Schoenmaker, blijf bij je leest. Dit soort advies van jou is net als advies van krio op het gebied van kapsels.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet ik, maar denk je dat je vanaf nu wel chill met haar kan seksen zonder gejank? kun je toch beter naar die makkelijkebeter iets dan niets.
Ik ging ook weer neuken met mijn ex, zit er nu nog steeds aan vast.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Schoenmaker, blijf bij je leest. Dit soort advies van jou is net als advies van krio op het gebied van kapsels.
Ik geloof dit.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ging ook weer neuken met mijn ex, zit er nu nog steeds aan vast.
quote:Op maandag 27 januari 2014 18:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ging ook weer neuken met mijn ex, zit er nu nog steeds aan vast.
quote:Op maandag 27 januari 2014 18:16 schreef Chai het volgende:
dWc altijd met zijn voorbarige conclusies
Ik heb het geschreven en zou het appreciëren als jullie het allemaal lezen.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:49 schreef BlauweTijger het volgende:
Wie heeft het hele konijnen verhaal gelezen?
Nerdjequote:
Ja alleen veel topics van sponsbossquote:Op maandag 27 januari 2014 17:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Echt rustig in KLB sinds de banregen volgens mij, of niet?
Hij post niet zo gigantische veel meer dan voorheen maar het valt meer op.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:26 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ja alleen veel topics van sponsboss
Nou en.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Best wel. Heb 5 jaar over bachelor gedaan en nu ga nu cum laude master halen
ok man maak ik weer lemmingquote:Op maandag 27 januari 2014 17:57 schreef BlauweTijger het volgende:
Hmm misschien dat ik zo even een kuttopic open in KLB omdat mijn ex weer stoer deed...
Ik vind hem weer een stuk minder irritant de laatste dagen.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:26 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Hij post niet zoveel meer, maar het valt meer op.
Ja na die snitchquote:Op maandag 27 januari 2014 18:26 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Hij post niet zo gigantische veel meer dan voorheen maar het valt meer op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |