Nee kloptquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, dat is gewoon niet heel slim nee.
Herkenbaar, ik ben vaak ook behoorlijk laks.quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:07 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee klopt
En ik wil het wel verbeteren maar ik doe het gewoon niet
Ik
Boks ouwequote:Op donderdag 30 januari 2014 18:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik ben vaak ook behoorlijk laks.
Imagine dragons met een rapper bij de grammys, maar het viel tegenquote:
Alsnog linkje pl0xquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:11 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Imagine dragons met een rapper bij de grammys, maar het viel tegen
heb ik niet meer. imagine dragons grammys 2014 should do the trickquote:
Staan aan, eens zien.quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:13 schreef Roburtt het volgende:
[..]
heb ik niet meer. imagine dragons grammys 2014 should do the trick
En waar is je site precies?quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:08 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dan vind ik mijn site toch stukken mooier eigenlijk.
[ afbeelding ]![]()
Mail nasturen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:46 schreef Snowbells het volgende:
Verstuur je een mail ivm solliciteren, vergeet je je CV en motivatiebrief er bij te sluiten
Dit is iets wat iedereen kan overkomen dus valt meequote:Op donderdag 30 januari 2014 18:49 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Al gedaan maar komt dat niet stom over?
jawel, maar als je brief en cv goed zijn maak je toch nog kansquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:49 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Al gedaan maar komt dat niet stom over?
dan is nu wel een goede tijd om te solliciteren jaquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:03 schreef Snowbells het volgende:
Maar hopelijk word ik aangenomen. Is een nieuw sushi restaurant hier die pas eind februari opent, dus beter te vroeg dan te laat
Neequote:Op donderdag 30 januari 2014 19:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan is nu wel een goede tijd om te solliciteren ja
zie je er asian uit? dat kan in je voordeel werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |