aardig stukje, gelukkig is het daarboven helemaal vlakquote:Op maandag 27 januari 2014 12:10 schreef supersof het volgende:
mensen die niet arnhem - leeuwarden hebben gefietst
Precies, en wie weet kan ik dan ook ineens basketballen en dansen enzoquote:Op maandag 27 januari 2014 12:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel origineel blijven ja.
Terug ga ik met de treinquote:Op maandag 27 januari 2014 12:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wij gaan ong. 70km heen en 70km terug hoor.
wat denk je van die wind op al die dijkenquote:Op maandag 27 januari 2014 12:11 schreef Adames het volgende:
[..]
aardig stukje, gelukkig is het daarboven helemaal vlak
Het idee erachter is dat je in de praktijk ook heel veel kennis opdoet enzoquote:Op maandag 27 januari 2014 12:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Aha ok
wel vreemd dat dat zomaar kan
70 kmquote:Op maandag 27 januari 2014 12:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wij gaan ong. 70km heen en 70km terug hoor.
En basgitaar spelenquote:Op maandag 27 januari 2014 12:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Precies, en wie weet kan ik dan ook ineens basketballen en dansen enzo
komt ook niet erg vaak voor volgens mijquote:Op maandag 27 januari 2014 12:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Aha ok
wel vreemd dat dat zomaar kan
Mja, maar dan stelt heel je vooropleiding niets voorquote:Op maandag 27 januari 2014 12:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het idee erachter is dat je in de praktijk ook heel veel kennis opdoet enzo
quote:Op maandag 27 januari 2014 12:11 schreef supersof het volgende:
[..]
wat denk je van die wind op al die dijken
Op het hbo wel hoorquote:Op maandag 27 januari 2014 12:12 schreef Adames het volgende:
[..]
komt ook niet erg vaak voor volgens mij
quote:
IS VEEL MAN!!!!quote:
Ik heb altijd goede ideeënquote:Op maandag 27 januari 2014 12:12 schreef Ezell het volgende:
[..]Goed idee. 's Ochtends en beetje van de middag op de fiets en de rest van de dag chillen op het strand.
[..]
IS VEEL MAN!!!!
Zoiets inderdaad jaquote:
Zal wel per opleiding verschillen ook.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:13 schreef Adames het volgende:
[..]
oh ok, ken niemand die daadwerkelijk zo'n toets heeft gedaan
mijn normale fiets met een slag in het wielquote:
wij deden ongeveer 90 op een dagquote:Op maandag 27 januari 2014 12:12 schreef Ezell het volgende:
[..]Goed idee. 's Ochtends en beetje van de middag op de fiets en de rest van de dag chillen op het strand.
[..]
IS VEEL MAN!!!!
Slaap zacht konijntjequote:Op maandag 27 januari 2014 12:15 schreef Littlerabbit het volgende:
2 nachten vrijwel slapen is niet goed voor je... Ik ga even al instortend een film kijken.
Dag lieve FOK!-genoten.
oh respectquote:Op maandag 27 januari 2014 12:14 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn normale fiets met een slag in het wiel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |