aardig stukje, gelukkig is het daarboven helemaal vlakquote:Op maandag 27 januari 2014 12:10 schreef supersof het volgende:
mensen die niet arnhem - leeuwarden hebben gefietst
Precies, en wie weet kan ik dan ook ineens basketballen en dansen enzoquote:Op maandag 27 januari 2014 12:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel origineel blijven ja.
Terug ga ik met de treinquote:Op maandag 27 januari 2014 12:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wij gaan ong. 70km heen en 70km terug hoor.
wat denk je van die wind op al die dijkenquote:Op maandag 27 januari 2014 12:11 schreef Adames het volgende:
[..]
aardig stukje, gelukkig is het daarboven helemaal vlak
Het idee erachter is dat je in de praktijk ook heel veel kennis opdoet enzoquote:Op maandag 27 januari 2014 12:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Aha ok
wel vreemd dat dat zomaar kan
70 kmquote:Op maandag 27 januari 2014 12:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wij gaan ong. 70km heen en 70km terug hoor.
En basgitaar spelenquote:Op maandag 27 januari 2014 12:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Precies, en wie weet kan ik dan ook ineens basketballen en dansen enzo
komt ook niet erg vaak voor volgens mijquote:Op maandag 27 januari 2014 12:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Aha ok
wel vreemd dat dat zomaar kan
Mja, maar dan stelt heel je vooropleiding niets voorquote:Op maandag 27 januari 2014 12:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het idee erachter is dat je in de praktijk ook heel veel kennis opdoet enzo
quote:Op maandag 27 januari 2014 12:11 schreef supersof het volgende:
[..]
wat denk je van die wind op al die dijken
Op het hbo wel hoorquote:Op maandag 27 januari 2014 12:12 schreef Adames het volgende:
[..]
komt ook niet erg vaak voor volgens mij
quote:
IS VEEL MAN!!!!quote:
Ik heb altijd goede ideeënquote:Op maandag 27 januari 2014 12:12 schreef Ezell het volgende:
[..]Goed idee. 's Ochtends en beetje van de middag op de fiets en de rest van de dag chillen op het strand.
[..]
IS VEEL MAN!!!!
Zoiets inderdaad jaquote:
Zal wel per opleiding verschillen ook.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:13 schreef Adames het volgende:
[..]
oh ok, ken niemand die daadwerkelijk zo'n toets heeft gedaan
mijn normale fiets met een slag in het wielquote:
wij deden ongeveer 90 op een dagquote:Op maandag 27 januari 2014 12:12 schreef Ezell het volgende:
[..]Goed idee. 's Ochtends en beetje van de middag op de fiets en de rest van de dag chillen op het strand.
[..]
IS VEEL MAN!!!!
Slaap zacht konijntjequote:Op maandag 27 januari 2014 12:15 schreef Littlerabbit het volgende:
2 nachten vrijwel slapen is niet goed voor je... Ik ga even al instortend een film kijken.
Dag lieve FOK!-genoten.
oh respectquote:Op maandag 27 januari 2014 12:14 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn normale fiets met een slag in het wiel
en elke avond friet gegetenquote:
Gewoon een patatje met zeggen.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Kan ik daar ook friet bestellen?
Ik ging even Google Mapsen... Is ongeveer 80km.quote:
Ik heb vannacht extra lekker geslapen. Bedankt voor de extra nachtrustquote:Op maandag 27 januari 2014 12:15 schreef Littlerabbit het volgende:
2 nachten vrijwel slapen is niet goed voor je... Ik ga even al instortend een film kijken.
Dag lieve FOK!-genoten.
patatje met wat?quote:Op maandag 27 januari 2014 12:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Gewoon een patatje met zeggen.
[..]
Ik ging even Google Mapsen... Is ongeveer 80km.
patatje met niet kennenquote:
Naja wielrenfiets kon niet echt aangezien we een tent, slaapzak, matje en rugtas met spullen mee moesten nemenquote:Op maandag 27 januari 2014 12:16 schreef Adames het volgende:
[..]
oh respect
als ik het al zou doen, heb ik tenminste nog zo'n wielrenfiets inclusief strak pakje
je weetquote:Op maandag 27 januari 2014 12:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Het avondeten van topatleten
quote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 12:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Aldo is een uptown boy.
Verbaast mij niets.
quote:
En dan overdag zeker aan de hamburgers?quote:
nee overdag croissantjes en koekjes ofzoquote:Op maandag 27 januari 2014 12:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
[..]
En dan overdag zeker aan de hamburgers?
En dan tussendoor op het terras zwaar aan het bier?quote:Op maandag 27 januari 2014 12:22 schreef supersof het volgende:
[..]
nee overdag croissantjes en koekjes ofzo
Wat is jouw strandijsje?quote:
Jij zou heel goed bij een vriendin van mij passen.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:23 schreef supersof het volgende:
Ik wil serieus naar parijs of berlijn fietsen maar denk dat niemand mee wilt. en inso was niet serieus denk ik
Wtfquote:Op maandag 27 januari 2014 12:23 schreef supersof het volgende:
Ik wil serieus naar parijs of berlijn fietsen maar denk dat niemand mee wilt. en inso was niet serieus denk ik
volgens mij verplaats je je niet geheel in mijn situatie aangezien ik geen vlees eet en bier niet lustquote:Op maandag 27 januari 2014 12:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En dan tussendoor op het terras zwaar aan het bier?
zwalkend fietsen over de wegen van Nederland
magnumquote:Op maandag 27 januari 2014 12:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat is jouw strandijsje?
[..]
Jij zou heel goed bij een vriendin van mij passen.![]()
echt? is ze aardig? wat is haar fb dan vraag ik het wel aan haar.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat is jouw strandijsje?
[..]
Jij zou heel goed bij een vriendin van mij passen.![]()
Vegetarische burger en wijn?quote:Op maandag 27 januari 2014 12:24 schreef supersof het volgende:
[..]
volgens mij verplaats je je niet geheel in mijn situatie aangezien ik geen vlees eet en bier niet lust
hai jcquote:
wijnquote:Op maandag 27 januari 2014 12:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Vegetarische burger en wijn?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |