okequote:
world of warcraft?quote:
nee dogequote:
quote:
School. Ik moet nu focussen op de herkansing van het vorige kwartiel waardoor ik veel van dit kwartiel volgend kwartiel moet gaan doen. Ik faaaaaaallll. Het is nog allemaal mogelijk, maar ik ga steeds meer twijfelenquote:
nou hup hup, sluit je laptop af, leg hem ver weg, en ga lerenquote:Op maandag 27 januari 2014 11:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
School. Ik moet nu focussen op de herkansing van het vorige kwartiel waardoor ik veel van dit kwartiel volgend kwartiel moet gaan doen. Ik faaaaaaallll. Het is nog allemaal mogelijk, maar ik ga steeds meer twijfelen
Nog 9 dagen en de hel is eventjes klaar en kan ik gezellig gaan doen.
Relax. Zet een chille mix op en ga ziek hard leren. Allles komt goedquote:Op maandag 27 januari 2014 11:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
School. Ik moet nu focussen op de herkansing van het vorige kwartiel waardoor ik veel van dit kwartiel volgend kwartiel moet gaan doen. Ik faaaaaaallll. Het is nog allemaal mogelijk, maar ik ga steeds meer twijfelen
Nog 9 dagen en de hel is eventjes klaar en kan ik gezellig gaan doen.
Het is vooral maakwerk dat qua tijd onmogelijk te halen is. Maar de herkansingen MOETEN nu goed gaan, die punten kan ik anders dit jaar niet halen. Over 20 minuten herkansing, legggooooquote:Op maandag 27 januari 2014 11:37 schreef supersof het volgende:
[..]
nou hup hup, sluit je laptop af, leg hem ver weg, en ga leren
quote:Op maandag 27 januari 2014 11:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
Relax. Zet een chille mix op en ga ziek hard leren. Allles komt goed
/carequote:Op maandag 27 januari 2014 11:39 schreef supersof het volgende:
va je bent een e vergeten in je status
succesquote:Op maandag 27 januari 2014 11:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maarja, tot over anderhalf uur ofzo. Is geen lang tentamen
Gewoon streven naar een 5,5. Doe ik ook. Mijn cijferlijst van vorig jaar brengt mij toch altijd weer aan het lachenquote:Op maandag 27 januari 2014 11:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is vooral maakwerk dat qua tijd onmogelijk te halen is. Maar de herkansingen MOETEN nu goed gaan, die punten kan ik anders dit jaar niet halen. Over 20 minuten herkansing, legggoooo
[..]![]()
Succes!quote:Op maandag 27 januari 2014 11:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
PAK ZE! WOEEHOOEEE, JE KAN HET. RAM DAT TENTAMEN!!!quote:Op maandag 27 januari 2014 11:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik wil meedoenquote:Op maandag 27 januari 2014 11:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ik ga denk ik ook spelen, en dan een no sleep marathon streamen. Ik ben alweer goed getraind dit jaar.
En het eindbedrag?quote:Op maandag 27 januari 2014 11:48 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]deze website. Die thuiskopierheffing
defuck
mits met chocoladequote:Op maandag 27 januari 2014 11:47 schreef supersof het volgende:
melk is lekker
wie is het hier mee eens?
Ik wacht op mijn koffiequote:
Jaja, ga zo al aan de slag.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik wacht op mijn koffie
ga jij zelf eens studeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |