quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, waarom zijn er in Nederland geen ventilatoren op zonne-energie beschikbaar? Zodat je lekker ergens in de tuin kunt gaan zitten met de ventilator naast je op een hete dag zonder dat je moet klooien met allerlei snoeren?
Gebruik ik ook altijd wanneer het heel warm is, lekker met dat ding onder je snufferd in de tuin en in de stad vertoeven.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:13 schreef d4v1d het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan krijg je zo'n klein kutding
quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat is niet haalbaar, want zo'n grote vliegtuigmotor vreet nogal wat stroom
Kweet niet, misschien door de tafelventilatormaffia c.q. illuminati?quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:17 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Gewoon zo'n tafelmodelletje heb ik het over. In India enzo zijn die dingen al lang op de markt. Waarom hier niet?
Ze pesten mij gewoonquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Kweet niet, misschien door de tafelventilatormaffia c.q. illuminati?
Jaquote:
SCHANDALIG!!quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:24 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja![]()
Het is allemaal de schuld van de raboank!!!!!111!!!11EINZ!1!1!!111
Dat dit kan in Nederlandquote:
Hier een liedje om het allemaal wat beter te makenquote:
Dat lied maakt alles juist alleen maar ergerquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier een liedje om het allemaal wat beter te maken
quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:04 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Dat lied maakt alles juist alleen maar erger
Ha! Mooi fout, died in your arms en broken wings waren op Emotion 98.70 (?)quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:05 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Maar ik heb nu wel een vraag van mij en mijn broertje beantwoord toen we het laatst hadden over GTA Vice City..
Welke bekende liedjes naast Nena - 99 Luftballons en Mr Mister - Broken Wings werden er nog meer gedraaid op Wave 103![]()
Naast natuurlijk de reclame 'and why do men have nipples'
Oh shit! Daarmee in de war danquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:07 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Ha! Mooi fout, died in your arms en broken wings waren op Emotion 98.70 (?)
Kom je me eindelijk opzoeken?quote:
Kids in America sowieso wel jaquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh shit! Daarmee in de war dan
En Shoot that poison arrow? En We're the kids in America? waren die wel Wave 103?
Jup. Ben bij het tellen van de posts jouw naam heel vaak tegengekomenquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kom je me eindelijk opzoeken?Heb ik je aandacht gevangen gister met mijn nr 1 positie?
quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:14 schreef Monitor het volgende:
[..]
Jup. Ben bij het tellen van de posts jouw naam heel vaak tegengekomen
Ik negeer jou niet hoorquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:15 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ja zo kon je me niet langer negeren natuurlijk
Ohquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:17 schreef Monitor het volgende:
[..]
Ik negeer jou niet hoorIk heb het zo druk dat ik geen tijd heb om behalve dagcijfers nog iets anders te posten
Jazeker. Ik moet alle fora in de index openen en dan per forum alle topics openen binnen een bepaald datumbereik en dan per gebruiker alle berichten tellen. Per dag zijn dit gemiddeld 40.000 berichten die geteld moeten worden.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
Duurt alles tellen zo lang dan?![]()
Poeh, wat een werk allemaal.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:19 schreef Monitor het volgende:
[..]
Jazeker. Ik moet alle fora in de index openen en dan per forum alle topics openen binnen een bepaalde datum en dan per gebruiker alle berichten tellen. Per dag zijn dit gemiddeld 40.000 berichten die geteld moeten worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |