Oh, dat is gewoon niet heel slim nee.quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee, maar de resultaten vallen mij erg tegen, en dat komt omdat ik er niks aan doe
Maar als ik ga leren doe ik dat vaak op de laptop en dan ga ik vaak op joeptjoep kijken enzo
Nee kloptquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, dat is gewoon niet heel slim nee.
Herkenbaar, ik ben vaak ook behoorlijk laks.quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:07 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee klopt
En ik wil het wel verbeteren maar ik doe het gewoon niet
Ik
Boks ouwequote:Op donderdag 30 januari 2014 18:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik ben vaak ook behoorlijk laks.
Imagine dragons met een rapper bij de grammys, maar het viel tegenquote:
Alsnog linkje pl0xquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:11 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Imagine dragons met een rapper bij de grammys, maar het viel tegen
heb ik niet meer. imagine dragons grammys 2014 should do the trickquote:
Staan aan, eens zien.quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:13 schreef Roburtt het volgende:
[..]
heb ik niet meer. imagine dragons grammys 2014 should do the trick
En waar is je site precies?quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:08 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dan vind ik mijn site toch stukken mooier eigenlijk.
[ afbeelding ]![]()
Mail nasturen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:46 schreef Snowbells het volgende:
Verstuur je een mail ivm solliciteren, vergeet je je CV en motivatiebrief er bij te sluiten
Dit is iets wat iedereen kan overkomen dus valt meequote:Op donderdag 30 januari 2014 18:49 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Al gedaan maar komt dat niet stom over?
jawel, maar als je brief en cv goed zijn maak je toch nog kansquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:49 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Al gedaan maar komt dat niet stom over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |