lekker ik ga zo friet eten met vriendenquote:Op maandag 27 januari 2014 13:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor jou wel ja, hihi
Ik heb zojuist een ei gebakken
goed ideequote:Op maandag 27 januari 2014 13:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor jou wel ja, hihi
Ik heb zojuist een ei gebakken
Dacht dat je af wilde vallen.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:17 schreef supersof het volgende:
[..]
lekker ik ga zo friet eten met vrienden
Af en toe een huisje, festival hier en daar. Niet heel spannend eigenlijk, zolang ik maar bezig kan zijn.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:17 schreef Typisch het volgende:
wat doen jullie dan op vakantie? en ga je dan met een groep vrienden of met maar 1 of 2?
het is pa...quote:Op maandag 27 januari 2014 13:17 schreef supersof het volgende:
[..]
dronken worden en met een kater culturele shit doenquote:Op maandag 27 januari 2014 13:17 schreef Typisch het volgende:
wat doen jullie dan op vakantie? en ga je dan met een groep vrienden of met maar 1 of 2?
Paar mensen en dan de stad bekijken.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:17 schreef Typisch het volgende:
ehm vorig jaar dus fietsen met een vriendin.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:17 schreef Typisch het volgende:
Waar dan, of gewoon naar een snackbar of iets dergelijks?quote:Op maandag 27 januari 2014 13:17 schreef supersof het volgende:
[..]
bij nader inzien niet meerquote:Op maandag 27 januari 2014 13:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dacht dat je af wilde vallen.
Ga met mij mee naar Honoluluquote:Op maandag 27 januari 2014 13:20 schreef Etsu het volgende:
Ik ben aan het kijken of ik met mijn neef een rondreis kan maken.
Anders blijf ik lekker thuis.
Op FOK!.
FOK! is ook een vakantie-trip naar mijns inziens.
in arnhem geen idee waarquote:Op maandag 27 januari 2014 13:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar dan, of gewoon naar een snackbar of iets dergelijks?
En een verslavingquote:Op maandag 27 januari 2014 13:20 schreef Etsu het volgende:
Ik ben aan het kijken of ik met mijn neef een rondreis kan maken.
Anders blijf ik lekker thuis.
Op FOK!.
FOK! is ook een vakantie-trip naar mijns inziens.
ik moest lachenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |