Schoenmaker, blijf bij je leest. Dit soort advies van jou is net als advies van krio op het gebied van kapsels.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet ik, maar denk je dat je vanaf nu wel chill met haar kan seksen zonder gejank? kun je toch beter naar die makkelijkebeter iets dan niets.
Ik ging ook weer neuken met mijn ex, zit er nu nog steeds aan vast.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Schoenmaker, blijf bij je leest. Dit soort advies van jou is net als advies van krio op het gebied van kapsels.
Ik geloof dit.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ging ook weer neuken met mijn ex, zit er nu nog steeds aan vast.
quote:Op maandag 27 januari 2014 18:10 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 januari 2014 18:16 schreef Chai het volgende:
dWc altijd met zijn voorbarige conclusies
Ik heb het geschreven en zou het appreciëren als jullie het allemaal lezen.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:49 schreef BlauweTijger het volgende:
Wie heeft het hele konijnen verhaal gelezen?
Nerdjequote:
Ja alleen veel topics van sponsbossquote:Op maandag 27 januari 2014 17:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Echt rustig in KLB sinds de banregen volgens mij, of niet?
Hij post niet zo gigantische veel meer dan voorheen maar het valt meer op.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:26 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ja alleen veel topics van sponsboss
Nou en.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Best wel. Heb 5 jaar over bachelor gedaan en nu ga nu cum laude master halen
ok man maak ik weer lemmingquote:Op maandag 27 januari 2014 17:57 schreef BlauweTijger het volgende:
Hmm misschien dat ik zo even een kuttopic open in KLB omdat mijn ex weer stoer deed...
Ik vind hem weer een stuk minder irritant de laatste dagen.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:26 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Hij post niet zoveel meer, maar het valt meer op.
Ja na die snitchquote:Op maandag 27 januari 2014 18:26 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Hij post niet zo gigantische veel meer dan voorheen maar het valt meer op.
Tardis iig ookquote:Op maandag 27 januari 2014 18:28 schreef Zaktabak het volgende:
Wie is trouwens nog meer uit de banwereld?
Hij wordt weer meer Argo met z'n religiegedoequote:Op maandag 27 januari 2014 18:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik vind hem weer een stuk minder irritant de laatste dagen.
quote:Op maandag 27 januari 2014 18:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij wordt weer meer Argo met z'n religiegedoe
Eend? Hoink? Donnie?quote:
heheh iddquote:Op maandag 27 januari 2014 18:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij wordt weer meer Argo met z'n religiegedoe
Had eend een ban dan? Donnie is wel nog weg.quote:
Er is NIKS georganiseerd?quote:Op maandag 27 januari 2014 18:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit georganiseerde gedoe is trouwens precies waar de bans om gevallen zijn.
Hij zegt dat hij een topic gaat openen, jij zegt alvast dat je de lemming gaat maken, dat is best georganiseerd toch?quote:
Opa was Eend ook zatquote:Op maandag 27 januari 2014 18:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Had eend een ban dan? Donnie is wel nog weg.
Ja naja, je bent nu ook een paar jaar ouder en waarschijnlijk een stuk gemotiveerder. Goedzoquote:Op maandag 27 januari 2014 18:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hey ik ga een topic openen. Oh dan open ik de lemming. Laten we dat topic verpesten. Kom we gaan baggeren. Vanaf nu gaat dit topic over de paashaas etc.quote:
Ja... maarja seks he. Magisch middelquote:Op maandag 27 januari 2014 18:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Juist vanwege die gevoelens moet je er vanaf blijven
quote:Op maandag 27 januari 2014 18:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Genoeg andere sletjes om te neuken.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:31 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja... maarja seks he. Magisch middel
Hoe pijnlijk ook, dit kloptquote:Op maandag 27 januari 2014 18:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hey ik ga een topic openen. Oh dan open ik de lemming. Laten we dat topic verpesten. Kom we gaan baggeren. Vanaf nu gaat dit topic over de paashaas etc.
Nou. Toen heeft hij een topic gemaakt en ik een lemming daar op. Ik kende BT toen niet eens. Dus toen was het niet georganiseerd, maar er zijn toch bans gevallen door organiseren?quote:Op maandag 27 januari 2014 18:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij een topic gaat openen, jij zegt alvast dat je de lemming gaat maken, dat is best georganiseerd toch?
Zie vorige post van Mortaxx.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:32 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Nou. Toen heeft hij een topic gemaakt en ik een lemming daar op. Ik kende BT toen niet eens. Dus toen was het niet georganiseerd, maar er zijn toch bans gevallen door organiseren?
Haha, cum louder master.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Naar mijn weten is er nooit iets concreets georganiseerd.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hey ik ga een topic openen. Oh dan open ik de lemming. Laten we dat topic verpesten. Kom we gaan baggeren. Vanaf nu gaat dit topic over de paashaas etc.
En dan toch z'n pauper zin typenquote:Op maandag 27 januari 2014 18:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |