Ik bedoelde meer de laatste weken / maanden.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:53 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Viel wel mee toch? Of was KLB 1.0 drukker?
Weet niet. Jij?quote:
Komt door die kutkloons die iedereen wegjagen en chagrijnige FA's die iedereen maar gaan bannen.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer de laatste weken / maanden.
quote:Op maandag 27 januari 2014 17:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wow, had bijna exact hetzelfde gepost.
Andijvie schotelquote:
Niet iedereen, alleen vervelende pubertjes.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Komt door die kutkloons die iedereen wegjagen en chagrijnige FA's die iedereen maar gaan bannen.
quote:Op maandag 27 januari 2014 17:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niet iedereen, alleen vervelende pubertjes.
Ja doequote:Op maandag 27 januari 2014 17:57 schreef BlauweTijger het volgende:
Hmm misschien dat ik zo even een kuttopic open in KLB omdat mijn ex weer stoer deed...
Doe dat.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:57 schreef BlauweTijger het volgende:
Hmm misschien dat ik zo even een kuttopic open in KLB omdat mijn ex weer stoer deed...
Trrrrrr Medic!!! Trrrrrrquote:Op maandag 27 januari 2014 17:57 schreef Germano het volgende:
Is KLB SC ineens populair geworden of het nog steeds een battlefield in KLB?
We durven nergens anders meer te sc'en.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:57 schreef Germano het volgende:
Is KLB SC ineens populair geworden of het nog steeds een battlefield in KLB?
Laat die skank zien wie de baas is. Zou haar persoonlijke gegevens ook vermelden!quote:Op maandag 27 januari 2014 17:57 schreef BlauweTijger het volgende:
Gewoon pics posten, fuck die slet.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:58 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
[..]
Ja twijfel mang, is gevoelig verhaaltje tochh
Nee, ze lijkt helaas niet op je UIquote:Op maandag 27 januari 2014 17:58 schreef Germano het volgende:
[..]
Laat die skank zien wie de baas is. Zou haar persoonlijke gegevens ook vermelden!
Dan vertel je het eerst hierquote:Op maandag 27 januari 2014 17:58 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
[..]
Ja twijfel mang, is gevoelig verhaaltje tochh
Als jullie de kutsmileys maar achterwege latenquote:Op maandag 27 januari 2014 17:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
We durven nergens anders meer te sc'en.
Nee ze is best lekker dus dan gaat iedereen fappen op haar en dat wil ik natuurlijk nietquote:Op maandag 27 januari 2014 17:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gewoon pics posten, fuck die slet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |