WOW kaartspel?quote:Op maandag 27 januari 2014 10:57 schreef JanCees het volgende:
Iemand in de trein speelt dat WOW kaartspel.
Littlerabbit
Weet niet. Was weer veelte snel klaar zoals altijd met tentamens.quote:
niks gemerkt?quote:Op maandag 27 januari 2014 11:06 schreef essnhills het volgende:
OMG![]()
Het bleef maar doorgaan met brandweersirenes hier, kijk ik op 112-meldingen, is er hier in dit gebouw brand
Spannend! Sof stuurt je wel een kerstkaart ter opvrolijking.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weet niet. Was weer veelte snel klaar zoals altijd met tentamens.
Maar zie het vanzelf wel verschijnen
nee hoorquote:Op maandag 27 januari 2014 11:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Spannend! Sof stuurt je wel een kerstkaart ter opvrolijking.
Neequote:
Aangezien de kerstkaarten met oud en nieuw kwamen verwacht ik eigenlijk nog nieuwjaarskaarten.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Spannend! Sof stuurt je wel een kerstkaart ter opvrolijking.
en je moest niet naar buiten ofzo?quote:Op maandag 27 januari 2014 11:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
NeeIk keek gewoon even op die site omdat ik vond dat ze wel erg veel langs bleven rijden (mijn raam zit aan de doorgaande weg en veel ambulances en brandweerauto's moeten hierlangs
) en toen ik keek zag ik mijn straat erin staan
Toen ik daarna naar voren liep om daar uit het raam te kijken zag ik iedereen op de galerij staan en de brandweerauto's hier op de parkeerplaats..
![]()
Maar er reed er alweer eentej weg dus zo erg zal het niet zijn.
Waarover?quote:Op maandag 27 januari 2014 11:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zo tentamen herkansing, heb er geeeeeeen zin in
Maakt allemaal niet uit.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aangezien de kerstkaarten met oud en nieuw kwamen verwacht ik eigenlijk nog nieuwjaarskaarten.
Grote flat, en het zit heul aan het andere einde van de galerij als ik zo keek..quote:Op maandag 27 januari 2014 11:15 schreef supersof het volgende:
[..]
en je moest niet naar buiten ofzo?
Kunstfilosofie en kunstgeschiedenisquote:
Van mij mag je. Ik ga even doen alsof ik een leven hebquote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 11:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Grote flat, en het zit heul aan het andere einde van de galerij als ik zo keek..
gad ver dammequote:Op maandag 27 januari 2014 11:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kunstfilosofie en kunstgeschiedenis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |