Ja naja ik heb wel Wie is de Mol gekeken en meegedaan in het Live topic enzoquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:54 schreef bondage het volgende:
[..]
Nee hoorIk kon het zelf nog niet zien omdat mijn index is bijgewerkt tot 18:52, toen had ze nog niet zoveel posts. Blijkbaar in een paar uur heel veel berichten gemaakt
Uiteraard word ik daar blij van. De e, s, n, h, i en l toetsen zijn inmiddels behoorlijk versleten.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik volg je werk altijd op de voet![]()
Wordt je altijd blij als je mijn naam weer eens mag invoeren?
Arcee doet 't op profiel basis, lekker simpel.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:54 schreef bondage het volgende:
[..]
Nee hoorIk kon het zelf nog niet zien omdat mijn index is bijgewerkt tot 18:52, toen had ze nog niet zoveel posts. Blijkbaar in een paar uur heel veel berichten gemaakt
Ik ook.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:56 schreef Rezania het volgende:
Ah man, ik faal hard op het taalonderdeel.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:55 schreef bondage het volgende:
[..]
Uiteraard word ik daar blij van. De e, s, n, h, i en l toetsen zijn inmiddels behoorlijk versleten.
Ik vraag me af wat voor algoritme hij gebruikt. Als je het op profielbasis wilt kunnen doen dan moet je eigenlijk alle profielen binnen een seconde bij langs gaan, zo niet dan krijg je een afwijking omdat je dan niet vanaf middernacht meer telt bij sommige profielen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Arcee doet 't op profiel basis, lekker simpel.Vraag me wel af hoe snel hij al die postcounts indexeert, zal wel niet allemaal exact om 0:00:00 zijn.
Ja en ik post in 2 SC'squote:Op donderdag 30 januari 2014 23:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zo gaat 't wel heel snel hoor.
334
Ik hoop maar dat mijn str_replace goed zijn werk doetquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zo gaat 't wel heel snel hoor.
334
Dat is dus precies wat ik bedoel ja.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:58 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat voor algoritme hij gebruikt. Als je het op profielbasis wilt kunnen doen dan moet je eigenlijk alle profielen binnen een seconde bij langs gaan, zo niet dan krijg je een afwijking omdat je dan niet vanaf middernacht meer telt bij sommige profielen.
Maar als ik veel post dan maak ik monitor blijquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
SC's. Killers voor een lage postcount.
Herkenbaar. Ik post in 1 SC, en heb al dagelijks 100+ posts.quote:
Hoezo blij?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar als ik veel post dan maak ik monitor blij
Ik indexeer gewoon alles. Ik heb inmiddels een huge database met alle gegevens van de posts behalve het bericht zelf. Voordeel hiervan is dat ik heel veel soorten statistieken kan laten zien. Nadeel is dat ik posts in besloten fora niet mee kan tellen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat is dus precies wat ik bedoel ja.Je kan ze nooit allemaal precies om 0:00:00 langsgaan, dus er zal vast een verschil in zitten.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:58 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat mijn str_replace goed zijn werk doet
quote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik volg je werk altijd op de voet![]()
Wordt je altijd blij als je mijn naam weer eens mag invoeren?
quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:55 schreef bondage het volgende:
[..]
Uiteraard word ik daar blij van. De e, s, n, h, i en l toetsen zijn inmiddels behoorlijk versleten.
60quote:
quote:
Aahwquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Monitor is een beetje flieft op Ess.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |