Dat was een kloon van een gefrustreerde user.quote:
Al zijn topics zijn pareltjes manquote:
ja zoietsquote:Op maandag 27 januari 2014 18:47 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dat was een kloon van een gefrustreerde user.
Hij is ook een paar uur na jullie gebanned, dus misschien dat zijn ban straks voorbij is.quote:
Ben je nou sarcastisch of niet?quote:Op maandag 27 januari 2014 18:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Al zijn topics zijn pareltjes man
Ohja! goeiequote:Op maandag 27 januari 2014 18:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij is ook een paar uur na jullie gebanned, dus misschien dat zijn ban straks voorbij is.
Nee.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:48 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ben je nou sarcastisch of niet?
Nu maak je me nat en loop je wegquote:Op maandag 27 januari 2014 18:50 schreef Zaktabak het volgende:
Ik wil nu iets zeggen wat via DM is gegaan, maar heb daar geen toestemming voor. En
Als ik nu vertel waarom ik daar nu geen toestemming voor kan krijgen van Hoink, verklap ik eigenlijk gelijk de informatie
dm staat openquote:Op maandag 27 januari 2014 18:50 schreef Zaktabak het volgende:
Ik wil nu iets zeggen wat via DM is gegaan, maar heb daar geen toestemming voor. En
Als ik nu vertel waarom ik daar nu geen toestemming voor kan krijgen van Hoink, verklap ik eigenlijk gelijk de informatie
quote:Op maandag 27 januari 2014 18:50 schreef Zaktabak het volgende:
quote:
Eindelijk.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar nu ga ik alweer.
Sorry dat ik jullie nu weer bijna twee fantastische uren ontneem.
Heb je een leven opgebouwd in slechts 4 dagen?quote:Op maandag 27 januari 2014 18:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar nu ga ik alweer.
Ja.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:51 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Heb je een leven opgebouwd in slechts 4 dagen?
quote:Op maandag 27 januari 2014 18:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar nu ga ik alweer.
quote:Op maandag 27 januari 2014 18:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja.
Echte swaggerboys kunnen alles.
Voetbal begint ook weer bijna.
quote:Op maandag 27 januari 2014 18:52 schreef Ambicioso het volgende:
[..]Een leven is tijdelijk. FOK! is voor altijd.
Wat als FOK! op een dag opeens niet meer bestaat.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:52 schreef Ambicioso het volgende:
quote:Op maandag 27 januari 2014 18:52 schreef Ambicioso het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |