Sterkte ermee..quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:45 schreef Lastpost het volgende:
Ik ga morgen weer voor een lekker stuk lopen, kan er niet op wachten nu m'n relatie ineens op de klippen gelopen is. Heerlijk onwerkelijk na zo'n 6 jaar.
Ah, ok. Denk dat het voor mij ook wel een fietstest wordt danquote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:40 schreef Nirak het volgende:
[..]
Een fietstest, want ik liep toen nog niet zo lang en ze raden dat af voor onervaren hardlopers.
Ik heb destijds een groot sportmedisch onderzoek gehad. Maar die keuze is heel persoonlijk natuurlijk.. Gezien mijn voorgeschiedenis en familiekwalen was dat ook het advies van de sportarts.
Wenen blijkt geen 10k te hebben. Madrid welquote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat leuk, zo'n sportieve pa! Samen trainen voor Wenen.
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:37 schreef mosselmossel het volgende:
Zo dat was lekker vandaag! Wat was het nog warm voor 3 graden. Lekker loopje gedaan. Stond anderhalf uur op het schema en een goeie 13km gedaan weer. Ow, en de Emnpelsedijk, waar ze een sluizencomplex aan het bouwen zijn, is ook weer open, dus lekker hele tijd over de dijk. Was leuk en mooi.
Voor het eerst ooit heb ik nu meer dan 100km in een maand gelopenWat ik zo leuk aan de dijk vind, is dat er elk weekend ontzettend veel mensen aan het wandelen of fietsen zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind sowieso het schema van de trainer wel omvangrijk. 8 Weken voor een HM al ruim 34 km maken in één week (toch?) is al best wat. En dan moet je je duurloop nog gaan opbouwen (naar iets over de 2 uur, zei Hans dat?).quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:37 schreef mosselmossel het volgende:
Voor het eerst ooit heb ik nu meer dan 100km in een maand gelopen
Mijn langste duurloop voor mijn vorige HM was 110 minuten (een kilometer of 17) en de meest omvangrijke week was iets van 32-35 kilometer.
Laatst heb je toch een training van 14 kilometers aan intervals gedaan met dat schema? Dat is haast marathon training, of ligt dat aan mij?![]()
Bwooooohhhhhhhquote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:06 schreef mosselmossel het volgende:
Ik ga vanmiddag crème brulee maken!
Eiwitten!
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:45 schreef Lastpost het volgende:
Ik ga morgen weer voor een lekker stuk lopen, kan er niet op wachten nu m'n relatie ineens op de klippen gelopen is. Heerlijk onwerkelijk na zo'n 6 jaar.
Ehh behalve dan dat 3/4 tights uberhaupt alleen voor vrouwen zijn :pquote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:37 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dan probeer ik die voor vrouwen. Ik heb nog steeds een 3/4 tight die eigenlijk voor vrouwen is (maat S volgens mij) en die past prima. Niemand die het ziet dat het eigenlijk voor vrouwen is
O.a. Nike heeft gewoon mannenmodellen 3/4e tight hoor.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:45 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ehh behalve dan dat 3/4 tights uberhaupt alleen voor vrouwen zijn :p
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:45 schreef Lastpost het volgende:
Klotequote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:45 schreef Lastpost het volgende:
Denk dat het allemaal wel meevalt. In die 14 kilometers zit steeds een kilometer of 4, 5 in- en uitlopen. Dat gaat allemaal zo hard niet. En dat opbouwen gaat inderdaad tot een LDL van 2 uur, twee weken voor de HM. Daarin zal ik dan een kilometer of 18 lopen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:07 schreef Levitas het volgende:
[..]
Wat ik zo leuk aan de dijk vind, is dat er elk weekend ontzettend veel mensen aan het wandelen of fietsen zijn.
[..]
Ik vind sowieso het schema van de trainer wel omvangrijk. 8 Weken voor een HM al ruim 34 km maken in één week (toch?) is al best wat. En dan moet je je duurloop nog gaan opbouwen (naar iets over de 2 uur, zei Hans dat?).
Mijn langste duurloop voor mijn vorige HM was 110 minuten (een kilometer of 17) en de meest omvangrijke week was iets van 32-35 kilometer.
Laatst heb je toch een training van 14 kilometers aan intervals gedaan met dat schema? Dat is haast marathon training, of ligt dat aan mij?
Das wel erg naar ja. Loop ze morgen, lekker het hoofd leegmaken.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:45 schreef Lastpost het volgende:
MoBlo, mag ik erbij?quote:
Ik wil een marathon wedstrijd wel sneller lopen dan LDL tempo ja.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:51 schreef Corniel het volgende:
@Swetsenegger: Ik mag aannemen dat je wel van plan bent om je marathon in D2 te lopen? Anders zeg ik bij deze dat je je beoogde tempo iets sneller moet gaan instellen.
Oh??? One of my favoritesquote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:06 schreef mosselmossel het volgende:
Ik ga vanmiddag crème brulee maken!
Eiwitten!
Ik heb het schema verder niet gezien hoor, ben alleen uitgegaan van wat Hans toentertijd tegen me zei en wat ik bij jou voorbij zag komen op Endomondo. Daar zit in- en uitlopen al bij natuurlijk ja.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:04 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Denk dat het allemaal wel meevalt. In die 14 kilometers zit steeds een kilometer of 4, 5 in- en uitlopen. Dat gaat allemaal zo hard niet. En dat opbouwen gaat inderdaad tot een LDL van 2 uur, twee weken voor de HM. Daarin zal ik dan een kilometer of 18 lopen.
Het is niet echt een beginnersschema nee, maar het is ook niet overdreven zwaar hoor.
Jagersplas, jeugdherinneringenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:31 schreef Frsh het volgende:
O, morgen ga ik zomaar meedoen met de Jagersplasloop. Lijkt me een beetje onzin om daarvoor de OP nog aan te passen. 10km op mn dooie gemakkie rondom een meer in Zaandam. Zin in!
Maar eerst vanavond nog maar een stukkie, anders kom ik nooit aan mijn kilometers deze week.
Sterkte man!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:45 schreef Lastpost het volgende:
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:26 schreef Daywalk3r het volgende:
Afligem dubbel
Brigand
.....
.....
Corsendonk pater
Gulden draak 9000
Maredsous tripel
Rockefort 8
Ist wat bierkenners. Heeft een maat voor me besteld. Smaken verschillen natuurlijk..
Columbus is lekker! Ik heb voor vanavond een Flamingo van 't IJquote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:26 schreef Daywalk3r het volgende:
Afligem dubbel
Brigant
Brouwerij t ij Columbus
Bush amber
Corsendonk pater
Gulden draak 9000
Maredsous tripel
Rockefort 8
Ist wat bierkenners. Heeft een maat voor me besteld. Smaken verschillen natuurlijk..
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:38 schreef Gogo83 het volgende:
Veel sterkte Lastpost...
[..]
MoBlo, mag ik erbij?
23 maart 2014 - Rondje Nederland (Arnhem)
• Gogo - 5 km
Heb ik gisteren nog gelopen. Heerlijk gebied. Vaak mijn vaste route voor 10+ rondjesquote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:31 schreef Frsh het volgende:
O, morgen ga ik zomaar meedoen met de Jagersplasloop. Lijkt me een beetje onzin om daarvoor de OP nog aan te passen. 10km op mn dooie gemakkie rondom een meer in Zaandam. Zin in!
Maar eerst vanavond nog maar een stukkie, anders kom ik nooit aan mijn kilometers deze week.
Bij mij was het onderzoek dan ook voornamelijk gericht op mijn gezondheid en of mijn hart en longen goed functioneren tijdens inspanningquote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:11 schreef Corniel het volgende:
Aangaande sporttesten: als je enigszins serieus aan het hardlopen bent (eigenlijk iedereen hier) heb je niets aan een fietstest om te weten wat je lopend kan.
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:39 schreef abraham het volgende:
Het lijkt morgen nog best droog te zijn. Omdat ik geen zin heb om alleen te lopen heb ik de hardloop kalender opgestart. Voor ik er erg in hebt vormt zich het plan om 'gewoon' een HM te lopen morgen. Niet voor een PR maar als LDL.
Het kan dus raar lopen. In 2010 wist ik zeker dat ik 4EM niet zou kunnen lopen maar vrienden overtuigden me om het toch te doen. Daar moest maanden voor worden getraind en gedieet. Nu is iets wat toen een waanidee geweest zou zijn een reële invulling van een zondagochtend...
Dus ga ik morgen lopen. Blije eikel, brede grijns. (En vast de langzaamste van het hele startersveld maar dat boeit niet!)
Bij het lopen heb ik geen tegenstanders. De enige waar ik van kan/moet winnen ben ikzelf. En dat doe ik eigenlijk al door überhaupt met plezier te lopen. Beetje 'onwerkelijk/klef/whatever' natuurlijk om jezelf tot winnaar uit te roepen als ze links en rechts voorbij schieten maar ja, het is een gevoelquote:Op zondag 26 januari 2014 00:00 schreef Nirak het volgende:
Plezier boeit Abraham, en dat lijkt goed te zitten
Ik loop morgen 2500 meter en tegen de tijd dat ik de eerste 1500 erop heb zien zullen de eerste alweer over de finish komen. Maar dat maakt me niets uit en ergens vind ik dat ook wel weer een beetje vreemd.
Roar!!quote:Op zondag 26 januari 2014 05:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
Quoi,Nirak, Gogo en Guppy..... show us the girl power today!
en de "Buffel"aar natuurlijk!quote:
"Moeh"quote:Op zondag 26 januari 2014 07:31 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en de "Buffel"aar natuurlijk!
Waarom doen ouders dat toch? Begreep dat vroeger van mijn ouders ook nooit.quote:Op zondag 26 januari 2014 02:39 schreef Nanook24 het volgende:
[...]
vanavond de Lego van mijn dochter aan het uitzoeken geweest (lees: alle setjes weer zo ver mogelijk in elkaar gezet)
[...]
En?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:50 schreef Jero_nimo het volgende:
Klinkt als een goede en makkelijke manier om dat te berekenen. Ga hem even bewaren en zelf ook eens een keer uitproberen, zondag ofzo
Als je kunt typen kun je ook lopenquote:Op zondag 26 januari 2014 09:31 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Heb je al gekeken hoe laat het is?
Laat genoeg om dat al gedaan te hebbenquote:Op zondag 26 januari 2014 09:31 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Heb je al gekeken hoe laat het is?
Nee, ben onderweg naar de gezondheidsbeurs*.quote:Op zondag 26 januari 2014 09:34 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Als je kunt typen kun je ook lopen
quote:Op zondag 26 januari 2014 09:32 schreef cafca het volgende:
Alle lopers veel succes vandaag!
Ik ga zelf een stuk fietsen, maar eerst mijn kinderen begeleiden die vandaag voor het eerst gaan hardlopen.Trots
Nou, zo heel klein zijn ze niet meer (12 en 13). Zijn altijd redelijke niet-sporters geweest, maar op de lange duur doet goed voorbeeld toch goed volgenquote:Op zondag 26 januari 2014 09:43 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]Leuk! Dat ziet er altijd zo leuk uit!
De sfeer zit er alweer lekker in zie ikquote:Op zondag 26 januari 2014 09:42 schreef Gogo83 het volgende:
Major ochtendhumeur.. Mijn bed lag nog veel te lekker en mijn trui zit onder de kattenharen (ik lijk zelf wel een leeuw) en ik wilde wentelteefjes maken maar de boter is op. En ik wil ze niet met olie.
Straks lopen, meestal helpt dat.
En Arnhemse bossen.
Zoals altijd wanneer ik de wekker moet zetten in het weekend en waarom word ik toch nog steeds zenuwachtig voor loopjes?!?quote:Op zondag 26 januari 2014 10:16 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
De sfeer zit er alweer lekker in zie ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is trouwens interessant om niet vlakbij huis te eindigen, anders ben je na een zware inspanning toch gemakkelijk geneigd om de cooling down te laten. Nadien nog kwartiertje 'cooling down' gedaan. Zal hopelijk de recuperatie ten goede komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Safari run, klinkt tofquote:Op zondag 26 januari 2014 09:51 schreef streamnl het volgende:
Alle lopers, heel veel plezier vandaag.
Ben best benieuwd naar de foto's van de safarirun.
@moblo
Toen ik net keek in de wie loopt waar, zag ik dat het voorbeeldje om je loop aan te leveren is verwijderd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |