Onmogelijk..quote:Op maandag 27 januari 2014 14:11 schreef Y0ghurtj3 het volgende:
dit was een 80km/h weg welke plotseling overging in een modder/bospad.
Je zal met die 80km/u wel een bordje voorbij zijn gevlogen. Met iets als 'eind verharde weg over zoveel meter'.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:11 schreef Y0ghurtj3 het volgende:
Pas geleden heb ik mij per ongeluk vast gereden met mijn auto op een bospad. Dit kwam doordat er nergens aangegeven stond dat de verharde weg op zou houden te bestaan. (dit was een 80km/h weg welke plotseling overging in een modder/bospad.
Dat.quote:
twitter:Lysandervan0 twitterde op zondag 26-01-2014 om 15:30:45Jonge jongens met de auto het bos in. En ja, dan zit je vast in de bagger! http://t.co/ZIKipFV01T
reageer retweet
Misschien reed ie 80 op een pier..?quote:Op maandag 27 januari 2014 14:26 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Had z'n bospad wel een vluchtstrook?
TSquote:Op maandag 27 januari 2014 14:11 schreef Y0ghurtj3 het volgende:
De verzekering wil de kosten niet dekken zoals al eerder aangegeven is er iemand anders die ik aansprakelijk kan stellen voor de schade?
Dat +quote:Op maandag 27 januari 2014 14:15 schreef HunterSThompson het volgende:
Kan namelijk moeilijk geloven dat een 80km weg zonder enige waarschuwing over zou gaan in een onverhard bospad.
En + ditquote:Op maandag 27 januari 2014 14:16 schreef The_stranger het volgende:
Daarnaast had je ook bij de overgang kunnen stoppen en omdraaien.
Conclusie: eigen schuld, dikke bult.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:23 schreef _Arthur het volgende:
Je zal met die 80km/u wel een bordje voorbij zijn gevlogen. Met iets als 'eind verharde weg over zoveel meter'.
Die weg is niet echt eentje waar je 80 rijd... is dat trouwens binnen of buiten de bebouwde kom?quote:Op maandag 27 januari 2014 14:55 schreef FF het volgende:
Hoewel het ondenkbaar is dat een 80 km/u weg opeens onverhard is, heb ik zelf in Gelderland ook op een paar van zulke wegen gereden.
Lekker aan het touren buiten de bebouwde kom langs de kleine weggetjes door de bossen en opeens gaat de weg van asfalt over in steentjes, in steenslag, in platgereden grond met gras in het midden.
Het was gewoon een officiële weg en er reden ook meer auto's rond.
Na een paar kilometer is de weg opeens weer verhard en iets later kwam je bij een kruising uit.
Halverwege zaten ook afslagen en je kon er heerlijk rondrijden, dat wel
Voorbeeld van zo'n weg : https://www.google.com/ma(...)Qa3EKnI8SuI0CbZw!2e0
Deze weg is buiten bebouwde kom en daar rij je geen 80 (mag wel btw). Maar ik ken er genoeg die wel zo zijn. Lekker brede weg en opeens weg weg.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:06 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Die weg is niet echt eentje waar je 80 rijd... is dat trouwens binnen of buiten de bebouwde kom?
Genoeg onverharde wegen in NL dat hoor je me niet zeggen...
Inderdaad. Je hebt wel een heel erg beperkt verkeersinzicht als je met 80 hier dat zandpad op schiet. Gevalletje eigenschuld dikke bult.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:06 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Die weg is niet echt eentje waar je 80 rijd... is dat trouwens binnen of buiten de bebouwde kom?
Genoeg onverharde wegen in NL dat hoor je me niet zeggen...
Latent complexje dan?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |