Jaja.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
NeeeDie test was gewoon niet zo moeilijk
M'n broer haalt ook altijd van die hoge scores iddquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Zo bijzonder is dat toch niet? Ik heb vorig jaar ook 130+ gehaald op die test. Dit jaar nog niet gedaan; site heb ik inmiddels wel aan mijn favorieten toegevoegd, binnenkort ff maken
Maar als ik hoogbegaafd ben dan dan dan zit ik in een hokjequote:
Heb je deze wel eens gedaan: http://www.mensa.nl/lid-worden/doe-de-thuistest ?quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
M'n broer haalt ook altijd van die hoge scores iddEn m'n moeder ook
Nee die heb ik nog niet gedaan. Misschien ook eens doenquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb je deze wel eens gedaan: http://www.mensa.nl/lid-worden/doe-de-thuistest ?
Ik wel en volgens die test kan ik door voor een officiële Mensa test
Heb ik ook voor de grap gedaan. Ik hoef geen deel uit te maken van dat clubje autistenquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee die heb ik nog niet gedaan. Misschien ook eens doenVoor de grap
Ik zou daar ook geen lid van willen wordenquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:42 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb ik ook voor de grap gedaan. Ik hoef geen deel uit te maken van dat clubje autisten
quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zou daar ook geen lid van willen worden
Met je 103 zit je toch boven het gemiddeldequote:
quote:
Precies op het gemiddelde toch?quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met je 103 zit je toch boven het gemiddelde
Uhh, zou kunnenquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:51 schreef bondage het volgende:
[..]
Beetje
Heb je een vermoeden dat je vandaag in de top100 staat?
GIster was het gemiddelde 100quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Precies op het gemiddelde toch?
Met 325 posts lijkt me dat niet een geheel onlogisch gevolg.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:51 schreef bondage het volgende:
[..]
Beetje
Heb je een vermoeden dat je vandaag in de top100 staat?
Ok. Moet je maar ff opletten vandaagquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhh, zou kunnenMaar ik weet het eigenlijk niet
![]()
Geen top 10 denk ik
Heb ik er zoveel ja?quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Met 325 posts lijkt me dat niet een geheel onlogisch gevolg.
Nee hoorquote:
Ik volg je werk altijd op de voetquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Ok. Moet je maar ff opletten vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |