Ik hoop dat ze justin bieber draaien op je begravenis.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:16 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Bedankt voor het mede betalen van mijn downloadverslaving!
Zal nog steeds meer bezoekers hebben dan die van jou vrees ik. Bij jou komt misschien enkel die kassajongen omdat je hem de mp3 beloofd hebt.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:16 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze justin bieber draaien op je begravenis.
ditquote:Op maandag 27 januari 2014 18:19 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Zal nog steeds meer bezoekers hebben dan die van jou vrees ik. Bij jou komt misschien enkel die kassajongen omdat je hem de mp3 beloofd hebt.
Overigens mp3's kopen?Geen smartphone hebben..
___!
Smartphones.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:19 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Zal nog steeds meer bezoekers hebben dan die van jou vrees ik. Bij jou komt misschien enkel die kassajongen omdat je hem de mp3 beloofd hebt.
___!
Ik krijg geen begravenis, ik word ingevroren en door aliens ontdekt in het jaar 4023quote:Op maandag 27 januari 2014 18:19 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
___!
quote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 18:16 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze justin bieber draaien op je begravenis.
quote:
quote:
Mp3 speler kost geld ben ik te skeer voor. Voor een beejte mp3 speler ben je ook gewoon teveel geld kwijt.quote:
Een smartphone is duurderquote:Op maandag 27 januari 2014 18:26 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[..]
Mp3 speler kost geld ben ik te skeer voor. Voor een beejte mp3 speler ben je ook gewoon teveel geld kwijt.
Dat is waar ik had toen back in the day een abbo, terwijl had ik de telefoon los gekocht was ik 330 kwijt. Met abbo en dus belminuten en al die shit was ik 360 euro kwijt. Het ding is nu al 2 jaar oud en is nog steeds alive. Als hij 3 jaar meegaat is hij niet zo duur geweest 360:36=10 euro per maand. Valt mee.quote:
Als je het zo bekijkt valt het wel mee inderdaad. Heb ook nog een oude htc liggen, maar die doet het niet als er een simkaart inzit, dus echt een telefoon kun je het niet meer noemen.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:28 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dat is waar ik had toen back in the day een abbo, terwijl had ik de telefoon los gekocht was ik 330 kwijt. Met abbo en dus belminuten en al die shit was ik 360 euro kwijt. Het ding is nu al 2 jaar oud en is nog steeds alive. Als hij 3 jaar meegaat is hij niet zo duur geweest 360:36=10 euro per maand. Valt mee.
Het ergste is, dat die Buma stemra gewoon door ons betaald worden terwijl we er tegen zijn. En dus ook net als dat Brein' hun advocaatjes betalen met ons geld.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:22 schreef the-eye het volgende:
Zeer terechte klacht.
Laten we het ook even hebben over de idioot hoge vergoedingen die ondernemers moeten betalen voor het draaien van muziek in hun zaak. Als een klant muziek hoort is dat eigenlijk niet meer als een soort reclame voor de artiest. Artiesten doen alle mogelijke moeite om hun muziek bij de mensen onder de aandacht te brengen. Als een ondernemer daar een helpende hand bij biedt door muziek in z'n zaak te draaien is het van de zotte om daar dan een vergoeding voor te vragen.
Dat is vaag ik heb ook een HTC maar hoop dat die van mij 4 jaar mee gaat, dan heb ik hem goedkoop gehad. Een mp3 vind ik klote, heb er een, een sony. Maar ze kunnen vrij duur zijn en die dingen van de mediamarkt zijn geen zak waard. Daar ik toch een mobiel heb is dat handiger.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt valt het wel mee inderdaad. Heb ook nog een oude htc liggen, maar die doet het niet als er een simkaart inzit, dus echt een telefoon kun je het niet meer noemen.
Span een rechtzaak aan.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:31 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Het ergste is, dat die Buma stemra gewoon door ons betaald worden terwijl we er tegen zijn. En dus ook net als dat Brein' hun advocaatjes betalen met ons geld.
Alsof ik de hele dag mn fotocamera bij me draagquote:
Batjeboy, nobody gives a fuck. Ga opsodemieteren met je telefoons, apjes en hipster abbos.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:28 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dat is waar ik had toen back in the day een abbo, terwijl had ik de telefoon los gekocht was ik 330 kwijt. Met abbo en dus belminuten en al die shit was ik 360 euro kwijt. Het ding is nu al 2 jaar oud en is nog steeds alive. Als hij 3 jaar meegaat is hij niet zo duur geweest 360:36=10 euro per maand. Valt mee.
quote:Op maandag 27 januari 2014 18:34 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Alsof ik de hele dag mn fotocamera bij me draag
Ik kan hem wel beschrijven; zou je homo zijn vond je hem knap, stoppelbaardje, kort haar, magische lach.
Zou je niet homo zijn vond je hem gewoon knap, stoppelbaardje, kort haar, aardig.
quote:Op maandag 27 januari 2014 18:35 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Batjeboy, nobody gives a fuck. Ga opsodemieteren met je telefoons, apjes en hipster abbos.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |