hoezo nietquote:Op maandag 27 januari 2014 12:23 schreef supersof het volgende:
Ik wil serieus naar parijs of berlijn fietsen maar denk dat niemand mee wilt. en inso was niet serieus denk ik
wil je dat echt dan?quote:
blijkbaar was ik zo erg te laat dat ik niet eens lang moest wachten op de volgendequote:
nietsnutquote:Op maandag 27 januari 2014 13:07 schreef Typisch het volgende:
snap niet waarom je dat wil
als je op vakantie gaat wil je toch zo min mogelijk uitvoeren? 15 minuten lopen naar het strand is al een bron van ergernis dan
ik doe al 8 maanden nietsquote:Op maandag 27 januari 2014 13:07 schreef Typisch het volgende:
als je op vakantie gaat wil je toch zo min mogelijk uitvoeren? 15 minuten lopen naar het strand is al een bron van ergernis dan
waar wel heen dan?quote:
ben je zo iemand die uren op het strand ligt?quote:Op maandag 27 januari 2014 13:07 schreef Typisch het volgende:
Strandvakanties zijn echt rampzalig voor mijn persoon. Ik zou echt gek worden na paar dagen.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:07 schreef Typisch het volgende:
quote:
geen idee. 550 ofzo?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |