Dit is het moeilijkste onderdeel van calculus wat we krijgen, dus zo verrassend was het niet. Maar als het een vijf was mocht ik hem compenseren met cijfers van A en C. Dus beetje stom zo.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oei
Ik krijg voor mn hw ook cijfers en was dat dus vergeten te maken anders had ik wel een voldoende. Maar het is sowieso beter dat ik 'em nu weer maak
Jemig het zijn maar hardcore artiesten.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:23 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil 7 Juni hoe dan ook naar Fantasy Island. Dan zie ik Angerfist en Korsakoff live![]()
![]()
![]()
![]()
Als ik dan wel ga huilen van blijdschap is dat echt erg. Niet gedaan toen ik HIM live zag (en daar heb ik een tattoo van)
quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Vak wat ik slechtste heb gemaakt, studeer ik nu
5 als in 5,0?quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit is het moeilijkste onderdeel van calculus wat we krijgen, dus zo verrassend was het niet. Maar als het een vijf was mocht ik hem compenseren met cijfers van A en C. Dus beetje stom zo.
wat?quote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jemig het zijn maar hardcore artiesten.
Vind ik grappigquote:
Awhhhhhquote:
Ik begin het ook steeds makkelijker te vinden, maar tijdens tentamens vergeet ik alles.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik was niet goed in wiskunde jaMaar nu is het super easy
Ik kan het wel hoor maar het ging niet goed blijkbaarquote:
Dat heb ik bij mechanicaquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik begin het ook steeds makkelijker te vinden, maar tijdens tentamens vergeet ik alles.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Oké dan is het goedquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik kan het wel hoor maar het ging niet goed blijkbaar
quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:28 schreef Amarantha het volgende:
Check de line-up danPaul ElstakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:28 schreef Amarantha het volgende:
Check de line-up danKen er maar 4 ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Same herequote:
Ach, gelukkig faalt Nick nog altijd het hardste.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat heb ik bij mechanicaZo irritant
quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ach, gelukkig faalt Nick nog altijd het hardste.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ach, gelukkig faalt Nick nog altijd het hardste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |