warm of koud?quote:
vanwaar die extra g?quote:
Melkquote:Op maandag 27 januari 2014 11:47 schreef supersof het volgende:
melk is lekker
wie is het hier mee eens?
ik vind koude denk ik wel lekkerderquote:Op maandag 27 januari 2014 11:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kan allebei
na het sporten koud, voor de tv warm
Zojuist besloten dat ik donderdag misschien Ezelldorp - Amsterdam ga fietsen. Ben je niet trots?quote:
ja jaquote:
hahhhahahhahahahaaquote:Op maandag 27 januari 2014 11:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zojuist besloten dat ik donderdag misschien Ezelldorp - Amsterdam ga fietsen. Ben je niet trots?
Sowieso dat het vet koud is en het gaat regenenquote:Op maandag 27 januari 2014 11:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zojuist besloten dat ik donderdag misschien Ezelldorp - Amsterdam ga fietsen. Ben je niet trots?
Maar in de warme kun je rum of amaretto gooienquote:Op maandag 27 januari 2014 11:54 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind koude denk ik wel lekkerder
Niet mijn idee.quote:
Dat hele weekend gewoon uitzieken toch?quote:Op maandag 27 januari 2014 11:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Sowieso dat het vet koud is en het gaat regenenMaar ik wens je veel succes
Waarom ga je het niet gewoon in de zomer doen?quote:Op maandag 27 januari 2014 11:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Niet mijn idee.![]()
[..]
Dat hele weekend gewoon uitzieken toch?
Gekke matties alles.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Waarom ga je het niet gewoon in de zomer doen?
Zolang je mij maar niet ziek maaktquote:
Boeien, daar ga je toch niks anders doen dan liggen.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zolang je mij maar niet ziek maakt
zit ik daar op tenerife![]()
Ik ga daar ook eten en drinken hoorquote:Op maandag 27 januari 2014 11:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Boeien, daar ga je toch niks anders doen dan liggen.
Wij gaan met mooi weer toch wel Utrecht - Ezelldorpstrand doen?
En slapen.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ga daar ook eten en drinken hoor
Ja is goedIk ga over 2 weken een fiets kopen
En zwemmen, en bruin worden, want ik ben nu te wit voor woordenquote:Op maandag 27 januari 2014 12:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
En slapen.![]()
Oké tof.Ik moet binnenkort ook maar eens een fiets regelen... Begint onhandig te worden
Een fiets is inderdaad af en toe wel praktisch als je een fietstocht begin.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
En slapen.![]()
Oké tof.Ik moet binnenkort ook maar eens een fiets regelen... Begint onhandig te worden
Je lijkt nog steeds op een pepernoot.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En zwemmen, en bruin worden, want ik ben nu te wit voor woorden
Ja ik herken het probleem
Constant met het ov is ook niet helemaal ideaal.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een fiets is inderdaad af en toe wel praktisch als je een fietstocht begin.
Tenzij Ezellgod natuurlijk.
uptown boy allesquote:Op maandag 27 januari 2014 12:02 schreef AldoTheApache het volgende:
maar fietsen is zo voor de proletariërs van deze wereld![]()
ik ga gewoon een fiets met motor kopenquote:Op maandag 27 januari 2014 12:03 schreef Ezell het volgende:
Misschien mag ik de fiets van mijn mama mee naar Utrecht.
Ja he. Dan ben ik dat ook.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:02 schreef AldoTheApache het volgende:
maar fietsen is zo voor de proletariërs van deze wereld![]()
Dan ga ik achterop.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ga gewoon een fiets met motor kopen
Ik ben witter dan jij denk ikquote:Op maandag 27 januari 2014 12:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En zwemmen, en bruin worden, want ik ben nu te wit voor woorden
Ja ik herken het probleem
Luiwammesquote:Op maandag 27 januari 2014 12:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ga gewoon een fiets met motor kopen
Denk het ookquote:
Alsof jij 300 euro hebt. Vieze sloeber enzo!quote:Op maandag 27 januari 2014 12:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kan
http://www.marktplaats.nl(...)8f31&previousPage=lr
Ik betaal in naturaquote:Op maandag 27 januari 2014 12:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Alsof jij 300 euro hebt. Vieze sloeber enzo!
21+ toets?quote:Op maandag 27 januari 2014 12:08 schreef Ezell het volgende:
Ah, vet zielig. Ik ken zo'n stel dat allebei de 21+-toets hebben gemaakt. Eentje is gezakt.
Je ondergaat een huidtransplantatie?quote:Op maandag 27 januari 2014 12:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Denk het ook![]()
Maar volgende week ben ik net zo bruin als Nelson Mandela
Spannend.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb vandaag mijn fiets in een steegje gedumpt en ben verder naar het station gelopen nadat iemand mij waarschuwde dat de politie controleerde.
Toch 55 euro weten te besparenStraks toch maar even nieuwe lampjes kopen
Einde spannende anekdote.
omgekeerde Michael Jackson jwtquote:Op maandag 27 januari 2014 12:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je ondergaat een huidtransplantatie?
Nee, wat is het?quote:
Ik acht de kans groter dat Mandela paars is momenteel maar dat geheel terzijde.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Denk het ook![]()
Maar volgende week ben ik net zo bruin als Nelson Mandela
Ik wil graag nog kinderen kunnen maken laterquote:Op maandag 27 januari 2014 12:10 schreef supersof het volgende:
mensen die niet arnehm - leeuwarden hebben gefietst
toelatingstoets voor hoger onderwijs (hbo of wo) als je niet de juiste vooropleiding hebt, maar toch denkt dat je het aan kanquote:Op maandag 27 januari 2014 12:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
omgekeerde Michael Jackson jwt
[..]
Nee, wat is het?
Je moet natuurlijk wel origineel blijven ja.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
omgekeerde Michael Jackson jwt
Aha okquote:Op maandag 27 januari 2014 12:10 schreef Adames het volgende:
[..]
toelatingstoets voor hoger onderwijs (hbo of wo) als je niet de juiste vooropleiding hebt, maar toch denkt dat je het aan kan
Wij gaan ong. 70km heen en 70km terug hoor.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik wil graag nog kinderen kunnen maken later
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |