SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2014 17:47:49 ]
Mooi, dan ben ik toch niet thuis.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
shit is done. Vrijdag, ben er rond 8 uur/half 9. Ik eet onderweg wel.
quote:Op maandag 27 januari 2014 17:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik had die spoiler nog niet eens gezien
mwah. Ben geen ezel hequote:Op maandag 27 januari 2014 17:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Een ezel stoot zich geen tweemaal aan dezelfde steen
kutwijfquote:Op maandag 27 januari 2014 17:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mooi, dan ben ik toch niet thuis.
quote:
Wie niet?quote:Op maandag 27 januari 2014 17:49 schreef BlauweTijger het volgende:
Wie heeft het hele konijnen verhaal gelezen?
Jaquote:Op maandag 27 januari 2014 17:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Echt rustig in KLB sinds de banregen volgens mij, of niet?
Het is de laatste tijd sowieso nogal dood hier, ook voor de bans.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Viel wel mee toch? Of was KLB 1.0 drukker?quote:Op maandag 27 januari 2014 17:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is de laatste tijd sowieso nogal dood hier, ook voor de bans.
Ik bedoelde meer de laatste weken / maanden.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:53 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Viel wel mee toch? Of was KLB 1.0 drukker?
Weet niet. Jij?quote:
Komt door die kutkloons die iedereen wegjagen en chagrijnige FA's die iedereen maar gaan bannen.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer de laatste weken / maanden.
quote:Op maandag 27 januari 2014 17:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wow, had bijna exact hetzelfde gepost.
Andijvie schotelquote:
Niet iedereen, alleen vervelende pubertjes.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Komt door die kutkloons die iedereen wegjagen en chagrijnige FA's die iedereen maar gaan bannen.
quote:Op maandag 27 januari 2014 17:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niet iedereen, alleen vervelende pubertjes.
Ja doequote:Op maandag 27 januari 2014 17:57 schreef BlauweTijger het volgende:
Hmm misschien dat ik zo even een kuttopic open in KLB omdat mijn ex weer stoer deed...
Doe dat.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:57 schreef BlauweTijger het volgende:
Hmm misschien dat ik zo even een kuttopic open in KLB omdat mijn ex weer stoer deed...
Trrrrrr Medic!!! Trrrrrrquote:Op maandag 27 januari 2014 17:57 schreef Germano het volgende:
Is KLB SC ineens populair geworden of het nog steeds een battlefield in KLB?
We durven nergens anders meer te sc'en.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:57 schreef Germano het volgende:
Is KLB SC ineens populair geworden of het nog steeds een battlefield in KLB?
Laat die skank zien wie de baas is. Zou haar persoonlijke gegevens ook vermelden!quote:Op maandag 27 januari 2014 17:57 schreef BlauweTijger het volgende:
Gewoon pics posten, fuck die slet.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:58 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
[..]
Ja twijfel mang, is gevoelig verhaaltje tochh
Nee, ze lijkt helaas niet op je UIquote:Op maandag 27 januari 2014 17:58 schreef Germano het volgende:
[..]
Laat die skank zien wie de baas is. Zou haar persoonlijke gegevens ook vermelden!
Dan vertel je het eerst hierquote:Op maandag 27 januari 2014 17:58 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
[..]
Ja twijfel mang, is gevoelig verhaaltje tochh
Als jullie de kutsmileys maar achterwege latenquote:Op maandag 27 januari 2014 17:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
We durven nergens anders meer te sc'en.
Nee ze is best lekker dus dan gaat iedereen fappen op haar en dat wil ik natuurlijk nietquote:Op maandag 27 januari 2014 17:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gewoon pics posten, fuck die slet.
Welke smileys?quote:Op maandag 27 januari 2014 17:58 schreef Germano het volgende:
[..]
Als jullie de kutsmileys maar achterwege laten.
Dus?quote:Op maandag 27 januari 2014 17:58 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee, ze lijkt helaas niet op je UI
Mattienakker.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:58 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee ze is best lekker dus dan gaat iedereen fappen op haar en dat wil ik natuurlijk niet
Waarom niet?quote:Op maandag 27 januari 2014 17:58 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee ze is best lekker dus dan gaat iedereen fappen op haar en dat wil ik natuurlijk niet
Oke even kort: We gingen na lange tijd even lunchen en toen deed ze aanhanekleijk enzo en wilden ze duidelijk piemel.. dezelfde middag niks gedaan maar afgesproken voor vanmorgen.. kwam ik daar..beetje awkward enzo.. eerst zoenen toen eenmaal naakt in bed. Daarna beffen weetje om in de stemming te komen en opeens had ze geen zin meer want het voelde heel raarquote:
Ze is wel van mij verdomme.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom niet?Ze is niet van jou, is juist een gepaste straf voor haar, soort van groepsverkrachting.
Doen ze hier ook
http://nos.nl/artikel/601(...)krachting-india.html
Hahaquote:Op maandag 27 januari 2014 17:59 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oke even kort: We gingen na lange tijd even lunchen en toen deed ze aanhanekleijk enzo en wilden ze duidelijk piemel.. dezelfde middag niks gedaan maar afgesproken voor vanmorgen.. kwam ik daar..beetje awkward enzo.. eerst zoenen toen eenmaal naakt in bed. Daarna beffen weetje om in de stemming te komen en opeens had ze geen zin meer want het voelde heel raarNiet geneukt
gr gr
Nee ze moest huilenquote:Op maandag 27 januari 2014 18:00 schreef Chai het volgende:
[..]
HahaDeed ze dat expres om jou te pesten of zo?
Je bakte er waarschijnlijk gewoon niks van.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:59 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oke even kort: We gingen na lange tijd even lunchen en toen deed ze aanhanekleijk enzo en wilden ze duidelijk piemel.. dezelfde middag niks gedaan maar afgesproken voor vanmorgen.. kwam ik daar..beetje awkward enzo.. eerst zoenen toen eenmaal naakt in bed. Daarna beffen weetje om in de stemming te komen en opeens had ze geen zin meer want het voelde heel raarNiet geneukt
gr gr
Mattie ik ben de Optimus Prime in bed.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je bakte er waarschijnlijk gewoon niks van.
Haha was je zo slecht?quote:
Wat doe je dan bij je ex? Beetje je ballen beurs likken en daarna allemaal drama op je bordje krijgen?quote:Op maandag 27 januari 2014 18:01 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jwel.. maar dat ga ik niet vertellen
Mietjequote:Op maandag 27 januari 2014 18:02 schreef BlauweTijger het volgende:
Bij nader inzien wordt er geen topic geopend.
Ik had dit niet zien aankomenquote:Op maandag 27 januari 2014 18:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat doe je dan bij je ex? Beetje je ballen beurs likken en daarna allemaal drama op je bordje krijgen?
Moet jij wetenquote:Op maandag 27 januari 2014 18:03 schreef wickedmen het volgende:
Ik maak dan ook topic over ex, kk lachen en al die kut lemmings dan.
Daarom alcoholquote:Op maandag 27 januari 2014 17:59 schreef BlauweTijger het volgende:
kwam ik daar..beetje awkward enzo.. eerst zoenen toen eenmaal naakt in bed. Daarna beffen weetje om in de stemming te komen en opeens had ze geen zin meer want het voelde heel raarNiet geneukt
NEE LAAT NU MAARquote:Op maandag 27 januari 2014 18:04 schreef Chloroform het volgende:
We zullen heel lief reageren als je topic opent.
Ga investeren in die andere dan.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik had dit niet zien aankomenWel een mooi leerpunt geweest. Ze wilde pas neuken als ze zich er goed bij voelt enzo...
houdoequote:
Is dat raar dan?quote:
Moeite doen voor wijven die al makkelijk zijnquote:
srry ;squote:
Ja dan is jankwijven likken die niet over de brug komen inderdaad beter ja.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:05 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Moeite doen voor wijven die al makkelijk zijn![]()
Sowieso moeite doen voor wijven waar je geen gevoel voor hebt
Al was het 5 uur s'nachts.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wie gaat er nou op maandagochtend 10u naar een chick toe om te ballen.
[..]
Chloroform.
quote:Op maandag 27 januari 2014 18:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dan is jankwijven likken die niet over de brug komen inderdaad beter ja.
quote:Op maandag 27 januari 2014 18:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik had dit niet zien aankomenWel een mooi leerpunt geweest. Ze wilde pas neuken als ze zich er goed bij voelt enzo...
quote:
Weet ik, maar denk je dat je vanaf nu wel chill met haar kan seksen zonder gejank? kun je toch beter naar die makkelijkequote:
Klopt schatje. Maar ja.. gevoelens he... die zijn er nog nohommoquote:Op maandag 27 januari 2014 18:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet ik, maar denk je dat je vanaf nu wel chill met haar kan seksen zonder gejank? kun je toch beter naar die makkelijkebeter iets dan niets.
Juist vanwege die gevoelens moet je er vanaf blijvenquote:Op maandag 27 januari 2014 18:08 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Klopt schatje. Maar ja.. gevoelens he... die zijn er nog nohommo. Ik neuk redelijk vaak andere maar dat blijft anders dan je ex snappie
Schoenmaker, blijf bij je leest. Dit soort advies van jou is net als advies van krio op het gebied van kapsels.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet ik, maar denk je dat je vanaf nu wel chill met haar kan seksen zonder gejank? kun je toch beter naar die makkelijkebeter iets dan niets.
Ik ging ook weer neuken met mijn ex, zit er nu nog steeds aan vast.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Schoenmaker, blijf bij je leest. Dit soort advies van jou is net als advies van krio op het gebied van kapsels.
Ik geloof dit.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ging ook weer neuken met mijn ex, zit er nu nog steeds aan vast.
quote:Op maandag 27 januari 2014 18:10 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 januari 2014 18:16 schreef Chai het volgende:
dWc altijd met zijn voorbarige conclusies
Ik heb het geschreven en zou het appreciëren als jullie het allemaal lezen.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:49 schreef BlauweTijger het volgende:
Wie heeft het hele konijnen verhaal gelezen?
Nerdjequote:
Ja alleen veel topics van sponsbossquote:Op maandag 27 januari 2014 17:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Hij post niet zo gigantische veel meer dan voorheen maar het valt meer op.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:26 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ja alleen veel topics van sponsboss
Nou en.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Best wel. Heb 5 jaar over bachelor gedaan en nu ga nu cum laude master halen
ok man maak ik weer lemmingquote:Op maandag 27 januari 2014 17:57 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik vind hem weer een stuk minder irritant de laatste dagen.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:26 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Hij post niet zoveel meer, maar het valt meer op.
Ja na die snitchquote:Op maandag 27 januari 2014 18:26 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Hij post niet zo gigantische veel meer dan voorheen maar het valt meer op.
Tardis iig ookquote:Op maandag 27 januari 2014 18:28 schreef Zaktabak het volgende:
Wie is trouwens nog meer uit de banwereld?
Hij wordt weer meer Argo met z'n religiegedoequote:Op maandag 27 januari 2014 18:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik vind hem weer een stuk minder irritant de laatste dagen.
quote:Op maandag 27 januari 2014 18:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij wordt weer meer Argo met z'n religiegedoe
Eend? Hoink? Donnie?quote:
heheh iddquote:Op maandag 27 januari 2014 18:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij wordt weer meer Argo met z'n religiegedoe
Had eend een ban dan? Donnie is wel nog weg.quote:
Er is NIKS georganiseerd?quote:Op maandag 27 januari 2014 18:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit georganiseerde gedoe is trouwens precies waar de bans om gevallen zijn.
Hij zegt dat hij een topic gaat openen, jij zegt alvast dat je de lemming gaat maken, dat is best georganiseerd toch?quote:
Opa was Eend ook zatquote:Op maandag 27 januari 2014 18:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Had eend een ban dan? Donnie is wel nog weg.
Ja naja, je bent nu ook een paar jaar ouder en waarschijnlijk een stuk gemotiveerder. Goedzoquote:Op maandag 27 januari 2014 18:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hey ik ga een topic openen. Oh dan open ik de lemming. Laten we dat topic verpesten. Kom we gaan baggeren. Vanaf nu gaat dit topic over de paashaas etc.quote:
Ja... maarja seks he. Magisch middelquote:Op maandag 27 januari 2014 18:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Juist vanwege die gevoelens moet je er vanaf blijven
quote:Op maandag 27 januari 2014 18:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Genoeg andere sletjes om te neuken.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:31 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja... maarja seks he. Magisch middel
Hoe pijnlijk ook, dit kloptquote:Op maandag 27 januari 2014 18:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hey ik ga een topic openen. Oh dan open ik de lemming. Laten we dat topic verpesten. Kom we gaan baggeren. Vanaf nu gaat dit topic over de paashaas etc.
Nou. Toen heeft hij een topic gemaakt en ik een lemming daar op. Ik kende BT toen niet eens. Dus toen was het niet georganiseerd, maar er zijn toch bans gevallen door organiseren?quote:Op maandag 27 januari 2014 18:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij een topic gaat openen, jij zegt alvast dat je de lemming gaat maken, dat is best georganiseerd toch?
Zie vorige post van Mortaxx.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:32 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Nou. Toen heeft hij een topic gemaakt en ik een lemming daar op. Ik kende BT toen niet eens. Dus toen was het niet georganiseerd, maar er zijn toch bans gevallen door organiseren?
Haha, cum louder master.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Naar mijn weten is er nooit iets concreets georganiseerd.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hey ik ga een topic openen. Oh dan open ik de lemming. Laten we dat topic verpesten. Kom we gaan baggeren. Vanaf nu gaat dit topic over de paashaas etc.
En dan toch z'n pauper zin typenquote:Op maandag 27 januari 2014 18:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Boeie op FOK! kan dat ja togquote:Op maandag 27 januari 2014 18:33 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
En dan toch z'n pauper zin typen
dat je er tijd voor hebt tussen het modden door zegquote:Op maandag 27 januari 2014 18:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat is voor nu wel het geval.. maar ergens denk ik dat het in de toekomst nog wel goedkomt. Mits ik dat dan nog wil. En zij natuurlijk ookquote:Op maandag 27 januari 2014 18:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet als het echt je ex moet blijven.
Goede instelling om meer drama te voorkomen.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat is voor nu wel het geval.. maar ergens denk ik dat het in de toekomst nog wel goedkomt. Mits ik dat dan nog wil. En zij natuurlijk ook
Kost niet zoveel tijd als het lijktquote:Op maandag 27 januari 2014 18:34 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat je er tijd voor hebt tussen het modden door zeg
quote:Op maandag 27 januari 2014 18:29 schreef hoas het volgende:
Vind deze titel niet kunnen.
KLB / kindkontneukende kutlui van buma stemra
Heeft sowieso weinig nut om over BG te klagen, die komt toch overal mee weg hier.quote:
Is een kloon van Roadtrip toch?quote:
Jaloers?quote:Op maandag 27 januari 2014 18:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heeft sowieso weinig nut om over BG te klagen, die komt toch overal mee weg hier.
Ik kon er niet aan beginnenquote:Op maandag 27 januari 2014 18:38 schreef BlauweTijger het volgende:
GC / Vraag over stappen. (ja ik weet het, ik en stappen wtf)
vind deze ook wel leuk
Ja.quote:
Geen idee. Yvonne had hem anders wel geband (beide accounts). Roadtrip heeft daar een verbod op. Op het klonen.quote:
Yvonne weet ook niet alles ssstquote:Op maandag 27 januari 2014 18:40 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Geen idee. Yvonne had hem anders wel geband (beide accounts). Roadtrip heeft daar een verbod op.
Het is of een kloon van Roadtrip, of van Erno. Het eerste dat hij zei is dat de users die die twee bashen een ip-ban zouden moeten krijgen.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:40 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Hij post totaal anders dan die nicht.
Roadtrip in ieder geval niet. Die post gewoon niet meer in klb, tenminste niet onder zijn Roadtrip account.quote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 18:41 schreef Chai het volgende:
[..]
En Brummetje en Braddie zijn gestopt.
Dat kun je nu wel zo gaan lopen roepen he, maar je had er toch verdacht weinig problemen mee toen ik je gister in je aars nam.quote:
alweerquote:Op maandag 27 januari 2014 18:41 schreef Chai het volgende:
[..]
En Brummetje en Braddie zijn gestopt.
welkom terug. Ik zit mobiel, deze battieboy kan nie checken.quote:
Ik denk dat dat je broertje was danquote:Op maandag 27 januari 2014 18:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat kun je nu wel zo gaan lopen roepen he, maar je had er toch verdacht weinig problemen mee toen ik je gister in je aars nam.
Ikquote:Op maandag 27 januari 2014 18:41 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
welkom terug. Ik zit mobiel, deze battieboy kan nie checken.
Wie is nog meer unbanned?
BlauweTijger.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:41 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 januari 2014 18:41 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
BAND GESTOPT HELPquote:Op maandag 27 januari 2014 18:42 schreef BlauweTijger het volgende:
Braddie zien we over 3 weken terug met een nieuw gitaar topic
Mijn broertje?quote:Op maandag 27 januari 2014 18:42 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ik denk dat dat je broertje was dan
Laatst een keer ook echt langquote:Op maandag 27 januari 2014 18:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Braddie houdt het nu al 2 weken of zo vol volgens mij.
Ja toen was hij gebannedquote:
Gewoon bij dat gekkenhuis langsgaan waar hij ook al zijn vrienden vandaan haalt.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:43 schreef BlauweTijger het volgende:
Braddie heeft sowieso kloons. Alsof hij zonder zijn enige sociale contact kan
Hij was toen best snel ontdekt maar ben weer vergeten wie hij wasquote:Op maandag 27 januari 2014 18:43 schreef BlauweTijger het volgende:
Braddie heeft sowieso kloons. Alsof hij zonder zijn enige sociale contact kan
Erno-Be?quote:Op maandag 27 januari 2014 18:44 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Hij was toen best snel ontdekt maar ben weer vergeten wie hij was
Oh, was BT ook weg? Niet gemerkt. Maar even de stand van zaken:quote:Op maandag 27 januari 2014 18:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
BlauweTijger.
Donnie en Enfa zitten nog vast.
Waarom heb je altijd zo'n haat aan hem? Jij bent toch ook degene die hem half in het echt kent en dat allemaal onthuld hier?quote:Op maandag 27 januari 2014 18:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon bij dat gekkenhuis langsgaan waar hij ook al zijn vrienden vandaan haalt.
quote:
Wat zijn de cijfers achter hoink ook al weer in zijn username? dan check ik wel even.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:45 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Oh, was BT ook weg? Niet gemerkt. Maar even de stand van zaken:
- Guus (ja)
- TARDIS (ja)
- Blauwe Tijger (ja)
- Donnie (nee)
- Enfa (nee)
- Hoink (?)
- eend112 (??)
ja gewoonquote:Op maandag 27 januari 2014 18:45 schreef BlauweTijger het volgende:
Waarom praten we eigenlijk over hem
Eend ja.. hoink nog niet gezienquote:Op maandag 27 januari 2014 18:45 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
- Guus (ja)
- TARDIS (ja)
- Blauwe Tijger (ja)
- Donnie (nee)
- Enfa (nee)
- Hoink (?)
- eend112 (??)
518 volgens mijquote:Op maandag 27 januari 2014 18:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat zijn de cijfers achter hoink ook al weer in zijn username? dan check ik wel even.
Haat? Is gewoon zo, dat is zo'n centrum voor probleemjongeren oid. En ik vind hem fascinerend.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:45 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Waarom heb je altijd zo'n haat aan hem? Jij bent toch ook degene die hem half in het echt kent en dat allemaal onthuld hier?
581quote:Op maandag 27 januari 2014 18:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat zijn de cijfers achter hoink ook al weer in zijn username? dan check ik wel even.
581, basiskennisquote:Op maandag 27 januari 2014 18:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heeft eend een ban?!?!?!?quote:Op maandag 27 januari 2014 18:45 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
- Guus (ja)
- TARDIS (ja)
- Blauwe Tijger (ja)
- Donnie (nee)
- Enfa (nee)
- Hoink (?)
- eend112 (??)
Verdommequote:Op maandag 27 januari 2014 18:46 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Nee dat ws juist die kloon die iemand had gemaakt
581quote:Op maandag 27 januari 2014 18:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Excentriek figuur, spannendere topics dan al die gebande kneusjes die allemaal op elkaar lijken qua topics en postgedrag.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:45 schreef BlauweTijger het volgende:
Waarom praten we eigenlijk over hem
Spannende topics?quote:Op maandag 27 januari 2014 18:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Excentriek figuur, spannendere topics dan al die gebande kneusjes die allemaal op elkaar lijken qua topics en postgedrag.
Dat was een kloon van een gefrustreerde user.quote:
Al zijn topics zijn pareltjes manquote:
ja zoietsquote:Op maandag 27 januari 2014 18:47 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dat was een kloon van een gefrustreerde user.
Hij is ook een paar uur na jullie gebanned, dus misschien dat zijn ban straks voorbij is.quote:
Ben je nou sarcastisch of niet?quote:Op maandag 27 januari 2014 18:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Al zijn topics zijn pareltjes man
Ohja! goeiequote:Op maandag 27 januari 2014 18:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij is ook een paar uur na jullie gebanned, dus misschien dat zijn ban straks voorbij is.
Nee.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:48 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ben je nou sarcastisch of niet?
Nu maak je me nat en loop je wegquote:Op maandag 27 januari 2014 18:50 schreef Zaktabak het volgende:
Ik wil nu iets zeggen wat via DM is gegaan, maar heb daar geen toestemming voor. En
Als ik nu vertel waarom ik daar nu geen toestemming voor kan krijgen van Hoink, verklap ik eigenlijk gelijk de informatie
dm staat openquote:Op maandag 27 januari 2014 18:50 schreef Zaktabak het volgende:
Ik wil nu iets zeggen wat via DM is gegaan, maar heb daar geen toestemming voor. En
Als ik nu vertel waarom ik daar nu geen toestemming voor kan krijgen van Hoink, verklap ik eigenlijk gelijk de informatie
quote:Op maandag 27 januari 2014 18:50 schreef Zaktabak het volgende:
quote:
Eindelijk.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar nu ga ik alweer.
Sorry dat ik jullie nu weer bijna twee fantastische uren ontneem.
Heb je een leven opgebouwd in slechts 4 dagen?quote:Op maandag 27 januari 2014 18:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar nu ga ik alweer.
Ja.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:51 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Heb je een leven opgebouwd in slechts 4 dagen?
quote:Op maandag 27 januari 2014 18:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar nu ga ik alweer.
quote:Op maandag 27 januari 2014 18:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja.
Echte swaggerboys kunnen alles.
Voetbal begint ook weer bijna.
quote:Op maandag 27 januari 2014 18:52 schreef Ambicioso het volgende:
[..]Een leven is tijdelijk. FOK! is voor altijd.
Wat als FOK! op een dag opeens niet meer bestaat.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:52 schreef Ambicioso het volgende:
quote:Op maandag 27 januari 2014 18:52 schreef Ambicioso het volgende:
Hebben we ons eigen forum nogquote:Op maandag 27 januari 2014 18:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat als FOK! op een dag opeens niet meer bestaat.
Dan springen er zo'n 3.000 man voor de trein.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat is niet mogelijk. Hier op FOK! staan meer legendarische uitspraken dan Ghandi, Nelson Mandela en Hitler bij elkaar hebben gedaan.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
fuck die aidsquote:Op maandag 27 januari 2014 18:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hebben we ons eigen forum nog
quote:Op maandag 27 januari 2014 18:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hebben we ons eigen forum nog
zo weinigquote:Op maandag 27 januari 2014 18:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan springen er zo'n 3.000 man voor de trein.
Watquote:Op maandag 27 januari 2014 18:53 schreef Zaktabak het volgende:
Ach, tis Hoink dus het mag vast wel. Hoink is er klaar mee en besloten om vaker uit te loggen (kan je opvatten als 'stoppen'). Hij houdt de eer mooi aan zichzelf en ik heb hem geen DM contact gehad sinds vorige week donderdag.
Het is Hoink dus je weet het niet, maar het kan zomaar dat hij niet tot nauwelijks meer terug kan komen...
Nee dat sowieso niet.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:54 schreef BlauweTijger het volgende:
Hoink komt sowieso wel terug lijkt mij.. maar is die nu vrijwillig gebanned of wat?
Zal wel meevallen, toch.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:53 schreef Zaktabak het volgende:
Ach, tis Hoink dus het mag vast wel. Hoink is er klaar mee en besloten om vaker uit te loggen (kan je opvatten als 'stoppen'). Hij houdt de eer mooi aan zichzelf en ik heb hem geen DM contact gehad sinds vorige week donderdag.
Het is Hoink dus je weet het niet, maar het kan zomaar dat hij niet tot nauwelijks meer terug kan komen...
395200 dit is het nummer van mijn account en daarna zijn er waarschijnlijk nog duizenden bijgekomenquote:Op maandag 27 januari 2014 18:54 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
zo weinigHoeveel leden heeft FOK! eigenlijk
Wooooquote:Op maandag 27 januari 2014 18:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
395200 dit is het nummer van mijn account en daarna zijn er waarschijnlijk nog duizenden bijgekomen
Die is allanger pissig niet alleen over zijn ban. Hij heeft niks met het 'bestuur' van FOK en het "willekeurige" banbeleid. Verdere toelichting vraag je hem zelf maar.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
WatIs hij zo pissig over zijn ban ofzo?
Dat lijkt me niet als deadprez (1 jaar oud) in de 300k zitquote:Op maandag 27 januari 2014 18:56 schreef BlauweTijger het volgende:
z'n 800k accounts bestaan er wel denk ik. Heb keer gehoord dat de miljoen is aangetikt maar weet niet of dit waar is.
Dat lijkt me sterk, aangezien mijn account pas een jaar oud is.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:56 schreef BlauweTijger het volgende:
z'n 800k accounts bestaan er wel denk ik. Heb keer gehoord dat de miljoen is aangetikt maar weet niet of dit waar is.
quote:Op maandag 27 januari 2014 18:57 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet als deadprez (1 jaar oud) in de 300k zit
Onze comments zitten op 1quote:Op maandag 27 januari 2014 18:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, aangezien mijn account pas een jaar oud is.
Betalen natuurlijkquote:Op maandag 27 januari 2014 18:58 schreef BlauweTijger het volgende:
Waar kan je zien welk nummer je account heefT?
Tsja zo is FOK! nu eenmaal. Op zich kan dat willekeurige beleid ook voor voordelen zorgen, je moet gewoon zorgen dat de crew je niet te erg haat.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:57 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Die is allanger pissig niet alleen over zijn ban. Hij heeft niks met het 'bestuur' van FOK en het "willekeurige" banbeleid. Verdere toelichting vraag je hem zelf maar.
Gewoon bij je profiel, in de url.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:58 schreef BlauweTijger het volgende:
Waar kan je zien welk nummer je account heefT?
Ditquote:Op maandag 27 januari 2014 18:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Tsja zo is FOK! nu eenmaal. Op zich kan dat willekeurige beleid ook voor voordelen zorgen, je moet gewoon zorgen dat de crew je niet te erg haat.
Heel veel mensen hebben ook eerst een ander account gehad en later een andere gemaakt.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:56 schreef BlauweTijger het volgende:
Denk idd dat een heel groot deel uit kloons bestaat.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Heel veel mensen hebben ook eerst een ander account gehad en later een andere gemaakt.
XDquote:Op maandag 27 januari 2014 19:02 schreef Salatrel het volgende:
Wat een faalzender is BBC toch ookzenden ze om 19:00 een programma dat news at six heet
quote:Op maandag 27 januari 2014 19:02 schreef deadprez het volgende:
Fitnessgewoon met je bierbuik halve liters klappen op de bank.
quote:Op maandag 27 januari 2014 19:02 schreef Salatrel het volgende:
Wat een faalzender is BBC toch ookzenden ze om 19:00 een programma dat news at six heet
quote:Op maandag 27 januari 2014 19:02 schreef Salatrel het volgende:
Je bent een alcoholist of je bent het niet hè.quote:
Mattie ik shine liever.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:02 schreef deadprez het volgende:
Fitnessgewoon met je bierbuik halve liters klappen op de bank.
Gewoon bespreken, er wordt niet geopperd om het te veranderenquote:Op maandag 27 januari 2014 19:02 schreef Robophatt het volgende:
Nou 12 pagina's aan gelul over bans lijkt me ook wel weer voldoende, ze worden er toch niet korter van.
Heb toch al een vriendin, dus fuck die shit.quote:
Eigenlijk zijn we maar met 50quote:Op maandag 27 januari 2014 19:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Denk idd dat een heel groot deel uit kloons bestaat.
Bespreek dat ergens anders.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:03 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Gewoon bespreken, er wordt niet geopperd om het te veranderen
Tsjaquote:Op maandag 27 januari 2014 19:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je bent een alcoholist of je bent het niet hè.
Ik voel jequote:Op maandag 27 januari 2014 19:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heb toch al een vriendin, dus fuck die shit.
3 echte users, verder danny die tegen zichzelf praat met honderdduizenden kloons.quote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 19:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heb toch al een vriendin, dus fuck die shit.
Bans worden niet besprokenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |