Vind jou schattig.quote:
Je bent zeker dat ze met schattig bedoelt dat ze je van haar banga-lijstje schrapt?quote:
kom maar hier, zal je laten zien hoe schattig ik benquote:
Tondeuse over je ballen?quote:
Ik had je moeder kunnen zijn.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
kom maar hier, zal je laten zien hoe schattig ik ben
Nope, 16 en onzeker is het beste dat ik kan krijgen.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Je bent niet zo handig met de minder kwetsbare meisjes?
Gewoon harsen toch. :squote:
Vertel.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:34 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Die moet je nog van alles leren.
quote:Op maandag 27 januari 2014 17:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
Van 8:00 tot 17:00 werken. Nooit meer.
Ja, zo zacht als babybillen.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Vooral bij je ballen werkt dat heel goed, dan blijft het echt maandenlang weg
quote:Op maandag 27 januari 2014 16:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, sws nooit enthousiast doen of zo, anders ben je ook een slet gewoon.
Dat topic.quote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 17:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
WTF MOET JE A ASIELKAT JE BENT GEEN TIJGER KOWED
Dat topic?quote:Op maandag 27 januari 2014 17:39 schreef Chloroform het volgende:
Hahaha Fas, Mur en Mortie in dat topic. Niet verrassend.
Ja, dat Tinder-topic.quote:
werd toch net een post uit gequotequote:
leedvermaakquote:Op maandag 27 januari 2014 17:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
Stelling: mensen die vaak in R&P lezen doen dat om hun eigen problemen te relativeren en/of bagatelliseren.
Oneens, ik lees in R&P om me met de problemen te identificeren.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
Stelling: mensen die vaak in R&P lezen doen dat om hun eigen problemen te relativeren en/of bagatelliseren.
jij woont te ver weg, moet toch neukenquote:Op maandag 27 januari 2014 17:39 schreef Chloroform het volgende:
Ik wil je treinkaartje wel betalen hoor.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
jij woont te ver weg, moet toch neuken
Je durft gewoon niet, je bent bang voor haar.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
jij woont te ver weg, moet toch neuken
shit is done. Vrijdag, ben er rond 8 uur/half 9. Ik eet onderweg wel.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik wil je treinkaartje wel betalen hoor.
Kom ook eens buiten deze SCquote:Op maandag 27 januari 2014 17:39 schreef Chloroform het volgende:
heb gekkere dingen gedaanquote:Op maandag 27 januari 2014 17:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Je durft gewoon niet, je bent bang voor haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |