Haha ik ga eerst hierheenquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eigenlijk zou ik alleen al bij de raw stage gaan staan omdat da symdrome daar mc speelt
en koop een kaart voor harmony of hardcore, dan komen we elkaar misschien nog tegen
heel vroegah zei ik altijd dat ze een bom moesten laten vallen op pinkpop om alle stinkende hippies te vermoorden.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:58 schreef Amarantha het volgende:
Vroeger zei ik altijd dat ik een metalhead als vriend wou haha. Ik kon wel kotsen van hardcore muziek enz
Zo zie je maar weer hoe mensen in hun mening kunnen veranderen na loop van de jarenquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heel vroegah zei ik altijd dat ze een bom moesten laten vallen op pinkpop om alle stinkende hippies te vermoorden.
daarna ben ik er zelf 10x geweest
quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heel vroegah zei ik altijd dat ze een bom moesten laten vallen op pinkpop om alle stinkende hippies te vermoorden.
daarna ben ik er zelf 10x geweest
quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:07 schreef Roburtt het volgende:
Ik hoopte even dat het al vier uur was![]()
Nu je het zegt, ik was dat ook tien dagen geleden.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:24 schreef Roburtt het volgende:
Kutjes, ik was vorige week FOK! jarig
Tijd voor feestjes dusquote:Op donderdag 30 januari 2014 15:12 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik was dat ook tien dagen geleden.
Gewoon terugsturen toch.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:18 schreef Amarantha het volgende:
Als mijn nieuwe leggings (en panty's) van de H&M niet passen baal ik welHeb er best veel besteld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |