nietsnutquote:Op maandag 27 januari 2014 13:07 schreef Typisch het volgende:
snap niet waarom je dat wil
als je op vakantie gaat wil je toch zo min mogelijk uitvoeren? 15 minuten lopen naar het strand is al een bron van ergernis dan
ik doe al 8 maanden nietsquote:Op maandag 27 januari 2014 13:07 schreef Typisch het volgende:
als je op vakantie gaat wil je toch zo min mogelijk uitvoeren? 15 minuten lopen naar het strand is al een bron van ergernis dan
waar wel heen dan?quote:
ben je zo iemand die uren op het strand ligt?quote:Op maandag 27 januari 2014 13:07 schreef Typisch het volgende:
Strandvakanties zijn echt rampzalig voor mijn persoon. Ik zou echt gek worden na paar dagen.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:07 schreef Typisch het volgende:
quote:
geen idee. 550 ofzo?quote:
Je nieuwe chick, dit datquote:Op maandag 27 januari 2014 12:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
Was een leuke tijd.
[..]
Hehe, wat ben je aan het impliceren, Jimbo?
hoiquote:
armoequote:
een middagje is meer dan genoegquote:Op maandag 27 januari 2014 13:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Strandvakanties zijn echt rampzalig voor mijn persoon. Ik zou echt gek worden na paar dagen.
Ik wist niet dat ik een chick had. Laat staan een nieuwe.quote:
Nee dat niet. Beetje voetballen, beetje volleyballen, zwemmen e.d. Heerlijk.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:10 schreef supersof het volgende:
[..]
ben je zo iemand die uren op het strand ligt?
Dat kan ik echt niet
Ik leef dan toch in een roes, ik kom daar echt van tot rust zeg maar.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Strandvakanties zijn echt rampzalig voor mijn persoon. Ik zou echt gek worden na paar dagen.
armoequote:Op maandag 27 januari 2014 13:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik schaar texel ook onder vakantie. tentje opzetten, en klaar is kees.
Maximaal. En dan heb je 's avonds overvolle clubs tegoed met verschrikkelijke muziek.quote:
Eensquote:Op maandag 27 januari 2014 13:12 schreef supersof het volgende:
Liggen in de zon. Ik word dan echt gek.
ik word echt smerig bruin als ik genoeg zon krijgquote:
op whatsappquote:
Oh ja. Nog echt snel genomen ook voor mijn tentamenquote:
Strand heb ook in Nederland.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maximaal. En dan heb je 's avonds overvolle clubs tegoed met verschrikkelijke muziek.
maar daar is de foto welquote:
Ik zit hier met zenuwen.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh ja. Nog echt snel genomen ook voor mijn tentamenOmdat ik naar het station moest lopen was ik nog bijna te laat dus wees niet te kritisch
jaloeziequote:Op maandag 27 januari 2014 13:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor jou wel ja, hihi
Ik heb zojuist een ei gebakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |