Sterkte ermee..quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:45 schreef Lastpost het volgende:
Ik ga morgen weer voor een lekker stuk lopen, kan er niet op wachten nu m'n relatie ineens op de klippen gelopen is. Heerlijk onwerkelijk na zo'n 6 jaar.
Ah, ok. Denk dat het voor mij ook wel een fietstest wordt danquote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:40 schreef Nirak het volgende:
[..]
Een fietstest, want ik liep toen nog niet zo lang en ze raden dat af voor onervaren hardlopers.
Ik heb destijds een groot sportmedisch onderzoek gehad. Maar die keuze is heel persoonlijk natuurlijk.. Gezien mijn voorgeschiedenis en familiekwalen was dat ook het advies van de sportarts.
Wenen blijkt geen 10k te hebben. Madrid welquote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat leuk, zo'n sportieve pa! Samen trainen voor Wenen.
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:37 schreef mosselmossel het volgende:
Zo dat was lekker vandaag! Wat was het nog warm voor 3 graden. Lekker loopje gedaan. Stond anderhalf uur op het schema en een goeie 13km gedaan weer. Ow, en de Emnpelsedijk, waar ze een sluizencomplex aan het bouwen zijn, is ook weer open, dus lekker hele tijd over de dijk. Was leuk en mooi.
Voor het eerst ooit heb ik nu meer dan 100km in een maand gelopenWat ik zo leuk aan de dijk vind, is dat er elk weekend ontzettend veel mensen aan het wandelen of fietsen zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind sowieso het schema van de trainer wel omvangrijk. 8 Weken voor een HM al ruim 34 km maken in één week (toch?) is al best wat. En dan moet je je duurloop nog gaan opbouwen (naar iets over de 2 uur, zei Hans dat?).quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:37 schreef mosselmossel het volgende:
Voor het eerst ooit heb ik nu meer dan 100km in een maand gelopen
Mijn langste duurloop voor mijn vorige HM was 110 minuten (een kilometer of 17) en de meest omvangrijke week was iets van 32-35 kilometer.
Laatst heb je toch een training van 14 kilometers aan intervals gedaan met dat schema? Dat is haast marathon training, of ligt dat aan mij?![]()
Bwooooohhhhhhhquote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:06 schreef mosselmossel het volgende:
Ik ga vanmiddag crème brulee maken!
Eiwitten!
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:45 schreef Lastpost het volgende:
Ik ga morgen weer voor een lekker stuk lopen, kan er niet op wachten nu m'n relatie ineens op de klippen gelopen is. Heerlijk onwerkelijk na zo'n 6 jaar.
Ehh behalve dan dat 3/4 tights uberhaupt alleen voor vrouwen zijn :pquote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:37 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dan probeer ik die voor vrouwen. Ik heb nog steeds een 3/4 tight die eigenlijk voor vrouwen is (maat S volgens mij) en die past prima. Niemand die het ziet dat het eigenlijk voor vrouwen is
O.a. Nike heeft gewoon mannenmodellen 3/4e tight hoor.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:45 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ehh behalve dan dat 3/4 tights uberhaupt alleen voor vrouwen zijn :p
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:45 schreef Lastpost het volgende:
Klotequote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:45 schreef Lastpost het volgende:
Denk dat het allemaal wel meevalt. In die 14 kilometers zit steeds een kilometer of 4, 5 in- en uitlopen. Dat gaat allemaal zo hard niet. En dat opbouwen gaat inderdaad tot een LDL van 2 uur, twee weken voor de HM. Daarin zal ik dan een kilometer of 18 lopen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:07 schreef Levitas het volgende:
[..]
Wat ik zo leuk aan de dijk vind, is dat er elk weekend ontzettend veel mensen aan het wandelen of fietsen zijn.
[..]
Ik vind sowieso het schema van de trainer wel omvangrijk. 8 Weken voor een HM al ruim 34 km maken in één week (toch?) is al best wat. En dan moet je je duurloop nog gaan opbouwen (naar iets over de 2 uur, zei Hans dat?).
Mijn langste duurloop voor mijn vorige HM was 110 minuten (een kilometer of 17) en de meest omvangrijke week was iets van 32-35 kilometer.
Laatst heb je toch een training van 14 kilometers aan intervals gedaan met dat schema? Dat is haast marathon training, of ligt dat aan mij?
Das wel erg naar ja. Loop ze morgen, lekker het hoofd leegmaken.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:45 schreef Lastpost het volgende:
MoBlo, mag ik erbij?quote:
Ik wil een marathon wedstrijd wel sneller lopen dan LDL tempo ja.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:51 schreef Corniel het volgende:
@Swetsenegger: Ik mag aannemen dat je wel van plan bent om je marathon in D2 te lopen? Anders zeg ik bij deze dat je je beoogde tempo iets sneller moet gaan instellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |