watquote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:34 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
laatste keer dat ik uitging (6 jr geleden oid) zat ik ook op de grond en kwamen er ook mensen met me praten/schreeuwen, verstond er niks van tho.
Nope, drukke week verder. Denk niet dat dat wat word, ik ga denk ik liever double date met een vriend van me oid dan een club in.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:49 schreef Giertje het volgende:
ben je nou al eens uitgeweest?
ga gewoon naar een kroegje ofzo met mensen van jou leeftijd en voorkeuren
en dan komt de rest vanzelf wel
Ga nooit uit lol, dat was 6 jaar geleden oid.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je gaat tijdens het uitgaan op de grond zitten?
Ja al was het 564 jaar geleden. Waarom ga je op de grond zitten?quote:Op maandag 27 januari 2014 18:05 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ga nooit uit lol, dat was 6 jaar geleden oid.
Gewoon chill tochquote:Op maandag 27 januari 2014 18:05 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja al was het 564 jaar geleden. Waarom ga je op de grond zitten?
Zat gewoon relaxed, was verhoging iets, met trappetje ervoor, en een muur.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:05 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja al was het 564 jaar geleden. Waarom ga je op de grond zitten?
Oh mooiboy allesquote:Op maandag 27 januari 2014 18:07 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Zat gewoon relaxed, was verhoging iets, met trappetje ervoor, en een muur.
Ik ben het verst tegenovergestelde van mooiboys, hipsters en suikerdudes.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:07 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oh mooiboy alleschill ietssss rustag
Jij doet het ook altijd?quote:Op maandag 27 januari 2014 18:12 schreef Isabeau het volgende:
Wat een gezeur over dat op de grond zitten. Zó bijzonder is dat nou ook weer niet.
Wat denk je zelfquote:Op maandag 27 januari 2014 18:17 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik heb geen zin om 9 pagina's door te moeten lezen. Is TS nu nog uitgegaan of niet?
quote:
Op basis van deze post ga ik dan toch voor een "nee".quote:Op maandag 27 januari 2014 18:05 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ga nooit uit lol, dat was 6 jaar geleden oid.
Laatste keer dat ik in een kroeg kwam zaten er alleen tokkies. :/quote:Op maandag 27 januari 2014 18:22 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
[..]
Op basis van deze post ga ik dan toch voor een "nee".
Maar TS, waarom dan ook direct een discotheek als je niet van dansen houdt? Ga dan met wat vrienden in een kroeg zitten. Doorgaans betere muziek, betere mogelijkheden tot conversatie en als je niet in een matrozen- of sodomistenkroeg komt, ook nog leuke dames.
Ja op superleukheid, kreeg ik een 10/10 mee. Wel goed toch.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:13 schreef -supergirl- het volgende:
je bent erg raar en eng. heb je je al laten testen?
ik weet niet wat dat is, maar ik heb mezelf vorige week beloofd geen andere mensen meer op welke manier dan ook belachelijk te maken/ uit te schelden/ omlaag te halen of iets in die zin. dus hierbij mijn excusesquote:Op maandag 27 januari 2014 18:29 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja op superleukheid, kreeg ik een 10/10 mee. Wel goed toch.
Knuffel, lieve meisje.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:31 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik weet niet wat dat is, maar ik heb mezelf vorige week beloofd geen andere mensen meer op welke manier dan ook belachelijk te maken/ uit te schelden/ omlaag te halen of iets in die zin. dus hierbij mijn excuses
Waar ga jij meestal stappen? ookal is het 6 jaar geledenquote:Op maandag 27 januari 2014 18:29 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik in een kroeg kwam zaten er alleen tokkies. :/
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |