PAK ZE! WOEEHOOEEE, JE KAN HET. RAM DAT TENTAMEN!!!quote:Op maandag 27 januari 2014 11:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maarja, tot over anderhalf uur ofzo. Is geen lang tentamen
ik wil meedoenquote:Op maandag 27 januari 2014 11:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ik ga denk ik ook spelen, en dan een no sleep marathon streamen. Ik ben alweer goed getraind dit jaar.
En het eindbedrag?quote:Op maandag 27 januari 2014 11:48 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]deze website. Die thuiskopierheffing
defuck
mits met chocoladequote:Op maandag 27 januari 2014 11:47 schreef supersof het volgende:
melk is lekker
wie is het hier mee eens?
Ik wacht op mijn koffiequote:
Jaja, ga zo al aan de slag.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik wacht op mijn koffie
ga jij zelf eens studeren
warm of koud?quote:
vanwaar die extra g?quote:
Melkquote:Op maandag 27 januari 2014 11:47 schreef supersof het volgende:
melk is lekker
wie is het hier mee eens?
ik vind koude denk ik wel lekkerderquote:Op maandag 27 januari 2014 11:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kan allebei
na het sporten koud, voor de tv warm
Zojuist besloten dat ik donderdag misschien Ezelldorp - Amsterdam ga fietsen. Ben je niet trots?quote:
ja jaquote:
hahhhahahhahahahaaquote:Op maandag 27 januari 2014 11:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zojuist besloten dat ik donderdag misschien Ezelldorp - Amsterdam ga fietsen. Ben je niet trots?
Sowieso dat het vet koud is en het gaat regenenquote:Op maandag 27 januari 2014 11:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zojuist besloten dat ik donderdag misschien Ezelldorp - Amsterdam ga fietsen. Ben je niet trots?
Maar in de warme kun je rum of amaretto gooienquote:Op maandag 27 januari 2014 11:54 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind koude denk ik wel lekkerder
Niet mijn idee.quote:
Dat hele weekend gewoon uitzieken toch?quote:Op maandag 27 januari 2014 11:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Sowieso dat het vet koud is en het gaat regenenMaar ik wens je veel succes
Waarom ga je het niet gewoon in de zomer doen?quote:Op maandag 27 januari 2014 11:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Niet mijn idee.![]()
[..]
Dat hele weekend gewoon uitzieken toch?
Gekke matties alles.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Waarom ga je het niet gewoon in de zomer doen?
Zolang je mij maar niet ziek maaktquote:
Boeien, daar ga je toch niks anders doen dan liggen.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zolang je mij maar niet ziek maakt
zit ik daar op tenerife![]()
Ik ga daar ook eten en drinken hoorquote:Op maandag 27 januari 2014 11:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Boeien, daar ga je toch niks anders doen dan liggen.
Wij gaan met mooi weer toch wel Utrecht - Ezelldorpstrand doen?
En slapen.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ga daar ook eten en drinken hoor
Ja is goedIk ga over 2 weken een fiets kopen
En zwemmen, en bruin worden, want ik ben nu te wit voor woordenquote:Op maandag 27 januari 2014 12:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
En slapen.![]()
Oké tof.Ik moet binnenkort ook maar eens een fiets regelen... Begint onhandig te worden
Een fiets is inderdaad af en toe wel praktisch als je een fietstocht begin.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
En slapen.![]()
Oké tof.Ik moet binnenkort ook maar eens een fiets regelen... Begint onhandig te worden
Je lijkt nog steeds op een pepernoot.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En zwemmen, en bruin worden, want ik ben nu te wit voor woorden
Ja ik herken het probleem
Constant met het ov is ook niet helemaal ideaal.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een fiets is inderdaad af en toe wel praktisch als je een fietstocht begin.
Tenzij Ezellgod natuurlijk.
uptown boy allesquote:Op maandag 27 januari 2014 12:02 schreef AldoTheApache het volgende:
maar fietsen is zo voor de proletariërs van deze wereld![]()
ik ga gewoon een fiets met motor kopenquote:Op maandag 27 januari 2014 12:03 schreef Ezell het volgende:
Misschien mag ik de fiets van mijn mama mee naar Utrecht.
Ja he. Dan ben ik dat ook.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:02 schreef AldoTheApache het volgende:
maar fietsen is zo voor de proletariërs van deze wereld![]()
Dan ga ik achterop.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ga gewoon een fiets met motor kopen
Ik ben witter dan jij denk ikquote:Op maandag 27 januari 2014 12:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En zwemmen, en bruin worden, want ik ben nu te wit voor woorden
Ja ik herken het probleem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |