Interresant, gebaseerd op mijn looks of 30jaarheid of gebaseerd op dat ik daar dan gewoon 'aanwezig ben.?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:25 schreef Plantagehouder het volgende:
Er bestaat een grote kans dat een meisje met je gaat zoenen
Het gewoon aanwezig zijn, vrouwen zien ons als een lekker hapje vlees.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:27 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Interresant, gebaseerd op mijn looks of 30jaarheid of gebaseerd op dat ik daar dan gewoon 'aanwezig ben.?
Mja mischien maar even terugkomend op de op, is het ongepast om als 30 jarige in een disco binnen te lopen? (nee niet een kinderdisco he gewoon een normale disco) tussen de 16/23 jarigen en valt dat op y/n en stel dat een 16 jarige denk dat ik 23 jaar oud ben omdat ik knap ben oid, en op mn schoot gaat zitten en me gaat tongen, word ik dan aangevallen door boze mensen of boeit niemand dat in de disco?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:28 schreef Plantagehouder het volgende:
[..]
Het gewoon aanwezig zijn, vrouwen zien ons als een lekker hapje vlees.
laatste keer dat ik uitging (6 jr geleden oid) zat ik ook op de grond en kwamen er ook mensen met me praten/schreeuwen, verstond er niks van tho.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:32 schreef Partypoeper het volgende:
Dat je niet danst, oke, maar op de grond gaan zitten is wel een andere uiterste.
Ga dan in elk geval nog op een barkruk zitten.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:34 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
laatste keer dat ik uitging (6 jr geleden oid) zat ik ook op de grond en kwamen er ook mensen met me praten/schreeuwen, verstond er niks van tho.
Dan komen mensen me vragen of ik wat wil drinken en ik drink niet voor de driedubbele prijs.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:35 schreef Partypoeper het volgende:
[..]
Ga dan in elk geval nog op een barkruk zitten.
Op de grond komen mensen vragen of het goed met je gaat, of je water wil, of je behoefte hebt aan frisse lucht, welke pillen je hebt gehad, of ze een taxi voor je kunnen bellen, etc.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:35 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dan komen mensen me vragen of ik wat wil drinken en ik drink niet voor de driedubbele prijs.
Of er gaan venten tegen me aan praten alsof ik daar kom om competief te zijn oid.
Gozer, ik denk dat die je trolt.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:37 schreef Partypoeper het volgende:
[..]
Op de grond komen mensen vragen of het goed met je gaat, of je water wil, of je behoefte hebt aan frisse lucht, welke pillen je hebt gehad of ze een taxi voor je kunnen bellen, etc.
Ik heb ergere topics van hem voorbij zien komenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:37 schreef Travel. het volgende:
[..]
Gozer, ik denk dat die je trolt.
Ik heb in ieder geval nog nooit iemand op de grond zien zitten
Ja kotsen of iets.
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:32 schreef Partypoeper het volgende:
Dat je niet danst, oke, maar op de grond gaan zitten is wel een andere uiterste.
Ik troll niet ik ga gewoon nooit uit omdat ik ultragevoelig ben bij drukte/kabaal, maar ik ben gewoon moe van mezelf opsluiten, wil eens wat anders doen dan thuis zitten en eenzaam zijn elk weekend. (eigenlijk elke dag maar ok)quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:37 schreef Travel. het volgende:
[..]
Gozer, ik denk dat die je trolt.
Ik heb in ieder geval nog nooit iemand op de grond zien zitten
Ja kotsen of iets.
Je moest mn dromen zien, dan zag je erge dingen voorbij komenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:38 schreef Partypoeper het volgende:
[..]
Ik heb ergere topics van hem voorbij zien komen
Op de grond zitten? Lol watquote:Ik ben niet iemand die graag gaat dansen oid, ik zal wss gewoon ergens op de grond gaan zitten tegen de muur en wachten tot er iemand naar me toe komt om mee te praten ofzo.
Dit jaquote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:37 schreef Partypoeper het volgende:
[..]
Op de grond komen mensen vragen of het goed met je gaat, of je water wil, of je behoefte hebt aan frisse lucht, welke pillen je hebt gehad, of ze een taxi voor je kunnen bellen, etc.
Maar waarom ga je op de grond zitten?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:39 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik troll niet ik ga gewoon nooit uit omdat ik ultragevoelig ben bij drukte/kabaal, maar ik ben gewoon moe van mezelf opsluiten, wil eens wat anders doen dan thuis zitten en eenzaam zijn elk weekend. (eigenlijk elke dag maar ok)
Ja niet in het midden van de club natuurlijk, gewoon tegen de rechte muur ergens, en beetje kijken naar de blur van lichtjes en bewegende silhouetten die niet uitmekaar te houden zijn in een trance van geluid dat geen muziek genoemd kan worden.. mischien ambience..quote:
Welke vorm van trippen is er niet legaal dan?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:42 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Gewoon legaal trippen dus, ff in een andere wereld zijn.
Legaal trippen op wat trance ja?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:42 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja niet in het midden van de club natuurlijk, gewoon tegen de rechte muur ergens, en beetje kijken naar de blur van lichtjes en bewegende silhouetten die niet uitmekaar te houden zijn in een trance van geluid dat geen muziek genoemd kan worden.. mischien ambience..
Gewoon legaal trippen dus, ff in een andere wereld zijn.
Dansen kan ik wel maar vind ik niet bij me passen, laat staan op die ernstige herrie in clubs, leuke meisjes om me heen hebben vind ik dan wel weer leuk.
Ja van mijn part, vind alles best zolang de sfeer niet aggressief is/allochtonen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Legaal trippen op wat trance ja?
Giet jezelf gewoon vol met drank en ga op in de menigte. Zo moeilijk is het nietquote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:45 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja van mijn part, vind alles best zolang de sfeer niet aggressief is/allochtonen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |