Hehe okquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:05 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee maar ik stap sowieso haast nooit op iemand afIk zou hem gebaseerd op uiterlijk niet meteen afwijzen maar als hij in het echt zich ook zo apart gedraagd zou ik mij wel snel excuseren om "mijn vriendin te zoeken".
Als jij er uit ziet zoals op je avatar zou ik in de andere richting lopen wanneer je op mij af zou stappen tho.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:05 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee maar ik stap sowieso haast nooit op iemand afIk zou hem gebaseerd op uiterlijk niet meteen afwijzen maar als hij in het echt zich ook zo apart gedraagd zou ik mij wel snel excuseren om "mijn vriendin te zoeken".
Bespaart mij ook weer een awkward gesprekquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:06 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Als jij er uit ziet zoals op je avatar zou ik in de andere richting lopen wanneer je op mij af zou stappen tho.
Check haar fobo eens, mi mang.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:06 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Als jij er uit ziet zoals op je avatar zou ik in de andere richting lopen wanneer je op mij af zou stappen tho.
Gentlemanquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:06 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Knees too pointy, would not bang, 2/10quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:06 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
done, vond haar onaantrekkelijk.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:09 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Check haar fobo eens, mi mang.
Gast je bent zelf de grootste en lelijkste autist van dit forumquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:19 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
done, vond haar onaantrekkelijk.
Ben gewoon eerlijk, oh en ik ben niet van awkwarde gesprekken, ik ben altijd een heel sociale prater,... in de supermarkt dan.. meestal met ouderen.
Er zijn mensen die je tegenspreken in dit topicquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Gast je bent zelf de grootste en lelijkste autist van dit forum
Vind hem niet lelijk hoor, no homoquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Geen tijd verspillen aan deze narcistische autist.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
2/10 zou hem niet doen. Te harig.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:23 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Vind hem niet lelijk hoor, no homo
Krullie ook niet trouwens
no pic no proofquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:30 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik heb snow in het echt gezien en zij is een 10/10 for sure
Dat is godverdomme pas over een half jaarquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:32 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
We komen misschien samen naar de onz meet
Joh blijf je toch mooi bij je biebertjes, you cant handle echte mannen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
2/10 zou hem niet doen. Te harig.
You cant handle echte vrouwenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:32 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Joh blijf je toch mooi bij je biebertjes, you cant handle echte mannen.
Minder dan 4 maanden johquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:32 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Dat is godverdomme pas over een half jaar
Hij kan geen enkele vrouw handelenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:34 schreef hoiallesgoed het volgende:
[..]
You cant handle echte vrouwen
Jij kan niks handelenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:32 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Joh blijf je toch mooi bij je biebertjes, you cant handle echte mannen.
oh jawel hoor, maar die kom ik niet zo heel veel tegen op fokquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:34 schreef hoiallesgoed het volgende:
[..]
You cant handle echte vrouwen
Ja er is iets buiten FOK! waar normalen mensen hun partner regelen. Soms via FOK! kan iets ontstaan maar niet puur alleen door FOK!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:10 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
oh jawel hoor, maar die kom ik niet zo heel veel tegen op fok
Niks, ik vroeg in dit topic alleen maar wat ik kon verwachten bij uitgaan en of het niet raar was om als 30 jarige naar de disco te gaan.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:18 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja er is iets buiten FOK! waar normalen mensen hun partner regelen. Soms via FOK! kan iets ontstaan maar niet puur alleen door FOK!
Maar antwoord gewoon eens wat je wilt bereiken of wat je verwacht? Alles wat je doet is afgeven op iedereen doen alsof jij zo geweldig bent, en wij jaloers zijn op jouw top leven. Maar blijkbaar lukt het je toch niet om een chickie te regelen.
Waarom ben je daar boos om, is toch positief?quote:
Ik ben niet boos :Squote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:33 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Waarom ben je daar boos om, is toch positief?
Waarom wuif je al je autistische posts weg als 'grappige' posts. Om je sociale problemen te ontwijken?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:32 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Niks, ik vroeg in dit topic alleen maar wat ik kon verwachten bij uitgaan en of het niet raar was om als 30 jarige naar de disco te gaan.
En toen zeiden een paar mensen dat ik een chickmagnet was en toen vroeg ik me af waarom ik dan niet aan de lopende band mensen in de stad die mij interresse geven heb of berichtjes krijg op fok.
En toen wat meisjen hier en daar die moeilijk gingen doen omdat ik op en onder wat grapigjen berichtjen post op fok.
En toen kwam jij weer met je hitlergeschreeuw over hoe kut ik wel niet ben.
Tja wat ga jij je zorgen maken over wat andere denken.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:32 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Niks, ik vroeg in dit topic alleen maar wat ik kon verwachten bij uitgaan en of het niet raar was om als 30 jarige naar de disco te gaan.
En toen zeiden een paar mensen dat ik een chickmagnet was en toen vroeg ik me af waarom ik dan niet aan de lopende band mensen in de stad die mij interresse geven heb of berichtjes krijg op fok.
En toen wat meisjen hier en daar die moeilijk gingen doen omdat ik op en onder wat grapigjen berichtjen post op fok.
En toen kwam jij weer met je hitlergeschreeuw over hoe kut ik wel niet ben.
Hey, geen kwaad woord over BG hčquote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:29 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik gok door de topics die je opent, je komt ontzettend wereldvreemd over en weinig meiden zitten daar op te wachten.
Tuurlijk nietquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:51 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Hey, geen kwaad woord over BG hč
Je begrijpt natuurlijk dat hij een 10/10 is, en jij als 5/10 kan daar niet tegenop. Het spijt me, ik ben een 3/10 dus mij wil je ook niet, maar ik zeg het erbij zodat je je niet gekrenkt voelt.quote:
Ik zal ermee moeten leren levenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:56 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Je begrijpt natuurlijk dat hij een 10/10 is, en jij als 5/10 kan daar niet tegenop. Het spijt me, ik ben een 3/10 dus mij wil je ook niet, maar ik zeg het erbij zodat je je niet gekrenkt voelt.
Je kan altijd nog plastische chirurgie overwegen, want met die kleine borsten van jou... Als je wat vergroot en je laat wat aan je puntige ellebogen doen, dan kan je wel een 8 worden.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:57 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik zal ermee moeten leren leven
Daar had ik nog niet eens over nagedachtquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:59 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Je kan altijd nog plastische chirurgie overwegen, want met die kleine borsten van jou... Als je wat vergroot en je laat wat aan je puntige ellebogen doen, dan kan je wel een 8 worden.
Geen probleem jij doet tenminste iets met mijn goeie adviezen. Hoewel ik niet weet of je ze kan bereiken nu al. Maar ik geloof dat Baaijgaurdian een hele goeie chirurg is, want hij kan alles goed.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:01 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet eens over nagedachtIk ga meteen bellen dankje!
Gewoon gaan, kan je al die 14-jarige meisjes eindelijk neukenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:33 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Waarom ben je daar boos om, is toch positief?
Maar je hebt wel gelijk hoor.quote:
Omdat attitude.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:32 schreef BaajGuardian het volgende:
Wel beetje last van de chubs toch, dus 10/10 kan niet.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:30 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik heb snow in het echt gezien en zij is een 10/10 for sure
Totaal niet weet niet van wie je dat hebtquote:Op maandag 27 januari 2014 14:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Wel beetje last van de chubs toch, dus 10/10 kan niet.
gezien in LIF picquote:Op maandag 27 januari 2014 15:53 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Totaal niet weet niet van wie je dat hebt
Het is alweer een tijdje geleden en het was ook geen duidelijke pic. Maar haar bovenkledij had een lichte bolling meen ik mij te herinnerne, en thick thighs, vandaar. Maar kan ook vertekend zijn omdat ze ook vrij kort is (1.60) dacht ik.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:21 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Als je dat al chubby vindt ben ik in jouw ogen vast een walrus
In het echt vond ik haar in ieder geval alles behalve chubbyquote:Op maandag 27 januari 2014 16:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Het is alweer een tijdje geleden en het was ook geen duidelijke pic. Maar haar bovenkledij had een lichte bolling meen ik mij te herinnerne, en thick thighs, vandaar. Maar kan ook vertekend zijn omdat ze ook vrij kort is (1.60) dacht ik.
watquote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:34 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
laatste keer dat ik uitging (6 jr geleden oid) zat ik ook op de grond en kwamen er ook mensen met me praten/schreeuwen, verstond er niks van tho.
Nope, drukke week verder. Denk niet dat dat wat word, ik ga denk ik liever double date met een vriend van me oid dan een club in.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:49 schreef Giertje het volgende:
ben je nou al eens uitgeweest?
ga gewoon naar een kroegje ofzo met mensen van jou leeftijd en voorkeuren
en dan komt de rest vanzelf wel
Ga nooit uit lol, dat was 6 jaar geleden oid.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je gaat tijdens het uitgaan op de grond zitten?
Ja al was het 564 jaar geleden. Waarom ga je op de grond zitten?quote:Op maandag 27 januari 2014 18:05 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ga nooit uit lol, dat was 6 jaar geleden oid.
Gewoon chill tochquote:Op maandag 27 januari 2014 18:05 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja al was het 564 jaar geleden. Waarom ga je op de grond zitten?
Zat gewoon relaxed, was verhoging iets, met trappetje ervoor, en een muur.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:05 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja al was het 564 jaar geleden. Waarom ga je op de grond zitten?
Oh mooiboy allesquote:Op maandag 27 januari 2014 18:07 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Zat gewoon relaxed, was verhoging iets, met trappetje ervoor, en een muur.
Ik ben het verst tegenovergestelde van mooiboys, hipsters en suikerdudes.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:07 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oh mooiboy alleschill ietssss rustag
Jij doet het ook altijd?quote:Op maandag 27 januari 2014 18:12 schreef Isabeau het volgende:
Wat een gezeur over dat op de grond zitten. Zó bijzonder is dat nou ook weer niet.
Wat denk je zelfquote:Op maandag 27 januari 2014 18:17 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik heb geen zin om 9 pagina's door te moeten lezen. Is TS nu nog uitgegaan of niet?
quote:
Op basis van deze post ga ik dan toch voor een "nee".quote:Op maandag 27 januari 2014 18:05 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ga nooit uit lol, dat was 6 jaar geleden oid.
Laatste keer dat ik in een kroeg kwam zaten er alleen tokkies. :/quote:Op maandag 27 januari 2014 18:22 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
[..]
Op basis van deze post ga ik dan toch voor een "nee".
Maar TS, waarom dan ook direct een discotheek als je niet van dansen houdt? Ga dan met wat vrienden in een kroeg zitten. Doorgaans betere muziek, betere mogelijkheden tot conversatie en als je niet in een matrozen- of sodomistenkroeg komt, ook nog leuke dames.
Ja op superleukheid, kreeg ik een 10/10 mee. Wel goed toch.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:13 schreef -supergirl- het volgende:
je bent erg raar en eng. heb je je al laten testen?
ik weet niet wat dat is, maar ik heb mezelf vorige week beloofd geen andere mensen meer op welke manier dan ook belachelijk te maken/ uit te schelden/ omlaag te halen of iets in die zin. dus hierbij mijn excusesquote:Op maandag 27 januari 2014 18:29 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja op superleukheid, kreeg ik een 10/10 mee. Wel goed toch.
Knuffel, lieve meisje.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:31 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik weet niet wat dat is, maar ik heb mezelf vorige week beloofd geen andere mensen meer op welke manier dan ook belachelijk te maken/ uit te schelden/ omlaag te halen of iets in die zin. dus hierbij mijn excuses
Waar ga jij meestal stappen? ookal is het 6 jaar geledenquote:Op maandag 27 januari 2014 18:29 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik in een kroeg kwam zaten er alleen tokkies. :/
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |