Onwaar, je hersenen hebben tijd nodig om te wennen aan het feit dat er een deel van het lichaam mist, en je zal dus nog steeds pijn voelen op de plek waar het zou horen te zijn. Er is alleen niks groetjes je lichaamquote:
Fantoompijnen noemen ze dat.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:53 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Onwaar, je hersenen hebben tijd nodig om te wennen aan het feit dat er een deel van het lichaam mist, en je zal dus nog steeds pijn voelen op de plek waar het zou horen te zijn. Er is alleen niks groetjes je lichaam
File in m'n hard file in m'n zielquote:
Diep in filequote:Op donderdag 30 januari 2014 17:01 schreef Roburtt het volgende:
[..]
File in m'n hard file in m'n ziel
quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Waarom zet je dan het scherm niet gewoon aan? Maakt 't er niet minder comfortabel op.
Haha, je hebt een driehoekige kussen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat denk je dat comfortabeler is voor mijn nek?
quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Haha, je hebt een driehoekige kussen.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Haha, je hebt een driehoekige kussen.
Sup mah nigga.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:07 schreef Roburtt het volgende:
Kut d4v1d is net weg, had wat super vets
gewoon yolo togquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:59 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik zit er over te denken om te stoppen met de opleiding
Waarom moet ik nou weer zo lui zijn
#deuitkeringsleef #pvv #allemaaldeschuldvanderaboquote:
Ja.quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb m'n site geüpdatet, is die nu ook crap?
Wat is je site?quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb m'n site geüpdatet, is die nu ook crap?
Heb ik ook gedaan, heb ik spijt van. Niet doen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:59 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik zit er over te denken om te stoppen met de opleiding
Waarom moet ik nou weer zo lui zijn
Nee, maar de resultaten vallen mij erg tegen, en dat komt omdat ik er niks aan doequote:Op donderdag 30 januari 2014 18:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, heb ik spijt van. Niet doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |