weer aan het lezen?quote:Op maandag 27 januari 2014 12:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gister pas om kwart voor 2 in bed.
Beetje moe nu.
Paringsritueel alles.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hossel niet, zou niet weten hoe.
dat gaan mijn broertjes ook zeggenquote:Op maandag 27 januari 2014 12:35 schreef JanCees het volgende:
Ik kan heel goed opschieten met m'n zus. Zeker nu ze uit huis is.
XD
quote:
julliequote:
Ik ben hier niet goed in, helaas.quote:
Nee, was aan het chatten met iemand.quote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 12:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn vader gisteravond toen ik zei dat ik pas 16.15 school heb:![]()
![]()
![]()
![]()
zwaar leven hoor
![]()
![]()
Dat is gewoon interesse.quote:
knapquote:Op maandag 27 januari 2014 12:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Naja wielrenfiets kon niet echt aangezien we een tent, slaapzak, matje en rugtas met spullen mee moesten nemen
gelukkig wilde een vriendin van me welquote:Op maandag 27 januari 2014 12:38 schreef Adames het volgende:
[..]
knap
zou het ook nog wel eens willen doen, maar moet eerst een gek zover zien te krijgen
En toen liet je haar vervolgens alle zorginstellingen van Friesland zien zowat.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:40 schreef supersof het volgende:
[..]
gelukkig wilde een vriendin van me wel
quote:Op maandag 27 januari 2014 12:40 schreef Muto het volgende:
[..]
En toen liet je haar vervolgens alle zorginstellingen van Friesland zien zowat.![]()
jijquote:
Jammer weer hoorquote:
iemand hequote:Op maandag 27 januari 2014 12:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben hier niet goed in, helaas.
Mijn enige hossel bestond uit: Ik vind je erg leuk en wil meer dan vrienden zijn.![]()
Werkte wel.
[..]
Nee, was aan het chatten met iemand.
was hetm aar kut....quote:
Ach ja, het is wel gelukt toch.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben hier niet goed in, helaas.
Mijn enige hossel bestond uit: Ik vind je erg leuk en wil meer dan vrienden zijn.![]()
Werkte wel.
watquote:
Ja.quote:
Hehe, wat ben je aan het impliceren, Jimbo?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |