ik ga gewoon een fiets met motor kopenquote:Op maandag 27 januari 2014 12:03 schreef Ezell het volgende:
Misschien mag ik de fiets van mijn mama mee naar Utrecht.
Ja he. Dan ben ik dat ook.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:02 schreef AldoTheApache het volgende:
maar fietsen is zo voor de proletariërs van deze wereld![]()
Dan ga ik achterop.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ga gewoon een fiets met motor kopen
Ik ben witter dan jij denk ikquote:Op maandag 27 januari 2014 12:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En zwemmen, en bruin worden, want ik ben nu te wit voor woorden
Ja ik herken het probleem
Luiwammesquote:Op maandag 27 januari 2014 12:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ga gewoon een fiets met motor kopen
Denk het ookquote:
Alsof jij 300 euro hebt. Vieze sloeber enzo!quote:Op maandag 27 januari 2014 12:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kan
http://www.marktplaats.nl(...)8f31&previousPage=lr
Ik betaal in naturaquote:Op maandag 27 januari 2014 12:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Alsof jij 300 euro hebt. Vieze sloeber enzo!
21+ toets?quote:Op maandag 27 januari 2014 12:08 schreef Ezell het volgende:
Ah, vet zielig. Ik ken zo'n stel dat allebei de 21+-toets hebben gemaakt. Eentje is gezakt.
Je ondergaat een huidtransplantatie?quote:Op maandag 27 januari 2014 12:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Denk het ook![]()
Maar volgende week ben ik net zo bruin als Nelson Mandela
Spannend.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb vandaag mijn fiets in een steegje gedumpt en ben verder naar het station gelopen nadat iemand mij waarschuwde dat de politie controleerde.
Toch 55 euro weten te besparenStraks toch maar even nieuwe lampjes kopen
Einde spannende anekdote.
omgekeerde Michael Jackson jwtquote:Op maandag 27 januari 2014 12:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je ondergaat een huidtransplantatie?
Nee, wat is het?quote:
Ik acht de kans groter dat Mandela paars is momenteel maar dat geheel terzijde.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Denk het ook![]()
Maar volgende week ben ik net zo bruin als Nelson Mandela
Ik wil graag nog kinderen kunnen maken laterquote:Op maandag 27 januari 2014 12:10 schreef supersof het volgende:
mensen die niet arnehm - leeuwarden hebben gefietst
toelatingstoets voor hoger onderwijs (hbo of wo) als je niet de juiste vooropleiding hebt, maar toch denkt dat je het aan kanquote:Op maandag 27 januari 2014 12:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
omgekeerde Michael Jackson jwt
[..]
Nee, wat is het?
Je moet natuurlijk wel origineel blijven ja.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
omgekeerde Michael Jackson jwt
Aha okquote:Op maandag 27 januari 2014 12:10 schreef Adames het volgende:
[..]
toelatingstoets voor hoger onderwijs (hbo of wo) als je niet de juiste vooropleiding hebt, maar toch denkt dat je het aan kan
Wij gaan ong. 70km heen en 70km terug hoor.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik wil graag nog kinderen kunnen maken later
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |