quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:12 schreef gianni61 het volgende:
ik heb al voor 450 euor "flipsels aan" gesmst.
het is nog steeds niet fantastisch
hmm, ik geloof dat ik je dar niet echt bij kan helpenquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:15 schreef Lt.Surge het volgende:
Hallo, kan iemand bontkraags spreken?
Want ik zit met een liedje, en ik probeer al tijden te ontcijferen wat er nou ''gezongen'' word, maar kom er niet uit.
Sorryquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:15 schreef Lt.Surge het volgende:
Hallo, kan iemand bontkraags spreken?
Want ik zit met een liedje, en ik probeer al tijden te ontcijferen wat er nou ''gezongen'' word, maar kom er niet uit.
Flexkracht.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:19 schreef Lt.Surge het volgende:
Het gaat iig om dat stuk vanaf 0:42 tot 0:50 ongeveer. Voor als men het wil proberen.
FLEXCA?!
WAT?!
Gvd
Ik kan het er nog niet in horen, maar ik geloof je.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Geen idee, maar 't is wel wat daar ge-"zongen" wordt.
Ronnie flexquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:19 schreef Lt.Surge het volgende:
Het gaat iig om dat stuk vanaf 0:42 tot 0:50 ongeveer. Voor als men het wil proberen.
FLEXCA?!
WAT?!
Gvd
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:27 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik kan het er nog niet in horen, maar ik geloof je.
Je moet werken, geen koffie drinken. Opgelost, slotje.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:06 schreef d4v1d het volgende:
Nu moet ik straks vieze koffie op mn werk drinken
Zwaar levenquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:06 schreef d4v1d het volgende:
Nu moet ik straks vieze koffie op mn werk drinken
Ik snap het niet, je bent dan gewoon verslaafd.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik snap dat wel.. Ook al drink ik zelf geen koffie
Goed punt wel.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik snap het niet, je bent dan gewoon verslaafd.
Klopt. Net als dat ik bijna altijd als ik wakker word een blikje energydrink drinkquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik snap het niet, je bent dan gewoon verslaafd.
Gadverdamme.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klopt. Net als dat ik bijna altijd als ik wakker word een blikje energydrink drink
Op tijd naar bedquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:22 schreef Rezania het volgende:
Hoezo kunnen mensen niet gewoon normaal functioneren door op tijd naar bed te gaan en normaal te ontbijten?
Ja, rond 2 uur of zo als je om 7 uur op moet.quote:
Dit. Ik ook. Maar wel lekkere energy. Niet die bittere rotzooi van Red Bull..quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klopt. Net als dat ik bijna altijd als ik wakker word een blikje energydrink drink
Ik vind Red Bull best lekkerquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:31 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dit. Ik ook. Maar wel lekkere energy. Niet die bittere rotzooi van Red Bull..
quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Neen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Je deed het erom, of?...
Zo niet sterkte gewenst met het ophalen van je cijfers
Dat moet juist joh, om je lichaam te kickstarten.quote:
Het mooie is wel dat ik zo sowieso geen taart hoef te kopen.quote:
Neejoh op tijd naar bed is genoegquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat moet juist joh, om je lichaam te kickstarten.
Let op, ik zal slagen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het mooie is wel dat ik zo sowieso geen taart hoef te kopen.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:44 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Neejoh op tijd naar bed is genoeg
Niet gewoon melk drinkenquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:45 schreef Rezania het volgende:
Nesquick was bijna op, dus ik flikkerde die bak maar gewoon om het glas. Nu is de verhouding melk en poeder 1 op 1, teringzoet.
Watquote:
Toevallig drink ik nu waterquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Koffie_! Niet gewoon water drinken.
Water.quote:
Deze manquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Water.Niet gewoon vloeibare waterstof drinken.
Had ik dit maar niet gegoogle'dquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mannen.Niet gewoon fleshjacks neuken.
Jezus man, dat ga je toch niet googlen op stage?quote:
Weet ik vele wat het was, nogsteeds niet eigenlijk klinkte het maar gauw wegquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jezus man, dat ga je toch niet googlen op stage?
emmertje hebben?quote:
AH basicquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind Red Bull best lekkerMaar alleen als het in de aanbieding is ergens haha. Ik drink altijd AH basic of die van de Jumbo met dat zwarte olifantje erop
Fleshlight voor homo's. Maar kan erger, laatst zag ik een filmpje waarin een vent een siliconen reet ging neuken.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:54 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Weet ik vele wat het was, nogsteeds niet eigenlijk klinkte het maar gauw weg
Oh ik heb het laatst ook nog gekochtquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
AH basicVroeger dronk ik ook wel eens red bull.. Kocht t laatst weer, vond t opeens heel vies
Die red bull actie bij AH? Jaquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik heb het laatst ook nog gekochtEerst was het 2+1 gratis en week later, bij de zelfde winkel, 1+1 gratis. (Ze hadden teveel ingekocht hehe want het was een plaatselijke actie ofzo)
Een gewone anale fleshlight maar dan met haar?quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Fleshlight voor homo's. Maar kan erger, laatst zag ik een filmpje waarin een vent een siliconen reet ging neuken.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Die red bull actie bij AH? JaWaar ik werk stond er na die eerste week nog 'n hele rolcontainer, als t niet meer was
Toen wassie verlengd
Daar ook al dusquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Die red bull actie bij AH? JaWaar ik werk stond er na die eerste week nog 'n hele rolcontainer, als t niet meer was
Toen wassie verlengd
Was landelijk verlengdquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Daar ook al dusOok 1+1 gratis? Ik baalde wel dat die ik week niet veel geld had. Anders had ik een tray opgekocht haha
Die keuze maken ze niet zelf hoeveel ze krijgen (Je kan daarbovenop nog wel zelf bestellen, maar denk niet dat zoveel winkels dat hebben gedaan). Een automatisch systeem of een persoon ergens op het hoofdkantoor had een verkeerde inschatting gemaaktquote:
Nickquote:
quote:
quote:
Amaquote:
Ja prima! Toets net gehad, ging superquote:
Nick.quote:
BBQquote:
Goed om te horenquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja prima! Toets net gehad, ging super![]()
Met jou?
ipv wit is het nu zwartquote:
quote:
4,5quote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Goed om te horenJa hier gaat t ook wel lekker
Ik denk het ookquote:
Dinsdag, maar dat was nog van het vorig blokquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wanneer?Nu wel beter kunnen leren?
Nee, nog niet eens. Het enige verschil is dat fleshlight ook vaginale versies heeft.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:59 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Een gewone anale fleshlight maar dan met haar?
Oh.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dinsdag, maar dat was nog van het vorig blok
Vertel, vertelquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:16 schreef LittleBrownie het volgende:
BBQ, ik heb nog een leuk idee voor je site.
Met leuke gifjesquote:
Oh ik heb altijd 450 dernier hahaquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:16 schreef Amarantha het volgende:
4 leggings voor ¤7,90Zijn wel hele dunne (60 denier) maar dat draag ik altijd haha
Wat?quote:
Baasquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:18 schreef DrNick het volgende:
[..]
Oh ik heb altijd 450 dernier haha
Wat is er 6 Juli?quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:17 schreef Roburtt het volgende:
Jongens ik mag niet dood gaan voor 6 juli
Jij faalt.quote:
5 juli is de dag dat ik de laatste band live zal zien die ik moet zien voordat ik dood gaquote:
Vertelquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:18 schreef Roburtt het volgende:
[..]
5 juli is de dag dat ik de laatste band live zal zien die ik moet zien voordat ik dood ga
Wie wat?quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:18 schreef Roburtt het volgende:
[..]
5 juli is de dag dat ik de laatste band live zal zien die ik moet zien voordat ik dood ga
Nickquote:
Nou ik ga binnenkort snarky puppy zien (wow ze hebben een grammy gewonnen) bonobo wss maar die staat niet heel hoog op m'n lijstje. Ik heb vrijdag Bruut! gezien, en 5 juli zie ik The Black Keys en Imagine Dragonsquote:
Ookquote:
Maar ik voel je pijn, ik had een 4,9 voor calculus B.quote:
3,5 voor wiskunde maar herkansing 9,5quote:
Ja jij baasquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
3,5 voor wiskunde maar herkansing 9,5![]()
![]()
![]()
![]()
Nicequote:Op donderdag 30 januari 2014 14:21 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Nou ik ga binnenkort snarky puppy zien (wow ze hebben een grammy gewonnen) bonobo wss maar die staat niet heel hoog op m'n lijstje. Ik heb vrijdag Bruut! gezien, en 5 juli zie ik The Black Keys en Imagine Dragons![]()
En John Mayer heb ik al gezien
Wow.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
3,5 voor wiskunde maar herkansing 9,5![]()
![]()
![]()
![]()
Oh.quote:
Oeiquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar ik voel je pijn, ik had een 4,9 voor calculus B.
Ik was niet goed in wiskunde jaquote:
Dit is het moeilijkste onderdeel van calculus wat we krijgen, dus zo verrassend was het niet. Maar als het een vijf was mocht ik hem compenseren met cijfers van A en C. Dus beetje stom zo.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oei
Ik krijg voor mn hw ook cijfers en was dat dus vergeten te maken anders had ik wel een voldoende. Maar het is sowieso beter dat ik 'em nu weer maak
Jemig het zijn maar hardcore artiesten.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:23 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil 7 Juni hoe dan ook naar Fantasy Island. Dan zie ik Angerfist en Korsakoff live![]()
![]()
![]()
![]()
Als ik dan wel ga huilen van blijdschap is dat echt erg. Niet gedaan toen ik HIM live zag (en daar heb ik een tattoo van)
quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Vak wat ik slechtste heb gemaakt, studeer ik nu
5 als in 5,0?quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit is het moeilijkste onderdeel van calculus wat we krijgen, dus zo verrassend was het niet. Maar als het een vijf was mocht ik hem compenseren met cijfers van A en C. Dus beetje stom zo.
wat?quote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jemig het zijn maar hardcore artiesten.
Vind ik grappigquote:
Awhhhhhquote:
Ik begin het ook steeds makkelijker te vinden, maar tijdens tentamens vergeet ik alles.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik was niet goed in wiskunde jaMaar nu is het super easy
Ik kan het wel hoor maar het ging niet goed blijkbaarquote:
Dat heb ik bij mechanicaquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik begin het ook steeds makkelijker te vinden, maar tijdens tentamens vergeet ik alles.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Oké dan is het goedquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik kan het wel hoor maar het ging niet goed blijkbaar
quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:28 schreef Amarantha het volgende:
Check de line-up danPaul ElstakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
Check de line-up danKen er maar 4 ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Same herequote:
Ach, gelukkig faalt Nick nog altijd het hardste.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat heb ik bij mechanicaZo irritant
quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ach, gelukkig faalt Nick nog altijd het hardste.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ach, gelukkig faalt Nick nog altijd het hardste.
Ik 2quote:
Neequote:
Check de line-up danhele dag bij het millenium podium en even een uistapje naar crypsis liveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ja die drie, de rest nietquote:
Oh ja die ken ik ookquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:34 schreef BBQSausage het volgende:
Noisecontrollers ook wel eens van gehoord ofzo, denk ik.
Ik ben overal wel te vinden.. behalve superbash raw. Daar heb ik zo te zien weinig te zoekenquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hele dag bij het millenium podium en even een uistapje naar crypsis live
zou eerder bij die raw gaan staan dan bij het hoofdpodium.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben overal wel te vinden.. behalve superbash raw. Daar heb ik zo te zien weinig te zoeken
quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:35 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb laatst een Pioneer headphone gevonden hier in de weggeefwinkel. Nu zoekt een huisgenoot zijn baas al een tijd precies weer die type headphone.. ik doe er niks mee en die baas heeft gezegd 'ik wil hem wel ruilen voor een gloednieuwe Sennheiser'
Voor die baas niet veel moeite want hij kan ze zo via het werk bestellen (hij werkt met geluid bij optredens enz)
Ok mijn planning zal zijn:quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou eerder bij die raw gaan staan dan bij het hoofdpodium.
maar ik zwerf meestal ook wat rond.
alleen die industrial stage word ik niet echt vrolijk van
Ja toch? Ik heb hem gisteren gegeven. Nu hopen dat die baas hem nog goed genoeg vindquote:
Ik ben allergisch voor geen geluidquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja toch? Ik heb hem gisteren gegeven. Nu hopen dat die baas hem nog goed genoeg vindDan krijg ik wel een chille headphone terug. Die beste man weet heel goed wat wel en niet goed is qua geluid en mijn huisgenoot kent me daarin al helemaal goed genoeg. Ik ben allergisch voor slechte geluid
Ik luisterde 10 jaar terug echt zoveel meer muziek dan tegenwoordig. Ik denk er tegenwoordig niet echt aan om muziek op te zetten hehequote:Op donderdag 30 januari 2014 14:47 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor geen geluid
Dit kan nietquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik luisterde 10 jaar terug echt zoveel meer muziek dan tegenwoordig. Ik denk er tegenwoordig niet echt aan om muziek op te zetten hehe
► MAINSTAGEquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ok mijn planning zal zijn:
Mainstage:
- Frontliner
- Coone (misschien)
- Brennan Heart (misschien)
- Noisecontrollers (sowieso!)
Unity:
- Angerfist
- Korsakoff
Death Row (zelf weinig te zoeken maar mijn groepje wel):
- Ruffneck (denk ik)
- Dr Peacock
Millenium:
- Endymion
- Paul Elstak
- Base Alert
- The Viper
Als ik echt heen ga en we gaan niet bij Angerfist en Korsakoff staan dan word ik echt verdrietig. Mijn vriend laat me toch niet alleen lopen als ik drugs op heb en hij weet hoe graag ik die twee live wil zien
Ik ben nog best wel nieuw in het hardstyle/hardcore wereldjequote:Op donderdag 30 januari 2014 14:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
► MAINSTAGE
Coone
Crypsis vs Radical Redemption
Noisecontrollers
► SUPERBASH RAW - HOSTED BY RAN-D
Ran-D
Zatox
Adaro
Crypsis LIVE
Ran-D vs B-Front
Digital Punk
Ran-D vs Endymion
E-Force
Alpha2
► UNITY - HARDCORE
Angerfist LIVE
Korsakoff
Noize Suppressor presents Sonar
Ophidian LIVE
Promo vs D-Passion
Nosferatu vs Miss K8
Re-style vs Dyprax
► MILLENIUM - HARDCORE FROM 2000 TILL 2010
Endymion
Paul Elstak
Base Alert (Outblast & Catscan)
Ophidian
Tommyknocker
The Viper
The Headbanger
eigenlijk zou ik alleen al bij de raw stage gaan staan omdat da symdrome daar mc speeltquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben nog best wel nieuw in het hardstyle/hardcore wereldjeIk ken er nog niet zoveel hihi. Maar zou na Fantasy Island wel heel anders worden. Dan leer ik er weer genoeg kennen!
Haha ik ga eerst hierheenquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eigenlijk zou ik alleen al bij de raw stage gaan staan omdat da symdrome daar mc speelt
en koop een kaart voor harmony of hardcore, dan komen we elkaar misschien nog tegen
heel vroegah zei ik altijd dat ze een bom moesten laten vallen op pinkpop om alle stinkende hippies te vermoorden.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:58 schreef Amarantha het volgende:
Vroeger zei ik altijd dat ik een metalhead als vriend wou haha. Ik kon wel kotsen van hardcore muziek enz
Zo zie je maar weer hoe mensen in hun mening kunnen veranderen na loop van de jarenquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heel vroegah zei ik altijd dat ze een bom moesten laten vallen op pinkpop om alle stinkende hippies te vermoorden.
daarna ben ik er zelf 10x geweest
quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heel vroegah zei ik altijd dat ze een bom moesten laten vallen op pinkpop om alle stinkende hippies te vermoorden.
daarna ben ik er zelf 10x geweest
quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:07 schreef Roburtt het volgende:
Ik hoopte even dat het al vier uur was![]()
Nu je het zegt, ik was dat ook tien dagen geleden.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:24 schreef Roburtt het volgende:
Kutjes, ik was vorige week FOK! jarig
Tijd voor feestjes dusquote:Op donderdag 30 januari 2014 15:12 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik was dat ook tien dagen geleden.
Gewoon terugsturen toch.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:18 schreef Amarantha het volgende:
Als mijn nieuwe leggings (en panty's) van de H&M niet passen baal ik welHeb er best veel besteld
Ja ik ga zo ook even een pyamabroek terugsturen naar de H&M. Nu hopen dat ik de goede maat nog kan krijgen. De chillste pyamabroek die ik ooit heb gezienquote:
Ik zei het laatst tegen m'n moederquote:
Twee met best wel goede namen, maar ik ga er niet mee posten denk ik. Of ik bewaar ze voor het juiste moment.quote:
Niet eens, zelfs voor jou niet?quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:22 schreef BBQSausage het volgende:
Dus een namechange zit er niet in.
Alleen als jij jouw UI in een schijtend dier veranderd, waarbij de anus zichtbaar is. 2 weken lang.quote:
BBQquote:
Ik geloof dat die niet meer zo vrij zijn.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:29 schreef 3030 het volgende:
[..]
Wat zijn je vrije avonden in de komende drie weken?
Dat klopt!quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik geloof dat die niet meer zo vrij zijn.
De bezorgservice?quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:33 schreef Amarantha het volgende:
Wie gaat er even boodschappen voor me doen?
Appie?quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:33 schreef Amarantha het volgende:
Wie gaat er even boodschappen voor me doen?
Die mogen die info niet prijsgeven.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:33 schreef Flippiee het volgende:
Even vragen aan een mod voor een klooncheck. Dan weten we het snel genoeg.
te easyquote:
Ontkennen heeft geen nutquote:Op donderdag 30 januari 2014 15:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik zou zo'n kloon nooit aanmaken.
Getallen als naam.
Ze kan geen nee zeggen tegen een Nexus.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ze kan ook prima voor haar zelf antwoorden
Xjwjshxjs maar je neemt hem dus.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik koop hem niet. Ik doe aan afbetalen.
Told you so.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Xjwjshxjs maar je neemt hem dus.
Nee.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:38 schreef Klojo120 het volgende:
Ik heb een kadootje voor de eerste van jullie die een matrix van 5 bij 5, waarin 5 woorden staan die in alle richtingen hetzelfde aangeven voor mij kan noemen. Het kadootje is nader te bepalen. Poep in je schoen ofzo.
Ik neem aan van wel. Toch?quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:43 schreef Amarantha het volgende:
Ben benieuwd of ik dit jaar iets met Valentijnsdag krijg
Aah op die manier. Ja maar.. Hij doet daar weinig aan. Vorig jaar wel een bos rozen gekregenquote:
dus je krijgt iets. je kunt toch niet zeggen 'vorig jaar heb je al wat gehad'quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Aah op die manier. Ja maar.. Hij doet daar weinig aan. Vorig jaar wel een bos rozen gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |