Het perfecte zomerijsje: Magnum Strawberry White. Die neem ik altijd op het strand. #ezellfeitjequote:Op maandag 27 januari 2014 12:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
magnumof: zo'n citroenwaterijsje met een dropstokje
Tuurlijk is ze aardig.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:24 schreef supersof het volgende:
[..]
echt? is ze aardig? wat is haar fb dan vraag ik het wel aan haar.
Dat is een aardig eindje.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:23 schreef supersof het volgende:
Ik wil serieus naar parijs of berlijn fietsen maar denk dat niemand mee wilt. en inso was niet serieus denk ik
bazinquote:Op maandag 27 januari 2014 12:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het perfecte zomerijsje: Magnum Strawberry White. Die neem ik altijd op het strand. #ezellfeitje
[..]
Tuurlijk is ze aardig.
Willen die van vorig jaar niet dan?quote:Op maandag 27 januari 2014 12:23 schreef supersof het volgende:
Ik wil serieus naar parijs of berlijn fietsen maar denk dat niemand mee wilt. en inso was niet serieus denk ik
Die ken ik niet.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
bazin![]()
[ afbeelding ]
deze ijsjes
Schaam jequote:Op maandag 27 januari 2014 12:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die ken ik niet.
[ afbeelding ]
Deze nam ik altijd bij het zwembad.
Heb ze heel lang nergens meer gezien.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Schaam je
oh die waren ook vet chill ja![]()
1,5 week ofzo?quote:Op maandag 27 januari 2014 12:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is een aardig eindje.
Hoe lang zou je daar over willen doen?
Ik ga vanmiddag boodschappen doen, zal wel liuks meenemenquote:Op maandag 27 januari 2014 12:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Heb ze heel lang nergens meer gezien.
Misschien eens maar een keer kijken daarvoor.
ehm dat meisje kan denk ik niet deze zomerquote:
IJSJESquote:Op maandag 27 januari 2014 12:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag boodschappen doen, zal wel liuks meenemen
Het duurt nog wel even voordat je zon gaat zien hoorquote:Op maandag 27 januari 2014 12:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
IJSJES![]()
Heb nu echt de zomer in mijn bol.
Oh, das wel minder. Overtuig je broertjes danquote:Op maandag 27 januari 2014 12:28 schreef supersof het volgende:
[..]
ehm dat meisje kan denk ik niet deze zomer
nee ik ben nog thuisquote:
Ik hoop dat je iemand vindt om mee te fietsen.quote:
Die gaat later vandaag toch schijnen?quote:Op maandag 27 januari 2014 12:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Het duurt nog wel even voordat je zon gaat zien hoor
ik ga liever met iemand die ik wel van tevoren denk denk ikquote:Op maandag 27 januari 2014 12:27 schreef essnhills het volgende:
Sofje.. is de Wereldfietser niet iets voor jou? Die plannen ook van zulke fietstochten met random mensen die ook niet alleen willen fietsen
En daar heb je niet van al die Fransenquote:Op maandag 27 januari 2014 12:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoop dat je iemand vindt om mee te fietsen.
Ik zou denk ik wel eerder naar Berlijn gaan dan Parijs, aangezien Duitsland veel fietsvriendelijker is (Berlijn zelf ook wel).
Zonnetje in huis toch?quote:Op maandag 27 januari 2014 12:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die gaat later vandaag toch schijnen?![]()
Ja, idioten _o-quote:
Vaak hebben ze van te voren ook meets enzo om te kijken of het kliktquote:Op maandag 27 januari 2014 12:29 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ga liever met iemand die ik wel van tevoren denk denk ikmaar ik zal eens zoeken
Ja dat is ook wel zo. Ben ook beter in Duits. hmmm. naja heb nog de tijdquote:Op maandag 27 januari 2014 12:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoop dat je iemand vindt om mee te fietsen.
Ik zou denk ik wel eerder naar Berlijn gaan dan Parijs, aangezien Duitsland veel fietsvriendelijker is (Berlijn zelf ook wel).
denk je dat ik met hen op vakantie wilquote:Op maandag 27 januari 2014 12:29 schreef Muto het volgende:
[..]
Oh, das wel minder. Overtuig je broertjes dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |