quote:
Watquote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 11:20 schreef Jimbo het volgende:
Ik weet nu waar Ess woont, dmv de melding
quote:Op maandag 27 januari 2014 11:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Grote flat, en het zit heul aan het andere einde van de galerij als ik zo keek..
Zodra je je er echt druk om gaat maken ben je pas officieel levenloos bezig. Dan geef je toe er niet mee te kunnen stoppen.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:19 schreef supersof het volgende:
[..]
ik voel me wel levenloos terwijl ik naast fok nog best vaak vrienden zie
ik kreeg een kus van monitorquote:Op maandag 27 januari 2014 11:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Zodra je je er echt druk om gaat maken ben je pas officieel levenloos bezig. Dan geef je toe er niet mee te kunnen stoppen.
Op naar de volgende schaamteloze 600 posts op een dag
Ja jij wel, maar dat was algemeen bekend.quote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 11:21 schreef supersof het volgende:
[..]
ik kreeg een kus van monitor
dat is echt wel een eer
en toen kwamen die vbl'ers die zich er mee moesten bemoeien
Sorry. Ik ben wel officieel levenloos en had weer even wat boze medeusers nodig.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:21 schreef supersof het volgende:
[..]
dat is echt wel een eer
Ik heb al 2x een kus van monitor gehadquote:Op maandag 27 januari 2014 11:21 schreef supersof het volgende:
[..]
dat is echt wel een eer
Monitor benoemd mijn naam vrijwel dagelijks. Wij zijn ook echte vrienden.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb al 2x een kus van monitor gehad![]()
Een paar maanden terug kwam hij die zelfs hier in GRTD geven. En laatst in het dagcijfers topic
quote:
je kreeg geen kus, je kreeg een michel.gifquote:Op maandag 27 januari 2014 11:21 schreef supersof het volgende:
[..]
dat is echt wel een eer
ik snap eigenlijk niet war het over ging maarjaquote:Op maandag 27 januari 2014 11:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry. Ik ben wel officieel levenloos en had weer even wat boze medeusers nodig.
wowquote:Op maandag 27 januari 2014 11:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb al 2x een kus van monitor gehad![]()
Een paar maanden terug kwam hij die zelfs hier in GRTD geven. En laatst in het dagcijfers topic
een watquote:Op maandag 27 januari 2014 11:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je kreeg geen kus, je kreeg een michel.gif
Wij zijn inmiddels zover in onze vriendschap dat hij mij sporadisch zelfs aanspreekt.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Monitor benoemd mijn naam vrijwel dagelijks. Wij zijn ook echte vrienden.
Ja hè?quote:
Wow...voor je het weet zijn er twee mensen die je dagelijks monitoren.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wij zijn inmiddels zover in onze vriendschap dat hij mij sporadisch zelfs aanspreekt.
Spannendquote:Op maandag 27 januari 2014 11:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow...voor je het weet zijn er twee mensen die je dagelijks monitoren.
vaquote:
okequote:
world of warcraft?quote:
nee dogequote:
quote:
School. Ik moet nu focussen op de herkansing van het vorige kwartiel waardoor ik veel van dit kwartiel volgend kwartiel moet gaan doen. Ik faaaaaaallll. Het is nog allemaal mogelijk, maar ik ga steeds meer twijfelenquote:
nou hup hup, sluit je laptop af, leg hem ver weg, en ga lerenquote:Op maandag 27 januari 2014 11:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
School. Ik moet nu focussen op de herkansing van het vorige kwartiel waardoor ik veel van dit kwartiel volgend kwartiel moet gaan doen. Ik faaaaaaallll. Het is nog allemaal mogelijk, maar ik ga steeds meer twijfelen
Nog 9 dagen en de hel is eventjes klaar en kan ik gezellig gaan doen.
Relax. Zet een chille mix op en ga ziek hard leren. Allles komt goedquote:Op maandag 27 januari 2014 11:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
School. Ik moet nu focussen op de herkansing van het vorige kwartiel waardoor ik veel van dit kwartiel volgend kwartiel moet gaan doen. Ik faaaaaaallll. Het is nog allemaal mogelijk, maar ik ga steeds meer twijfelen
Nog 9 dagen en de hel is eventjes klaar en kan ik gezellig gaan doen.
Het is vooral maakwerk dat qua tijd onmogelijk te halen is. Maar de herkansingen MOETEN nu goed gaan, die punten kan ik anders dit jaar niet halen. Over 20 minuten herkansing, legggooooquote:Op maandag 27 januari 2014 11:37 schreef supersof het volgende:
[..]
nou hup hup, sluit je laptop af, leg hem ver weg, en ga leren
quote:Op maandag 27 januari 2014 11:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
Relax. Zet een chille mix op en ga ziek hard leren. Allles komt goed
/carequote:Op maandag 27 januari 2014 11:39 schreef supersof het volgende:
va je bent een e vergeten in je status
succesquote:Op maandag 27 januari 2014 11:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maarja, tot over anderhalf uur ofzo. Is geen lang tentamen
Gewoon streven naar een 5,5. Doe ik ook. Mijn cijferlijst van vorig jaar brengt mij toch altijd weer aan het lachenquote:Op maandag 27 januari 2014 11:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is vooral maakwerk dat qua tijd onmogelijk te halen is. Maar de herkansingen MOETEN nu goed gaan, die punten kan ik anders dit jaar niet halen. Over 20 minuten herkansing, legggoooo
[..]![]()
Succes!quote:Op maandag 27 januari 2014 11:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
PAK ZE! WOEEHOOEEE, JE KAN HET. RAM DAT TENTAMEN!!!quote:Op maandag 27 januari 2014 11:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik wil meedoenquote:Op maandag 27 januari 2014 11:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ik ga denk ik ook spelen, en dan een no sleep marathon streamen. Ik ben alweer goed getraind dit jaar.
En het eindbedrag?quote:Op maandag 27 januari 2014 11:48 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]deze website. Die thuiskopierheffing
defuck
mits met chocoladequote:Op maandag 27 januari 2014 11:47 schreef supersof het volgende:
melk is lekker
wie is het hier mee eens?
Ik wacht op mijn koffiequote:
Jaja, ga zo al aan de slag.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik wacht op mijn koffie
ga jij zelf eens studeren
warm of koud?quote:
vanwaar die extra g?quote:
Melkquote:Op maandag 27 januari 2014 11:47 schreef supersof het volgende:
melk is lekker
wie is het hier mee eens?
ik vind koude denk ik wel lekkerderquote:Op maandag 27 januari 2014 11:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kan allebei
na het sporten koud, voor de tv warm
Zojuist besloten dat ik donderdag misschien Ezelldorp - Amsterdam ga fietsen. Ben je niet trots?quote:
ja jaquote:
hahhhahahhahahahaaquote:Op maandag 27 januari 2014 11:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zojuist besloten dat ik donderdag misschien Ezelldorp - Amsterdam ga fietsen. Ben je niet trots?
Sowieso dat het vet koud is en het gaat regenenquote:Op maandag 27 januari 2014 11:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zojuist besloten dat ik donderdag misschien Ezelldorp - Amsterdam ga fietsen. Ben je niet trots?
Maar in de warme kun je rum of amaretto gooienquote:Op maandag 27 januari 2014 11:54 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind koude denk ik wel lekkerder
Niet mijn idee.quote:
Dat hele weekend gewoon uitzieken toch?quote:Op maandag 27 januari 2014 11:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Sowieso dat het vet koud is en het gaat regenenMaar ik wens je veel succes
Waarom ga je het niet gewoon in de zomer doen?quote:Op maandag 27 januari 2014 11:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Niet mijn idee.![]()
[..]
Dat hele weekend gewoon uitzieken toch?
Gekke matties alles.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Waarom ga je het niet gewoon in de zomer doen?
Zolang je mij maar niet ziek maaktquote:
Boeien, daar ga je toch niks anders doen dan liggen.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zolang je mij maar niet ziek maakt
zit ik daar op tenerife![]()
Ik ga daar ook eten en drinken hoorquote:Op maandag 27 januari 2014 11:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Boeien, daar ga je toch niks anders doen dan liggen.
Wij gaan met mooi weer toch wel Utrecht - Ezelldorpstrand doen?
En slapen.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ga daar ook eten en drinken hoor
Ja is goedIk ga over 2 weken een fiets kopen
En zwemmen, en bruin worden, want ik ben nu te wit voor woordenquote:Op maandag 27 januari 2014 12:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
En slapen.![]()
Oké tof.Ik moet binnenkort ook maar eens een fiets regelen... Begint onhandig te worden
Een fiets is inderdaad af en toe wel praktisch als je een fietstocht begin.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
En slapen.![]()
Oké tof.Ik moet binnenkort ook maar eens een fiets regelen... Begint onhandig te worden
Je lijkt nog steeds op een pepernoot.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En zwemmen, en bruin worden, want ik ben nu te wit voor woorden
Ja ik herken het probleem
Constant met het ov is ook niet helemaal ideaal.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een fiets is inderdaad af en toe wel praktisch als je een fietstocht begin.
Tenzij Ezellgod natuurlijk.
uptown boy allesquote:Op maandag 27 januari 2014 12:02 schreef AldoTheApache het volgende:
maar fietsen is zo voor de proletariërs van deze wereld![]()
ik ga gewoon een fiets met motor kopenquote:Op maandag 27 januari 2014 12:03 schreef Ezell het volgende:
Misschien mag ik de fiets van mijn mama mee naar Utrecht.
Ja he. Dan ben ik dat ook.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:02 schreef AldoTheApache het volgende:
maar fietsen is zo voor de proletariërs van deze wereld![]()
Dan ga ik achterop.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ga gewoon een fiets met motor kopen
Ik ben witter dan jij denk ikquote:Op maandag 27 januari 2014 12:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En zwemmen, en bruin worden, want ik ben nu te wit voor woorden
Ja ik herken het probleem
Luiwammesquote:Op maandag 27 januari 2014 12:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ga gewoon een fiets met motor kopen
Denk het ookquote:
Alsof jij 300 euro hebt. Vieze sloeber enzo!quote:Op maandag 27 januari 2014 12:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kan
http://www.marktplaats.nl(...)8f31&previousPage=lr
Ik betaal in naturaquote:Op maandag 27 januari 2014 12:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Alsof jij 300 euro hebt. Vieze sloeber enzo!
21+ toets?quote:Op maandag 27 januari 2014 12:08 schreef Ezell het volgende:
Ah, vet zielig. Ik ken zo'n stel dat allebei de 21+-toets hebben gemaakt. Eentje is gezakt.
Je ondergaat een huidtransplantatie?quote:Op maandag 27 januari 2014 12:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Denk het ook![]()
Maar volgende week ben ik net zo bruin als Nelson Mandela
Spannend.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb vandaag mijn fiets in een steegje gedumpt en ben verder naar het station gelopen nadat iemand mij waarschuwde dat de politie controleerde.
Toch 55 euro weten te besparenStraks toch maar even nieuwe lampjes kopen
Einde spannende anekdote.
omgekeerde Michael Jackson jwtquote:Op maandag 27 januari 2014 12:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je ondergaat een huidtransplantatie?
Nee, wat is het?quote:
Ik acht de kans groter dat Mandela paars is momenteel maar dat geheel terzijde.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Denk het ook![]()
Maar volgende week ben ik net zo bruin als Nelson Mandela
Ik wil graag nog kinderen kunnen maken laterquote:Op maandag 27 januari 2014 12:10 schreef supersof het volgende:
mensen die niet arnehm - leeuwarden hebben gefietst
toelatingstoets voor hoger onderwijs (hbo of wo) als je niet de juiste vooropleiding hebt, maar toch denkt dat je het aan kanquote:Op maandag 27 januari 2014 12:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
omgekeerde Michael Jackson jwt
[..]
Nee, wat is het?
Je moet natuurlijk wel origineel blijven ja.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
omgekeerde Michael Jackson jwt
Aha okquote:Op maandag 27 januari 2014 12:10 schreef Adames het volgende:
[..]
toelatingstoets voor hoger onderwijs (hbo of wo) als je niet de juiste vooropleiding hebt, maar toch denkt dat je het aan kan
Wij gaan ong. 70km heen en 70km terug hoor.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik wil graag nog kinderen kunnen maken later
aardig stukje, gelukkig is het daarboven helemaal vlakquote:Op maandag 27 januari 2014 12:10 schreef supersof het volgende:
mensen die niet arnhem - leeuwarden hebben gefietst
Precies, en wie weet kan ik dan ook ineens basketballen en dansen enzoquote:Op maandag 27 januari 2014 12:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel origineel blijven ja.
Terug ga ik met de treinquote:Op maandag 27 januari 2014 12:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wij gaan ong. 70km heen en 70km terug hoor.
wat denk je van die wind op al die dijkenquote:Op maandag 27 januari 2014 12:11 schreef Adames het volgende:
[..]
aardig stukje, gelukkig is het daarboven helemaal vlak
Het idee erachter is dat je in de praktijk ook heel veel kennis opdoet enzoquote:Op maandag 27 januari 2014 12:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Aha ok
wel vreemd dat dat zomaar kan
70 kmquote:Op maandag 27 januari 2014 12:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wij gaan ong. 70km heen en 70km terug hoor.
En basgitaar spelenquote:Op maandag 27 januari 2014 12:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Precies, en wie weet kan ik dan ook ineens basketballen en dansen enzo
komt ook niet erg vaak voor volgens mijquote:Op maandag 27 januari 2014 12:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Aha ok
wel vreemd dat dat zomaar kan
Mja, maar dan stelt heel je vooropleiding niets voorquote:Op maandag 27 januari 2014 12:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het idee erachter is dat je in de praktijk ook heel veel kennis opdoet enzo
quote:Op maandag 27 januari 2014 12:11 schreef supersof het volgende:
[..]
wat denk je van die wind op al die dijken
Op het hbo wel hoorquote:Op maandag 27 januari 2014 12:12 schreef Adames het volgende:
[..]
komt ook niet erg vaak voor volgens mij
quote:
IS VEEL MAN!!!!quote:
Ik heb altijd goede ideeënquote:Op maandag 27 januari 2014 12:12 schreef Ezell het volgende:
[..]Goed idee. 's Ochtends en beetje van de middag op de fiets en de rest van de dag chillen op het strand.
[..]
IS VEEL MAN!!!!
Zoiets inderdaad jaquote:
Zal wel per opleiding verschillen ook.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:13 schreef Adames het volgende:
[..]
oh ok, ken niemand die daadwerkelijk zo'n toets heeft gedaan
mijn normale fiets met een slag in het wielquote:
wij deden ongeveer 90 op een dagquote:Op maandag 27 januari 2014 12:12 schreef Ezell het volgende:
[..]Goed idee. 's Ochtends en beetje van de middag op de fiets en de rest van de dag chillen op het strand.
[..]
IS VEEL MAN!!!!
Slaap zacht konijntjequote:Op maandag 27 januari 2014 12:15 schreef Littlerabbit het volgende:
2 nachten vrijwel slapen is niet goed voor je... Ik ga even al instortend een film kijken.
Dag lieve FOK!-genoten.
oh respectquote:Op maandag 27 januari 2014 12:14 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn normale fiets met een slag in het wiel
en elke avond friet gegetenquote:
Gewoon een patatje met zeggen.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Kan ik daar ook friet bestellen?
Ik ging even Google Mapsen... Is ongeveer 80km.quote:
Ik heb vannacht extra lekker geslapen. Bedankt voor de extra nachtrustquote:Op maandag 27 januari 2014 12:15 schreef Littlerabbit het volgende:
2 nachten vrijwel slapen is niet goed voor je... Ik ga even al instortend een film kijken.
Dag lieve FOK!-genoten.
patatje met wat?quote:Op maandag 27 januari 2014 12:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Gewoon een patatje met zeggen.
[..]
Ik ging even Google Mapsen... Is ongeveer 80km.
patatje met niet kennenquote:
Naja wielrenfiets kon niet echt aangezien we een tent, slaapzak, matje en rugtas met spullen mee moesten nemenquote:Op maandag 27 januari 2014 12:16 schreef Adames het volgende:
[..]
oh respect
als ik het al zou doen, heb ik tenminste nog zo'n wielrenfiets inclusief strak pakje
je weetquote:Op maandag 27 januari 2014 12:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Het avondeten van topatleten
quote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 12:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Aldo is een uptown boy.
Verbaast mij niets.
quote:
En dan overdag zeker aan de hamburgers?quote:
nee overdag croissantjes en koekjes ofzoquote:Op maandag 27 januari 2014 12:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
[..]
En dan overdag zeker aan de hamburgers?
En dan tussendoor op het terras zwaar aan het bier?quote:Op maandag 27 januari 2014 12:22 schreef supersof het volgende:
[..]
nee overdag croissantjes en koekjes ofzo
Wat is jouw strandijsje?quote:
Jij zou heel goed bij een vriendin van mij passen.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:23 schreef supersof het volgende:
Ik wil serieus naar parijs of berlijn fietsen maar denk dat niemand mee wilt. en inso was niet serieus denk ik
Wtfquote:Op maandag 27 januari 2014 12:23 schreef supersof het volgende:
Ik wil serieus naar parijs of berlijn fietsen maar denk dat niemand mee wilt. en inso was niet serieus denk ik
volgens mij verplaats je je niet geheel in mijn situatie aangezien ik geen vlees eet en bier niet lustquote:Op maandag 27 januari 2014 12:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En dan tussendoor op het terras zwaar aan het bier?
zwalkend fietsen over de wegen van Nederland
magnumquote:Op maandag 27 januari 2014 12:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat is jouw strandijsje?
[..]
Jij zou heel goed bij een vriendin van mij passen.![]()
echt? is ze aardig? wat is haar fb dan vraag ik het wel aan haar.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat is jouw strandijsje?
[..]
Jij zou heel goed bij een vriendin van mij passen.![]()
Vegetarische burger en wijn?quote:Op maandag 27 januari 2014 12:24 schreef supersof het volgende:
[..]
volgens mij verplaats je je niet geheel in mijn situatie aangezien ik geen vlees eet en bier niet lust
hai jcquote:
wijnquote:Op maandag 27 januari 2014 12:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Vegetarische burger en wijn?![]()
Het perfecte zomerijsje: Magnum Strawberry White. Die neem ik altijd op het strand. #ezellfeitjequote:Op maandag 27 januari 2014 12:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
magnumof: zo'n citroenwaterijsje met een dropstokje
Tuurlijk is ze aardig.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:24 schreef supersof het volgende:
[..]
echt? is ze aardig? wat is haar fb dan vraag ik het wel aan haar.
Dat is een aardig eindje.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:23 schreef supersof het volgende:
bazinquote:Op maandag 27 januari 2014 12:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het perfecte zomerijsje: Magnum Strawberry White. Die neem ik altijd op het strand. #ezellfeitje
[..]
Tuurlijk is ze aardig.
Willen die van vorig jaar niet dan?quote:Op maandag 27 januari 2014 12:23 schreef supersof het volgende:
Die ken ik niet.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
bazin![]()
[ afbeelding ]
deze ijsjes
Schaam jequote:Op maandag 27 januari 2014 12:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die ken ik niet.
[ afbeelding ]
Deze nam ik altijd bij het zwembad.
Heb ze heel lang nergens meer gezien.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Schaam je
oh die waren ook vet chill ja![]()
1,5 week ofzo?quote:Op maandag 27 januari 2014 12:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is een aardig eindje.
Hoe lang zou je daar over willen doen?
Ik ga vanmiddag boodschappen doen, zal wel liuks meenemenquote:Op maandag 27 januari 2014 12:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Heb ze heel lang nergens meer gezien.
Misschien eens maar een keer kijken daarvoor.
ehm dat meisje kan denk ik niet deze zomerquote:
IJSJESquote:Op maandag 27 januari 2014 12:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag boodschappen doen, zal wel liuks meenemen
Het duurt nog wel even voordat je zon gaat zien hoorquote:Op maandag 27 januari 2014 12:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
IJSJES![]()
Heb nu echt de zomer in mijn bol.
Oh, das wel minder. Overtuig je broertjes danquote:Op maandag 27 januari 2014 12:28 schreef supersof het volgende:
[..]
ehm dat meisje kan denk ik niet deze zomer
nee ik ben nog thuisquote:
Ik hoop dat je iemand vindt om mee te fietsen.quote:
Die gaat later vandaag toch schijnen?quote:Op maandag 27 januari 2014 12:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Het duurt nog wel even voordat je zon gaat zien hoor
ik ga liever met iemand die ik wel van tevoren denk denk ikquote:Op maandag 27 januari 2014 12:27 schreef essnhills het volgende:
Sofje.. is de Wereldfietser niet iets voor jou? Die plannen ook van zulke fietstochten met random mensen die ook niet alleen willen fietsen
En daar heb je niet van al die Fransenquote:Op maandag 27 januari 2014 12:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoop dat je iemand vindt om mee te fietsen.
Ik zou denk ik wel eerder naar Berlijn gaan dan Parijs, aangezien Duitsland veel fietsvriendelijker is (Berlijn zelf ook wel).
Zonnetje in huis toch?quote:Op maandag 27 januari 2014 12:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die gaat later vandaag toch schijnen?![]()
Ja, idioten _o-quote:
Vaak hebben ze van te voren ook meets enzo om te kijken of het kliktquote:Op maandag 27 januari 2014 12:29 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ga liever met iemand die ik wel van tevoren denk denk ikmaar ik zal eens zoeken
Ja dat is ook wel zo. Ben ook beter in Duits. hmmm. naja heb nog de tijdquote:Op maandag 27 januari 2014 12:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoop dat je iemand vindt om mee te fietsen.
Ik zou denk ik wel eerder naar Berlijn gaan dan Parijs, aangezien Duitsland veel fietsvriendelijker is (Berlijn zelf ook wel).
denk je dat ik met hen op vakantie wilquote:Op maandag 27 januari 2014 12:29 schreef Muto het volgende:
[..]
Oh, das wel minder. Overtuig je broertjes dan
quote:Op maandag 27 januari 2014 11:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het laat ons wel weer stijgen op de glorieuze autisme ladder
hmm oke, je klinkt als iemand met ervaring?quote:Op maandag 27 januari 2014 12:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vaak hebben ze van te voren ook meets enzo om te kijken of het kliktEn om samen de reis te plannen
*bergt de tickets voor Rome weer wegquote:Op maandag 27 januari 2014 12:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Slechte invloed alles.
Door jou heb ik zin in zomer en vakantie. En dat kan allemaal nu niet.
oh bah, van die bevroren yoghurt dingen met kleurstoffen voor smaakquote:Op maandag 27 januari 2014 12:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die ken ik niet.
[ afbeelding ]
Deze nam ik altijd bij het zwembad.
GEEF.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
*bergt de tickets voor Rome weer weg
Dat sowiesoquote:Op maandag 27 januari 2014 12:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En daar heb je niet van al die Fransen
Die waren fucking lekker.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
oh bah, van die bevroren yoghurt dingen met kleurstoffen voor smaak
otmonquote:Op maandag 27 januari 2014 12:32 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik ga naar de uni
Hajjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
ik ben ook weer thuis. was me het dagje weer wel.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:29 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik ben nog thuisik neem de bus van 12.49. ik heb wel gestofzuigd dus heb wel wat gedaan
quote:
Een vriendin van mij heeft daar veel fietsvakanties mee gedaanquote:Op maandag 27 januari 2014 12:31 schreef supersof het volgende:
[..]
hmm oke, je klinkt als iemand met ervaring?
quote:Op maandag 27 januari 2014 12:32 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik ga naar de uni
Hajjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
quote:Op maandag 27 januari 2014 12:30 schreef supersof het volgende:
[..]
denk je dat ik met hen op vakantie wil
precies hetzelfde helaasquote:Op maandag 27 januari 2014 12:35 schreef Muto het volgende:
[..]. Nee. Ik zou never nooit niet met mijn zusje gaan. We zouden twee meter buiten mijn dorp al ruzie hebben. Bij jou niet anders?
Jij hosselt zeker in het bejaardentehuis?quote:Op maandag 27 januari 2014 12:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gister pas om kwart voor 2 in bed.
Beetje moe nu.
Mijn vader gisteravond toen ik zei dat ik pas 16.15 school heb:quote:Op maandag 27 januari 2014 12:33 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ben ook weer thuis. was me het dagje weer wel.
Ik hossel niet, zou niet weten hoe.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij hosselt zeker in het bejaardentehuis?
pics van je zusquote:Op maandag 27 januari 2014 12:35 schreef JanCees het volgende:
Ik kan heel goed opschieten met m'n zus. Zeker nu ze uit huis is.
XD
weer aan het lezen?quote:Op maandag 27 januari 2014 12:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gister pas om kwart voor 2 in bed.
Beetje moe nu.
Paringsritueel alles.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hossel niet, zou niet weten hoe.
dat gaan mijn broertjes ook zeggenquote:Op maandag 27 januari 2014 12:35 schreef JanCees het volgende:
Ik kan heel goed opschieten met m'n zus. Zeker nu ze uit huis is.
XD
quote:
julliequote:
Ik ben hier niet goed in, helaas.quote:
Nee, was aan het chatten met iemand.quote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 12:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn vader gisteravond toen ik zei dat ik pas 16.15 school heb:![]()
![]()
![]()
![]()
zwaar leven hoor
![]()
![]()
Dat is gewoon interesse.quote:
knapquote:Op maandag 27 januari 2014 12:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Naja wielrenfiets kon niet echt aangezien we een tent, slaapzak, matje en rugtas met spullen mee moesten nemen
gelukkig wilde een vriendin van me welquote:Op maandag 27 januari 2014 12:38 schreef Adames het volgende:
[..]
knap
zou het ook nog wel eens willen doen, maar moet eerst een gek zover zien te krijgen
En toen liet je haar vervolgens alle zorginstellingen van Friesland zien zowat.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:40 schreef supersof het volgende:
[..]
gelukkig wilde een vriendin van me wel
quote:Op maandag 27 januari 2014 12:40 schreef Muto het volgende:
[..]
En toen liet je haar vervolgens alle zorginstellingen van Friesland zien zowat.![]()
jijquote:
Jammer weer hoorquote:
iemand hequote:Op maandag 27 januari 2014 12:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben hier niet goed in, helaas.
Mijn enige hossel bestond uit: Ik vind je erg leuk en wil meer dan vrienden zijn.![]()
Werkte wel.
[..]
Nee, was aan het chatten met iemand.
was hetm aar kut....quote:
Ach ja, het is wel gelukt toch.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben hier niet goed in, helaas.
Mijn enige hossel bestond uit: Ik vind je erg leuk en wil meer dan vrienden zijn.![]()
Werkte wel.
watquote:
Ja.quote:
Hehe, wat ben je aan het impliceren, Jimbo?quote:
hoezo nietquote:Op maandag 27 januari 2014 12:23 schreef supersof het volgende:
wil je dat echt dan?quote:
blijkbaar was ik zo erg te laat dat ik niet eens lang moest wachten op de volgendequote:
nietsnutquote:Op maandag 27 januari 2014 13:07 schreef Typisch het volgende:
snap niet waarom je dat wil
als je op vakantie gaat wil je toch zo min mogelijk uitvoeren? 15 minuten lopen naar het strand is al een bron van ergernis dan
ik doe al 8 maanden nietsquote:Op maandag 27 januari 2014 13:07 schreef Typisch het volgende:
als je op vakantie gaat wil je toch zo min mogelijk uitvoeren? 15 minuten lopen naar het strand is al een bron van ergernis dan
waar wel heen dan?quote:
ben je zo iemand die uren op het strand ligt?quote:Op maandag 27 januari 2014 13:07 schreef Typisch het volgende:
Strandvakanties zijn echt rampzalig voor mijn persoon. Ik zou echt gek worden na paar dagen.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:07 schreef Typisch het volgende:
quote:
geen idee. 550 ofzo?quote:
Je nieuwe chick, dit datquote:Op maandag 27 januari 2014 12:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
Was een leuke tijd.
[..]
Hehe, wat ben je aan het impliceren, Jimbo?
hoiquote:
armoequote:
een middagje is meer dan genoegquote:Op maandag 27 januari 2014 13:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Strandvakanties zijn echt rampzalig voor mijn persoon. Ik zou echt gek worden na paar dagen.
Ik wist niet dat ik een chick had. Laat staan een nieuwe.quote:
Nee dat niet. Beetje voetballen, beetje volleyballen, zwemmen e.d. Heerlijk.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:10 schreef supersof het volgende:
[..]
ben je zo iemand die uren op het strand ligt?
Dat kan ik echt niet
Ik leef dan toch in een roes, ik kom daar echt van tot rust zeg maar.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Strandvakanties zijn echt rampzalig voor mijn persoon. Ik zou echt gek worden na paar dagen.
armoequote:Op maandag 27 januari 2014 13:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik schaar texel ook onder vakantie. tentje opzetten, en klaar is kees.
Maximaal. En dan heb je 's avonds overvolle clubs tegoed met verschrikkelijke muziek.quote:
Eensquote:Op maandag 27 januari 2014 13:12 schreef supersof het volgende:
Liggen in de zon. Ik word dan echt gek.
ik word echt smerig bruin als ik genoeg zon krijgquote:
op whatsappquote:
Oh ja. Nog echt snel genomen ook voor mijn tentamenquote:
Strand heb ook in Nederland.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maximaal. En dan heb je 's avonds overvolle clubs tegoed met verschrikkelijke muziek.
maar daar is de foto welquote:
Ik zit hier met zenuwen.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh ja. Nog echt snel genomen ook voor mijn tentamenOmdat ik naar het station moest lopen was ik nog bijna te laat dus wees niet te kritisch
jaloeziequote:Op maandag 27 januari 2014 13:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor jou wel ja, hihi
Ik heb zojuist een ei gebakken
lekker ik ga zo friet eten met vriendenquote:Op maandag 27 januari 2014 13:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor jou wel ja, hihi
goed ideequote:Op maandag 27 januari 2014 13:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor jou wel ja, hihi
Dacht dat je af wilde vallen.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:17 schreef supersof het volgende:
[..]
lekker ik ga zo friet eten met vrienden
Af en toe een huisje, festival hier en daar. Niet heel spannend eigenlijk, zolang ik maar bezig kan zijn.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:17 schreef Typisch het volgende:
wat doen jullie dan op vakantie? en ga je dan met een groep vrienden of met maar 1 of 2?
het is pa...quote:Op maandag 27 januari 2014 13:17 schreef supersof het volgende:
[..]
dronken worden en met een kater culturele shit doenquote:Op maandag 27 januari 2014 13:17 schreef Typisch het volgende:
wat doen jullie dan op vakantie? en ga je dan met een groep vrienden of met maar 1 of 2?
Paar mensen en dan de stad bekijken.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:17 schreef Typisch het volgende:
ehm vorig jaar dus fietsen met een vriendin.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:17 schreef Typisch het volgende:
Waar dan, of gewoon naar een snackbar of iets dergelijks?quote:Op maandag 27 januari 2014 13:17 schreef supersof het volgende:
[..]
bij nader inzien niet meerquote:Op maandag 27 januari 2014 13:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dacht dat je af wilde vallen.
Ga met mij mee naar Honoluluquote:Op maandag 27 januari 2014 13:20 schreef Etsu het volgende:
Ik ben aan het kijken of ik met mijn neef een rondreis kan maken.
Anders blijf ik lekker thuis.
Op FOK!.
FOK! is ook een vakantie-trip naar mijns inziens.
in arnhem geen idee waarquote:Op maandag 27 januari 2014 13:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar dan, of gewoon naar een snackbar of iets dergelijks?
En een verslavingquote:Op maandag 27 januari 2014 13:20 schreef Etsu het volgende:
Ik ben aan het kijken of ik met mijn neef een rondreis kan maken.
Anders blijf ik lekker thuis.
Op FOK!.
FOK! is ook een vakantie-trip naar mijns inziens.
ik moest lachenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |