Ik kan vooral heel goed turvenquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Poeh, wat een werk allemaal.
Je zal wel vlugge vingers ervan gekregen hebben
Heb je geen verschillende manieren voor de variatie?quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:23 schreef Monitor het volgende:
[..]
Ik kan vooral heel goed turvenna 4 jaar achtereenvolgens tellen is het een soort van automatisme geworden
Ik had hogerquote:
Ik heb maar één doel en dat is tellen, altijd op dezelfde manierquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je geen verschillende manieren voor de variatie?
Iedere keer hetzelfde is ook maar saai. Je moet het wel een beetje spannend houden natuurlijk.
Misschien moest je dan ook wel heel veel tellen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:27 schreef Monitor het volgende:
[..]
Ik heb maar één doel en dat is tellen, altijd op dezelfde manierZo nu en dan kijk ik eens uit mijn zolderraam en denk ik: was ik maar pallet sorteerder geworden
quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ging bij de sommen helemaal de fout in.En ik drukte een paar keer te laat.
Alleen sorteren, niet tellenquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien moest je dan ook wel heel veel tellen.
Heb je wel eens bij Sesamstraat geïnformeerd of Graaf Tel niet eens met pensioen moet?
Die routes lukte mij heel goed, alleen die vormen niet altijd helemaal.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:29 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik ging bij ruimtelijk inzicht redelijk slechtDie routes
En met het lange termijn geheugen had ik de allerlaatste vraag fout, want dat moment met dat treintje was ik naar de wc
![]()
Maar voor de rest was het allemaal best makkelijk vond ik
Okéquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:32 schreef Monitor het volgende:
[..]
Alleen sorteren, niet tellenDus gewoon soort bij soort leggen. Net zo eentonig als berichten tellen maar wel anders eentonig
En Graaf Tel kan nog jaren mee heb ik begrepen
Ik ga trouwens weer verder met tellen; moet zo een post met cijfers maken.
Kusjes,
Monitor![]()
![]()
hahaquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die routes lukte mij heel goed, alleen die vormen niet altijd helemaal.En die laatste vraag had ik ook fout, want die ging online opeens over de gejatte auto's, en niet over het treintje, terwijl het in de uitzending die ik er bij terugkeek wel over dat treintje ging.
Verwarring alom.
![]()
Zeg ik nietquote:
Ja die vormen ja, die kubusjes vond ik ook wel te doen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
hahaDie vormen dat je moest zeggen 1 en 4 bij elkaar ofzo die gingen ook niet zo goed, maar die kubusjes met die plaatjes erop vind ik altijd zo makkelijk
Die zouden dat wel willen weten ja. Maar daarom deed ik het ook netjes met pen en papier en heb ik de test inmiddels ritueel verbrand.quote:
Hogerquote:
quote:
Neeequote:
Zo bijzonder is dat toch niet? Ik heb vorig jaar ook 130+ gehaald op die test. Dit jaar nog niet gedaan; site heb ik inmiddels wel aan mijn favorieten toegevoegd, binnenkort ff makenquote:
Jaja.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
NeeeDie test was gewoon niet zo moeilijk
M'n broer haalt ook altijd van die hoge scores iddquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Zo bijzonder is dat toch niet? Ik heb vorig jaar ook 130+ gehaald op die test. Dit jaar nog niet gedaan; site heb ik inmiddels wel aan mijn favorieten toegevoegd, binnenkort ff maken
Maar als ik hoogbegaafd ben dan dan dan zit ik in een hokjequote:
Heb je deze wel eens gedaan: http://www.mensa.nl/lid-worden/doe-de-thuistest ?quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
M'n broer haalt ook altijd van die hoge scores iddEn m'n moeder ook
Nee die heb ik nog niet gedaan. Misschien ook eens doenquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb je deze wel eens gedaan: http://www.mensa.nl/lid-worden/doe-de-thuistest ?
Ik wel en volgens die test kan ik door voor een officiële Mensa test
Heb ik ook voor de grap gedaan. Ik hoef geen deel uit te maken van dat clubje autistenquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee die heb ik nog niet gedaan. Misschien ook eens doenVoor de grap
Ik zou daar ook geen lid van willen wordenquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:42 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb ik ook voor de grap gedaan. Ik hoef geen deel uit te maken van dat clubje autisten
quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zou daar ook geen lid van willen worden
Met je 103 zit je toch boven het gemiddeldequote:
quote:
Precies op het gemiddelde toch?quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met je 103 zit je toch boven het gemiddelde
Uhh, zou kunnenquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:51 schreef bondage het volgende:
[..]
Beetje
Heb je een vermoeden dat je vandaag in de top100 staat?
GIster was het gemiddelde 100quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Precies op het gemiddelde toch?
Met 325 posts lijkt me dat niet een geheel onlogisch gevolg.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:51 schreef bondage het volgende:
[..]
Beetje
Heb je een vermoeden dat je vandaag in de top100 staat?
Ok. Moet je maar ff opletten vandaagquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhh, zou kunnenMaar ik weet het eigenlijk niet
![]()
Geen top 10 denk ik
Heb ik er zoveel ja?quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Met 325 posts lijkt me dat niet een geheel onlogisch gevolg.
Nee hoorquote:
Ik volg je werk altijd op de voetquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Ok. Moet je maar ff opletten vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |