagquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, of je loopt gewoon wat vaker, en neemt geen risico. Dat zien ze liever.
waar ze zelf hun eten pakken? dan je alleen drank hoeft te lopen en borden afruimen?quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:36 schreef Snowbells het volgende:
Dit is trouwens wel een all you can eat restaurant, dus ik weet niet of dat verschil maakt.
Aha buffetquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:36 schreef Snowbells het volgende:
Dit is trouwens wel een all you can eat restaurant, dus ik weet niet of dat verschil maakt.
Nouja, je moet wel bestellingen opnemenquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Aha buffet? Lijkt me wel chiller though. Geen bestellingen opnemen (behalve eventueel drankjes) en alleen mensen naar hun tafel begeleiden en borden ruimen
krijg er honger vanquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:44 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nouja, je moet wel bestellingen opnemenZie het zo.
Een stel heeft 2,5 uur de tijd om te eten, allebei per keer mogen ze 5 kleine gerechtjes kiezen dus 10 gerechtjes per keer. Gemiddeld eet je dus ongeveer 5 rondjes, dus 50 borden.(klein wel).
ow wacht je bedoeld tapas?quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:44 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nouja, je moet wel bestellingen opnemenZie het zo.
Een stel heeft 2,5 uur de tijd om te eten, allebei per keer mogen ze 5 kleine gerechtjes kiezen dus 10 gerechtjes per keer. Gemiddeld eet je dus ongeveer 5 rondjes, dus 50 borden.(klein wel).
dan was het toch nog niet open?quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:48 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Het is zo lekkerNeem er mijn vriend mee naar toe 14 feb
De vestiging in mijn stad niet neequote:Op donderdag 30 januari 2014 19:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan was het toch nog niet open?
Ligt er aan waar je dan werkt lijkt me.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik heb in een restaurant gewerkt (als afwasser) en dat vaker lopen konden ze moeilijk veroorloven op een drukke zondag
Klinkt goed.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:54 schreef essnhills het volgende:
Nu eerst heb ik lekker eten![]()
Pasta met tonijn, venkel, courgette, champignon en room
Goed voer om straks goed te kunnen opletten
Is het ookquote:
nee, is leuk. anderen voor je laten lopenquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:51 schreef FL_Freak het volgende:
Overigens eten bij het restaurant waar je werkt is echt fucking awkward
De dagen dat je opmaakt wat je nog in huis hebt, kunnen de meest verrassende maar ook de meest tegenvallende de dagen zijn qua eten.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is het ookDit is wat ik nog in huis had en ik dacht, ik gooi het gewoon bij elkaar, kijken of het lekker is
![]()
Beerquote:
Meestal is het wel lekker wat ik tevoorschijn toverquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:57 schreef Maringo het volgende:
[..]
De dagen dat je opmaakt wat je nog in huis hebt, kunnen de meest verrassende maar ook de meest tegenvallende de dagen zijn qua eten.
lasagne is lekkerquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Meestal is het wel lekker wat ik tevoorschijn tover
Maar dit is wel een gerechtje dat ik vaker alleen kan eten
M'n vriend houdt bijvoorbeeld niet zo van tonijn, terwijl ik het heerlijk vind
Maar goed, dan eet hij lasagne ofzo, dat vind ik niet lekker
Tomatensausquote:
lasagne is en van de dingen waarbij ik dat accepteerquote:
Ja maar ik kan niet tegen tomaat weet je nogquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lasagne is en van de dingen waarbij ik dat accepteer
en dan liefst goedkoopst mogelijke kant en klare fabriekslasagne
soep is ook geen maaltijdquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja maar ik kan niet tegen tomaat weet je nog
Maargoed, vriend vindt het wel erg lekker, dus gewoon af en toe hij aan de lasagne en ik aan zoiets met tonijn of aan de maaltijdsoep ofzo (hij houdt niet van soep)
Voor mij welquote:
quote:
een voor of bij gerecht. anders niksquote:
Tallyquote:
Ik zal wel te vullende soepen maken ofzoquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een voor of bij gerecht. anders niks
[..]
Tally
minestronnequote:Op donderdag 30 januari 2014 20:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zal wel te vullende soepen maken ofzo
Ik wil morgen wel weer eens een soep maken
Wat voor soep zou ik gaan maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |