quote:
Watquote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 11:20 schreef Jimbo het volgende:
Ik weet nu waar Ess woont, dmv de melding
quote:Op maandag 27 januari 2014 11:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Grote flat, en het zit heul aan het andere einde van de galerij als ik zo keek..
Zodra je je er echt druk om gaat maken ben je pas officieel levenloos bezig. Dan geef je toe er niet mee te kunnen stoppen.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:19 schreef supersof het volgende:
[..]
ik voel me wel levenloos terwijl ik naast fok nog best vaak vrienden zie
ik kreeg een kus van monitorquote:Op maandag 27 januari 2014 11:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Zodra je je er echt druk om gaat maken ben je pas officieel levenloos bezig. Dan geef je toe er niet mee te kunnen stoppen.
Op naar de volgende schaamteloze 600 posts op een dag
Ja jij wel, maar dat was algemeen bekend.quote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 11:21 schreef supersof het volgende:
[..]
ik kreeg een kus van monitor
dat is echt wel een eer
en toen kwamen die vbl'ers die zich er mee moesten bemoeien
Sorry. Ik ben wel officieel levenloos en had weer even wat boze medeusers nodig.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:21 schreef supersof het volgende:
[..]
dat is echt wel een eer
Ik heb al 2x een kus van monitor gehadquote:Op maandag 27 januari 2014 11:21 schreef supersof het volgende:
[..]
dat is echt wel een eer
Monitor benoemd mijn naam vrijwel dagelijks. Wij zijn ook echte vrienden.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb al 2x een kus van monitor gehad![]()
Een paar maanden terug kwam hij die zelfs hier in GRTD geven. En laatst in het dagcijfers topic
quote:
je kreeg geen kus, je kreeg een michel.gifquote:Op maandag 27 januari 2014 11:21 schreef supersof het volgende:
[..]
dat is echt wel een eer
ik snap eigenlijk niet war het over ging maarjaquote:Op maandag 27 januari 2014 11:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry. Ik ben wel officieel levenloos en had weer even wat boze medeusers nodig.
wowquote:Op maandag 27 januari 2014 11:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb al 2x een kus van monitor gehad![]()
Een paar maanden terug kwam hij die zelfs hier in GRTD geven. En laatst in het dagcijfers topic
een watquote:Op maandag 27 januari 2014 11:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je kreeg geen kus, je kreeg een michel.gif
Wij zijn inmiddels zover in onze vriendschap dat hij mij sporadisch zelfs aanspreekt.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Monitor benoemd mijn naam vrijwel dagelijks. Wij zijn ook echte vrienden.
Ja hè?quote:
Wow...voor je het weet zijn er twee mensen die je dagelijks monitoren.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wij zijn inmiddels zover in onze vriendschap dat hij mij sporadisch zelfs aanspreekt.
Spannendquote:Op maandag 27 januari 2014 11:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow...voor je het weet zijn er twee mensen die je dagelijks monitoren.
vaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |