quote:Op maandag 27 januari 2014 17:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bij vrouwen wel ja. Mannen mogen wel beetje schaamhaar hebben. Beetje eh. Beetje. En dan die treasure trail zo.
Wat.quote:
Radicalen... ik hoorde laatst nog dat daar iets mis mee isquote:Op maandag 27 januari 2014 17:25 schreef deadprez het volgende:
Ik zie dat van Ojik nog lid is geweest van de PPR
Alleen als ze rechts zijn.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Radicalen... ik hoorde laatst nog dat daar iets mis mee is
De wat?quote:Op maandag 27 januari 2014 17:25 schreef deadprez het volgende:
Ik zie dat van Ojik nog lid is geweest van de PPR
Ik kom eraanquote:Op maandag 27 januari 2014 17:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bij vrouwen wel ja. Mannen mogen wel beetje schaamhaar hebben. Beetje eh. Beetje. En dan die treasure trail zo.
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:
hoe erg gemaaid?quote:Op maandag 27 januari 2014 17:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als je maar geen bos hebt. Heb liever een gemaaid grasveld.
23quote:Op maandag 27 januari 2014 17:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij eigenlijk?
Ik vraag dit voor iemand anders.
Ja hè, maar dat is denk ik ook het beeld dat ze uit willen stralen naar het electoraat terwijl de werkelijkheid er zo uit ziet.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik verwacht bij GroenLinks altijd allemaal goed verzorgde Femke Halsema types, die uitermate gezond leven en er daardoor nog goed uitzien voor hun leeftijd. Wishful thinking.
Zo makkelijk zijn zelfs wanhopige FOK!kers (of is dit een pleonasme?) niet te hosselen hoor, Chai.quote:
Ik wel hoor.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zo makkelijk zijn zelfs wanhopige FOK!kers (of is dit een pleonasme?) niet te hosselen hoor, Chai.
Nou ja, in ieder geval kort genoeg dat ik niet meteen flosdraadjes tussen m'n tanden heb.quote:
Echt wel.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zo makkelijk zijn zelfs wanhopige FOK!kers (of is dit een pleonasme?) niet te hosselen hoor, Chai.
We breken allemaal een keer.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wat.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
hoe erg gemaaid?
had het bijna laten doen, maar die gestoorde blik in haar ogen en die schaar bij mij noten.. nee.toen durfde ik niet meer
Schaar?quote:Op maandag 27 januari 2014 17:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
hoe erg gemaaid?
had het bijna laten doen, maar die gestoorde blik in haar ogen en die schaar bij mij noten.. nee.toen durfde ik niet meer
Ahhww.quote:
watquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |