Welke smileys?quote:Op maandag 27 januari 2014 17:58 schreef Germano het volgende:
[..]
Als jullie de kutsmileys maar achterwege laten.
Dus?quote:Op maandag 27 januari 2014 17:58 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee, ze lijkt helaas niet op je UI
Mattienakker.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:58 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee ze is best lekker dus dan gaat iedereen fappen op haar en dat wil ik natuurlijk niet
Waarom niet?quote:Op maandag 27 januari 2014 17:58 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee ze is best lekker dus dan gaat iedereen fappen op haar en dat wil ik natuurlijk niet
Oke even kort: We gingen na lange tijd even lunchen en toen deed ze aanhanekleijk enzo en wilden ze duidelijk piemel.. dezelfde middag niks gedaan maar afgesproken voor vanmorgen.. kwam ik daar..beetje awkward enzo.. eerst zoenen toen eenmaal naakt in bed. Daarna beffen weetje om in de stemming te komen en opeens had ze geen zin meer want het voelde heel raarquote:
Ze is wel van mij verdomme.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom niet?Ze is niet van jou, is juist een gepaste straf voor haar, soort van groepsverkrachting.
Doen ze hier ook
http://nos.nl/artikel/601(...)krachting-india.html
Hahaquote:Op maandag 27 januari 2014 17:59 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oke even kort: We gingen na lange tijd even lunchen en toen deed ze aanhanekleijk enzo en wilden ze duidelijk piemel.. dezelfde middag niks gedaan maar afgesproken voor vanmorgen.. kwam ik daar..beetje awkward enzo.. eerst zoenen toen eenmaal naakt in bed. Daarna beffen weetje om in de stemming te komen en opeens had ze geen zin meer want het voelde heel raarNiet geneukt
gr gr
Nee ze moest huilenquote:Op maandag 27 januari 2014 18:00 schreef Chai het volgende:
[..]
HahaDeed ze dat expres om jou te pesten of zo?
Je bakte er waarschijnlijk gewoon niks van.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:59 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oke even kort: We gingen na lange tijd even lunchen en toen deed ze aanhanekleijk enzo en wilden ze duidelijk piemel.. dezelfde middag niks gedaan maar afgesproken voor vanmorgen.. kwam ik daar..beetje awkward enzo.. eerst zoenen toen eenmaal naakt in bed. Daarna beffen weetje om in de stemming te komen en opeens had ze geen zin meer want het voelde heel raarNiet geneukt
gr gr
Mattie ik ben de Optimus Prime in bed.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je bakte er waarschijnlijk gewoon niks van.
Haha was je zo slecht?quote:
Wat doe je dan bij je ex? Beetje je ballen beurs likken en daarna allemaal drama op je bordje krijgen?quote:Op maandag 27 januari 2014 18:01 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jwel.. maar dat ga ik niet vertellen
Mietjequote:Op maandag 27 januari 2014 18:02 schreef BlauweTijger het volgende:
Bij nader inzien wordt er geen topic geopend.
Ik had dit niet zien aankomenquote:Op maandag 27 januari 2014 18:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat doe je dan bij je ex? Beetje je ballen beurs likken en daarna allemaal drama op je bordje krijgen?
Moet jij wetenquote:Op maandag 27 januari 2014 18:03 schreef wickedmen het volgende:
Ik maak dan ook topic over ex, kk lachen en al die kut lemmings dan.
Daarom alcoholquote:Op maandag 27 januari 2014 17:59 schreef BlauweTijger het volgende:
kwam ik daar..beetje awkward enzo.. eerst zoenen toen eenmaal naakt in bed. Daarna beffen weetje om in de stemming te komen en opeens had ze geen zin meer want het voelde heel raarNiet geneukt
NEE LAAT NU MAARquote:Op maandag 27 januari 2014 18:04 schreef Chloroform het volgende:
We zullen heel lief reageren als je topic opent.
Ga investeren in die andere dan.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik had dit niet zien aankomenWel een mooi leerpunt geweest. Ze wilde pas neuken als ze zich er goed bij voelt enzo...
houdoequote:
Is dat raar dan?quote:
Moeite doen voor wijven die al makkelijk zijnquote:
srry ;squote:
Ja dan is jankwijven likken die niet over de brug komen inderdaad beter ja.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:05 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Moeite doen voor wijven die al makkelijk zijn![]()
Sowieso moeite doen voor wijven waar je geen gevoel voor hebt
Al was het 5 uur s'nachts.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wie gaat er nou op maandagochtend 10u naar een chick toe om te ballen.
[..]
Chloroform.
quote:Op maandag 27 januari 2014 18:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dan is jankwijven likken die niet over de brug komen inderdaad beter ja.
quote:Op maandag 27 januari 2014 18:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik had dit niet zien aankomenWel een mooi leerpunt geweest. Ze wilde pas neuken als ze zich er goed bij voelt enzo...
quote:
Weet ik, maar denk je dat je vanaf nu wel chill met haar kan seksen zonder gejank? kun je toch beter naar die makkelijkequote:
Klopt schatje. Maar ja.. gevoelens he... die zijn er nog nohommoquote:Op maandag 27 januari 2014 18:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet ik, maar denk je dat je vanaf nu wel chill met haar kan seksen zonder gejank? kun je toch beter naar die makkelijkebeter iets dan niets.
Juist vanwege die gevoelens moet je er vanaf blijvenquote:Op maandag 27 januari 2014 18:08 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Klopt schatje. Maar ja.. gevoelens he... die zijn er nog nohommo. Ik neuk redelijk vaak andere maar dat blijft anders dan je ex snappie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |