Waarom doen ouders dat toch? Begreep dat vroeger van mijn ouders ook nooit.quote:Op zondag 26 januari 2014 02:39 schreef Nanook24 het volgende:
[...]
vanavond de Lego van mijn dochter aan het uitzoeken geweest (lees: alle setjes weer zo ver mogelijk in elkaar gezet)
[...]
En?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:50 schreef Jero_nimo het volgende:
Klinkt als een goede en makkelijke manier om dat te berekenen. Ga hem even bewaren en zelf ook eens een keer uitproberen, zondag ofzo
Als je kunt typen kun je ook lopenquote:Op zondag 26 januari 2014 09:31 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Heb je al gekeken hoe laat het is?
Laat genoeg om dat al gedaan te hebbenquote:Op zondag 26 januari 2014 09:31 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Heb je al gekeken hoe laat het is?
Nee, ben onderweg naar de gezondheidsbeurs*.quote:Op zondag 26 januari 2014 09:34 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Als je kunt typen kun je ook lopen
quote:Op zondag 26 januari 2014 09:32 schreef cafca het volgende:
Alle lopers veel succes vandaag!
Ik ga zelf een stuk fietsen, maar eerst mijn kinderen begeleiden die vandaag voor het eerst gaan hardlopen.Trots
Nou, zo heel klein zijn ze niet meer (12 en 13). Zijn altijd redelijke niet-sporters geweest, maar op de lange duur doet goed voorbeeld toch goed volgenquote:Op zondag 26 januari 2014 09:43 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]Leuk! Dat ziet er altijd zo leuk uit!
De sfeer zit er alweer lekker in zie ikquote:Op zondag 26 januari 2014 09:42 schreef Gogo83 het volgende:
Major ochtendhumeur.. Mijn bed lag nog veel te lekker en mijn trui zit onder de kattenharen (ik lijk zelf wel een leeuw) en ik wilde wentelteefjes maken maar de boter is op. En ik wil ze niet met olie.
Straks lopen, meestal helpt dat.
En Arnhemse bossen.
Zoals altijd wanneer ik de wekker moet zetten in het weekend en waarom word ik toch nog steeds zenuwachtig voor loopjes?!?quote:Op zondag 26 januari 2014 10:16 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
De sfeer zit er alweer lekker in zie ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is trouwens interessant om niet vlakbij huis te eindigen, anders ben je na een zware inspanning toch gemakkelijk geneigd om de cooling down te laten. Nadien nog kwartiertje 'cooling down' gedaan. Zal hopelijk de recuperatie ten goede komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Safari run, klinkt tofquote:Op zondag 26 januari 2014 09:51 schreef streamnl het volgende:
Alle lopers, heel veel plezier vandaag.
Ben best benieuwd naar de foto's van de safarirun.
@moblo
Toen ik net keek in de wie loopt waar, zag ik dat het voorbeeldje om je loop aan te leveren is verwijderd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zijn best weinig calorieën voor die afstand. Zo te zien ben je een lichtgewichtquote:Op zondag 26 januari 2014 12:02 schreef Tyler-Girl het volgende:
Sinds eind december weer met de loopgroep meegeweest, maar of dat zo'n goed idee was....-O-
veel last gehad van mijn schenen en het was al snel te zwaar. Veel gelopen. Wel mooi rondje gehad. Soort van vlas plat omhoog, heel stuk recht en dan stijl omlaag (wandelend)
De weg gaat me tot nu toe betrr af dan de weg![]()
Had volgens mij wel later op stop moeten duwen, dan had ik 6km aangetikt
http://www.endomondo.com/workouts/290268379/7208949
Well done! Dat is zeker niet slecht, dan is een 36'er op de 5k mogelijk en daarmee word je zeker geen laatste.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:25 schreef Nirak het volgende:
Ik ben alweer terug, 2500 meter (net niet) en kwam in 17:29 over de finish. Dat viel mee zeker niet tegenZal straks iets meer vertellen, eerst even koffie drinken met mijn ouders en napraten. Het was erg leuk om te doen
Netjes!quote:Op zondag 26 januari 2014 12:25 schreef Nirak het volgende:
Ik ben alweer terug, 2500 meter (net niet) en kwam in 17:29 over de finish. Dat viel mee zeker niet tegenZal straks iets meer vertellen, eerst even koffie drinken met mijn ouders en napraten. Het was erg leuk om te doen
quote:Op zondag 26 januari 2014 12:30 schreef Quoi het volgende:
Hoppa. 27:04 min over 5km met een average pace of..... 5:25 min/km, en dat is een PR![]()
Ik ben trots![]()
Voor mijn gevoel wat te hard van start gegaan en na 1 km best wat buiten adem. Na die ene km raakte ik mijn zus kwijt achter me (miepje wou toch wedstrijd doen met haar lopersknie). Maar ik ben gewoon doorgegaan op dat tempo en raakte op een bepaald punt comfortabel-buiten-adem. Ik bedoel: het is toch een wedstrijd, het moet niet te makkelijk zijn! dat voluit durven gaan moet ik op de een of andere gekke manier nog leren, dit kwam al wat meer in de buurt
Had het mentaal bij km3 wel een beetje gehad en merkte dat dat invloed had op mijn pace. Ben toen heel hard mijn gedachten gaan verzetten, en hoe? Ik ben de tafels gaan opzeggen in mijn hoofd, beiden kanten op![]()
Stiekeme agenda was onder de 27 min, maar erg blij hiermee
Naar die calorieen kijk ik nooit, al moet ik mij gewicht wel iets aanpassen helaasquote:Op zondag 26 januari 2014 12:08 schreef minimaLL het volgende:
[..]
Dat zijn best weinig calorieën voor die afstand. Zo te zien ben je een lichtgewicht![]()
Is het de gewoonte dat je allemaal samen in groep blijft lopen met de club? Het is interessanter om je eigen tempo te lopen en vooraf een eindpunt af te spreken.
Zwemmen misschien.. Er staat nergens dat ze KT o.i.d. bedoelen, alleen een cross training waar je je benen wat minder belast en vooral focust op je bovenlichaam.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:03 schreef minimaLL het volgende:
Trouwens, op termijn wil ik meer crosstraining gaan integreren in mijn schema.
Morgen staat er in mijn schema bvb:
Rest day. Optional: Cross train, focusing on upper body and core.
Ik dacht dat Cross training altijd gericht was op een cardiovasculaire activiteit (dus geen powertraining/pilates/yoga/ body weight excercises/...
Iemand een idee van zo'n activiteit dat beantwoordt aan het voorstel hierboven?
Oh oh oh, wat zal jij genoten hebben van het typen van die zin. Een satanische grijns van oorlel naar oorlel.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:30 schreef Quoi het volgende:Na die ene km raakte ik mijn zus kwijt achter me
Goed werk Q! En met tafels je gedachten verzetten, daar zou ik nooit opgenomen zijnquote:Op zondag 26 januari 2014 12:30 schreef Quoi het volgende:
Hoppa. 27:04 min over 5km met een average pace of..... 5:25 min/km, en dat is een PR![]()
Ik ben trots![]()
Voor mijn gevoel wat te hard van start gegaan en na 1 km best wat buiten adem. Na die ene km raakte ik mijn zus kwijt achter me (miepje wou toch wedstrijd doen met haar lopersknie). Maar ik ben gewoon doorgegaan op dat tempo en raakte op een bepaald punt comfortabel-buiten-adem. Ik bedoel: het is toch een wedstrijd, het moet niet te makkelijk zijn! dat voluit durven gaan moet ik op de een of andere gekke manier nog leren, dit kwam al wat meer in de buurt
Had het mentaal bij km3 wel een beetje gehad en merkte dat dat invloed had op mijn pace. Ben toen heel hard mijn gedachten gaan verzetten, en hoe? Ik ben de tafels gaan opzeggen in mijn hoofd, beiden kanten op![]()
quote:Op zondag 26 januari 2014 13:01 schreef hatsaflats het volgende:
Nirak en QuoiPuike prestaties!
Zeg Q, ben jij nu weer sneller dan je zus?
quote:Op zondag 26 januari 2014 13:07 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Oh oh oh, wat zal jij genoten hebben van het typen van die zin. Een satanische grijns van oorlel naar oorlel.
Is het zo koud in het oosten? Het was hier vanmorgen in het flauwe winterzonnetje nog best aangenaam.quote:Op zondag 26 januari 2014 13:46 schreef Guppyfriend het volgende:
Rum?! Hahaha! Zou niet verkeerd zijn nu![]()
quote:Op zondag 26 januari 2014 13:42 schreef Frsh het volgende:
Mooi gelopen allemaal. Zondag is rendag, dat blijkt maar weer.
Hier geen relaxed rondje om een meer in Zaandam, maar gewoon knallen vanaf de eerste meters en een PR op 10k bij de Jagersplasloop in 44m40s. Voor het eerst onder de 45 minuten en ik moest onderweg nog mijn veters strikken. Stomstom, want ik doe normaal altijd een dubbele knoop, alleen vandaag niet. Had dus nog 20 sec. sneller kunnen zijn.
Zondag kan niet meer stuk, nu planken bankhangen.
Valt op zich wel mee, maar ik heb rond 12 uur mijn 5km gerend en sta nu te wachten op moeders (ETA 14:30 uur). Brrr!quote:Op zondag 26 januari 2014 13:51 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Is het zo koud in het oosten? Het was hier vanmorgen in het flauwe winterzonnetje nog best aangenaam.
[..]Jij wordt er ook niet langzamer op zeg
ziet er goed uit. Have fun!quote:Op zondag 26 januari 2014 14:05 schreef Wolve000 het volgende:
Men heeft weer goed gelopen!
Hier moeten we nog vertrekken. Route van zo'n 19km uitgestippeld. Laatste lange loop voor de HM van over 2 weken. Leuk hoogteprofiel ook weer.
[ afbeelding ]
Ziet er wel naar uit dat het een natte loop gaat worden...
Mooie cijfers! Op naar volgende week!quote:Op zondag 26 januari 2014 13:50 schreef Swetsenegger het volgende:
Mooie prestaties!
Hier na m'n 10 van gisteren er vandaag een relaxte HM achteraan gelopen. Voor het eerst in weken weer eens een lekkere LDL gelopen. Hartslag mooi constant op 150BPM en pace netjes op 6"30/km
Nu een weekje taperen en dan eens zien of ik 27.5KM met 6m/km kan lopen.
19quote:Op zondag 26 januari 2014 14:05 schreef Wolve000 het volgende:
Men heeft weer goed gelopen!
Hier moeten we nog vertrekken. Route van zo'n 19km uitgestippeld. Laatste lange loop voor de HM van over 2 weken. Leuk hoogteprofiel ook weer.
[ afbeelding ]
Ziet er wel naar uit dat het een natte loop gaat worden...
Ik doe het omdat ik anders elke 2 minuten geroepen wordt omdat ze stukje A of B niet kunnen vinden. Ik ben gisteren ruim een half uur boodschappen wezen doen, de kids thuis gelaten met een bouwtekening en toen ik thuis kwam waren er hooguit 10 steentjes gelegd en was alles gestagneerd omdat ze 1 steentje niet konden vinden. (En om de dikke knuffel en dank je wel die ik vanmorgen kreeg toen ze zagen dat alles speelklaar stond.quote:Op zondag 26 januari 2014 09:12 schreef Frsh het volgende:
Waarom doen ouders dat toch? Begreep dat vroeger van mijn ouders ook nooit.
Zag toevallig vandaag dit op twitter voorbijkomen:quote:Op zondag 26 januari 2014 13:46 schreef Guppyfriend het volgende:
Rum?! Hahaha! Zou niet verkeerd zijn nu![]()
quote:I just finished a 0.25 liter Baco using Rumkeeper.
Ja, gaat lekker.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:21 schreef Quoi het volgende:
[..]
19Jij gaat ook als een tierelier huh!
Loopze!
Al rennend?quote:Op zondag 26 januari 2014 18:17 schreef mosselmossel het volgende:
Ik ga denk ik maar foto's maken in het vervolg. Dat lukt best aardig. #safarirun
Moet je eens die douchegel van Rituals proberen, Ice Shower heet 'ie. Nu weet ik natuurlijk niet wat voor gevoel je krijgt van die Tuinen gel, maar deze douchegel van Rituals is echt heerlijkquote:Op zondag 26 januari 2014 18:38 schreef De_kluizenaar het volgende:
Lekker spul die cooling van de tuinen zeg
quote:
Ben er echt heel blij mee. Vooral omdat ik sinds de bruggenloop nauwelijks een stap kon zetten zonder niet gelijk op 160 te zitten.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:21 schreef Quoi het volgende:
@Swets, die 150 bpm zijn echt bewonderenswaardig
Hihiquote:Op zondag 26 januari 2014 18:48 schreef Levitas het volgende:
[..]
Vooral dat laatste zinnetje is wel belangrijk. Dat is nou weer niet zo`n heerlijk gevoel![]()
quote:Op zondag 26 januari 2014 19:13 schreef Swetsenegger het volgende:
Warme choco over je schaamstreek smeren zal best helpen ja als het koud is.
quote:Op zondag 26 januari 2014 19:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
[..]
Ben er echt heel blij mee. Vooral omdat ik sinds de bruggenloop nauwelijks een stap kon zetten zonder niet gelijk op 160 te zitten.
Afgelopen week was wel echt een opsteker. Ik begon een hard hoofd in mijn hele marathon ambitie te krijgen. Als ik nu de asselronde 'comfortabel' kan lopen en er een week later weer gewoon een 20+ in het weekend kan uitgooien, begin ik er weer geloof in te krijgen.
Koud?? Het brand als de neten!!quote:Op zondag 26 januari 2014 19:12 schreef Nirak het volgende:
[..]
Hihikoud hè!
Misschien net als moblo en wolve aan de warme choco?
Bedankt voor de tip! lekker spul altijd van rituals, die gewone douche gel iig.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:48 schreef Levitas het volgende:
[..]
Moet je eens die douchegel van Rituals proberen, Ice Shower heet 'ie. Nu weet ik natuurlijk niet wat voor gevoel je krijgt van die Tuinen gel, maar deze douchegel van Rituals is echt heerlijk
http://eu.rituals.com/nl-(...)er-8967.html#start=4å
"Verkoelende douchegel - geniet van het langdurige verkoelende effect - op basis van organische Bamboe en Japanse Munt - ideaal na sporten of bij warm weer
Instructies
voor optimale verkoeling: douchegel aanbrengen buiten de douche en daarna afspoelen. NB: Hoe langer je wacht, des te "cooler" je wordt! Vermijd contact met gevoelige delen van je lichaam zoals ogen en schaamstreek"
Vooral dat laatste zinnetje is wel belangrijk. Dat is nou weer niet zo`n heerlijk gevoel![]()
Jij hebt t over het alternatief voor Ice Power, denk ik?quote:Op zondag 26 januari 2014 19:21 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip! lekker spul altijd van rituals, die gewone douche gel iig.
Cooling van de tuinen voel ik, nu 3 kwartier later nog steeds.
Dikke props!quote:Op zondag 26 januari 2014 12:30 schreef Quoi het volgende:
Ik ben trots![]()
ah! (en tnx)quote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 19:19 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, die marathon vind ik nu ook nog echt heel eng. ECHT HEEL ENG.Maar. Dat mag. Gewoon doorrennen.
46km gerend deze week. Da's meer dan een marathon. We komen er wel.
Colaflesjes! Maar winegums lijken me hetzelfde te werken, als je die lekkerder vindt. Eigenlijk had ik stiekem gewoon zo'n mixverpakking met kleine zakjes haribo-snoepjes en had ik zin in colaflesjes. En ik nam er gewoon 1 wanneer ik trek had en wat energie nodig dacht te hebben. Op gevoel dus. Maar de HM bleef kut.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:47 schreef mosselmossel het volgende:
Ik zat net trouwens over honger en dorst te denken voor tijdens CPC.
Ik ben nu, nu ik weer loopjes doe van meer dan anderhalf uur, weer aan het wennen aan mijn waterbelt (één flesje water, één flesje isostar). Kan ik best aan wennen. Maar wat voor drinken staat er op de verzorgingsposten bij CPC? En hoeveel verzorgingsposten zijn er?
En hatsaflats liep ooit met winegums tegen de hongerklop. Hoe zit dat? Werkt dat goed en wanneer eet je ze? Iemand anders ervaring mee? Ik wil geen gels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |