quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:12 schreef gianni61 het volgende:
ik heb al voor 450 euor "flipsels aan" gesmst.
het is nog steeds niet fantastisch
hmm, ik geloof dat ik je dar niet echt bij kan helpenquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:15 schreef Lt.Surge het volgende:
Hallo, kan iemand bontkraags spreken?
Want ik zit met een liedje, en ik probeer al tijden te ontcijferen wat er nou ''gezongen'' word, maar kom er niet uit.
Sorryquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:15 schreef Lt.Surge het volgende:
Hallo, kan iemand bontkraags spreken?
Want ik zit met een liedje, en ik probeer al tijden te ontcijferen wat er nou ''gezongen'' word, maar kom er niet uit.
Flexkracht.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:19 schreef Lt.Surge het volgende:
Het gaat iig om dat stuk vanaf 0:42 tot 0:50 ongeveer. Voor als men het wil proberen.
FLEXCA?!
WAT?!
Gvd
Ik kan het er nog niet in horen, maar ik geloof je.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Geen idee, maar 't is wel wat daar ge-"zongen" wordt.
Ronnie flexquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:19 schreef Lt.Surge het volgende:
Het gaat iig om dat stuk vanaf 0:42 tot 0:50 ongeveer. Voor als men het wil proberen.
FLEXCA?!
WAT?!
Gvd
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:27 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik kan het er nog niet in horen, maar ik geloof je.
Je moet werken, geen koffie drinken. Opgelost, slotje.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:06 schreef d4v1d het volgende:
Nu moet ik straks vieze koffie op mn werk drinken
Zwaar levenquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:06 schreef d4v1d het volgende:
Nu moet ik straks vieze koffie op mn werk drinken
Ik snap het niet, je bent dan gewoon verslaafd.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik snap dat wel.. Ook al drink ik zelf geen koffie
Goed punt wel.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik snap het niet, je bent dan gewoon verslaafd.
Klopt. Net als dat ik bijna altijd als ik wakker word een blikje energydrink drinkquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik snap het niet, je bent dan gewoon verslaafd.
Gadverdamme.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klopt. Net als dat ik bijna altijd als ik wakker word een blikje energydrink drink
Op tijd naar bedquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:22 schreef Rezania het volgende:
Hoezo kunnen mensen niet gewoon normaal functioneren door op tijd naar bed te gaan en normaal te ontbijten?
Ja, rond 2 uur of zo als je om 7 uur op moet.quote:
Dit. Ik ook. Maar wel lekkere energy. Niet die bittere rotzooi van Red Bull..quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klopt. Net als dat ik bijna altijd als ik wakker word een blikje energydrink drink
Ik vind Red Bull best lekkerquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:31 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dit. Ik ook. Maar wel lekkere energy. Niet die bittere rotzooi van Red Bull..
quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Neen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Je deed het erom, of?...
Zo niet sterkte gewenst met het ophalen van je cijfers
Dat moet juist joh, om je lichaam te kickstarten.quote:
Het mooie is wel dat ik zo sowieso geen taart hoef te kopen.quote:
Neejoh op tijd naar bed is genoegquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat moet juist joh, om je lichaam te kickstarten.
Let op, ik zal slagen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het mooie is wel dat ik zo sowieso geen taart hoef te kopen.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:44 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Neejoh op tijd naar bed is genoeg
Niet gewoon melk drinkenquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:45 schreef Rezania het volgende:
Nesquick was bijna op, dus ik flikkerde die bak maar gewoon om het glas. Nu is de verhouding melk en poeder 1 op 1, teringzoet.
Watquote:
Toevallig drink ik nu waterquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Koffie_! Niet gewoon water drinken.
Water.quote:
Deze manquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Water.Niet gewoon vloeibare waterstof drinken.
Had ik dit maar niet gegoogle'dquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mannen.Niet gewoon fleshjacks neuken.
Jezus man, dat ga je toch niet googlen op stage?quote:
Weet ik vele wat het was, nogsteeds niet eigenlijk klinkte het maar gauw wegquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jezus man, dat ga je toch niet googlen op stage?
emmertje hebben?quote:
AH basicquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind Red Bull best lekkerMaar alleen als het in de aanbieding is ergens haha. Ik drink altijd AH basic of die van de Jumbo met dat zwarte olifantje erop
Fleshlight voor homo's. Maar kan erger, laatst zag ik een filmpje waarin een vent een siliconen reet ging neuken.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:54 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Weet ik vele wat het was, nogsteeds niet eigenlijk klinkte het maar gauw weg
Oh ik heb het laatst ook nog gekochtquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
AH basicVroeger dronk ik ook wel eens red bull.. Kocht t laatst weer, vond t opeens heel vies
Die red bull actie bij AH? Jaquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik heb het laatst ook nog gekochtEerst was het 2+1 gratis en week later, bij de zelfde winkel, 1+1 gratis. (Ze hadden teveel ingekocht hehe want het was een plaatselijke actie ofzo)
Een gewone anale fleshlight maar dan met haar?quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Fleshlight voor homo's. Maar kan erger, laatst zag ik een filmpje waarin een vent een siliconen reet ging neuken.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Die red bull actie bij AH? JaWaar ik werk stond er na die eerste week nog 'n hele rolcontainer, als t niet meer was
Toen wassie verlengd
Daar ook al dusquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Die red bull actie bij AH? JaWaar ik werk stond er na die eerste week nog 'n hele rolcontainer, als t niet meer was
Toen wassie verlengd
Was landelijk verlengdquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Daar ook al dusOok 1+1 gratis? Ik baalde wel dat die ik week niet veel geld had. Anders had ik een tray opgekocht haha
Die keuze maken ze niet zelf hoeveel ze krijgen (Je kan daarbovenop nog wel zelf bestellen, maar denk niet dat zoveel winkels dat hebben gedaan). Een automatisch systeem of een persoon ergens op het hoofdkantoor had een verkeerde inschatting gemaaktquote:
Nickquote:
quote:
quote:
Amaquote:
Ja prima! Toets net gehad, ging superquote:
Nick.quote:
BBQquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |