Of het zijn bots.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:10 schreef Silenus het volgende:
Dan staat eronder ´hey als ik hier niet antwoord zit ik op bangder, mijn profielnaam daar is geilpijpsletjexxx´.
Ze zijn subtiel en geraffineerd.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:26 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Voetbal gekekenHij was geen fanatic maar wilde voor mij wel kijken, hoe romantisch.. Awkwardness was er eigenlijk uberhaupt niet, was gewoon heel chill en meteen ok
Voetbal kijken op een dateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe romantisch
Had er iemand nog het shirt of shawl aan van de partij waar ze supporter van waren?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
Sommige mensen moeten ook werken of zijn met andere dingen bezig. Ik erger me altijd aan die mensen die denken dat ik niks te doen heb de hele dag.quote:
Wat een kutopeningquote:Op maandag 27 januari 2014 14:49 schreef DeKstro het volgende:
Zij: Hey!
Ik: Hey
Zij: Hoe is het?
Ik: Goed, en met jou? Wat leuks aan het doen vanavond?
Zij: Ja goed blabla
Ik ben al positief verrast als ik überhaubt niet zelf het gesprek hoef te openenquote:
Waarom?quote:Op maandag 27 januari 2014 14:56 schreef Bipsje het volgende:
[..]
wat moet je dan zeggen? laat mannen maar het gesprek openen hoor
Wees eens origineel. Dat is zo'n dooddoener.quote:
Emancipatiequote:laat mannen maar het gesprek openen hoor
waarom zou je als vrouw helemaal je best doen om iemand aan te spreken? dat komt voor mij nogal gewillig over. makkelijke prooien zijn hetquote:
Onzin, als je iemand leuk vindt begin je toch gewoon een gesprek? Tinder is soms net het echte leven...quote:Op maandag 27 januari 2014 15:00 schreef Bipsje het volgende:
[..]
waarom zou je als vrouw helemaal je best doen om iemand aan te spreken? dat komt voor mij nogal gewillig over. makkelijke prooien zijn het
Je hebt hem toch al geliked?quote:Op maandag 27 januari 2014 15:00 schreef Bipsje het volgende:
[..]
waarom zou je als vrouw helemaal je best doen om iemand aan te spreken? dat komt voor mij nogal gewillig over. makkelijke prooien zijn het
quote:Op maandag 27 januari 2014 15:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Je hebt hem toch al geliked?Dat betekend al dat je een gesprekje wilt. En hij ook.
Dat bewust passieveBlij dat ik geen man ben.
Als je na 4 dagen alleen hoi hebt gezegtquote:Op maandag 27 januari 2014 13:38 schreef Repeating het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten ook werken of zijn met andere dingen bezig. Ik erger me altijd aan die mensen die denken dat ik niks te doen heb de hele dag.
Eh, waar staat dat precies?quote:Op maandag 27 januari 2014 15:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Je hebt hem toch al geliked?Dat betekend al dat je een gesprekje wilt.
triest dit.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:00 schreef Bipsje het volgende:
[..]
Dan zie ik het somber in voor je. Het woordje 'hoi' zegt al genoeg denk ik. Sorry man!quote:Op maandag 27 januari 2014 15:05 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Als je na 4 dagen alleen hoi hebt gezegt
Ja, sws nooit enthousiast doen of zo, anders ben je ook een slet gewoon.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:00 schreef Bipsje het volgende:
[..]
Ok ok misschien wat overdreven, maar 9/10 spreekt de jongen je toch wel aan. je wil toch veroverd worden? je moet het ze ook niet te makkelijk makenquote:Op maandag 27 januari 2014 16:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, sws nooit enthousiast doen of zo, anders ben je ook een slet gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |