Waarom doen ouders dat toch? Begreep dat vroeger van mijn ouders ook nooit.quote:Op zondag 26 januari 2014 02:39 schreef Nanook24 het volgende:
[...]
vanavond de Lego van mijn dochter aan het uitzoeken geweest (lees: alle setjes weer zo ver mogelijk in elkaar gezet)
[...]
En?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:50 schreef Jero_nimo het volgende:
Klinkt als een goede en makkelijke manier om dat te berekenen. Ga hem even bewaren en zelf ook eens een keer uitproberen, zondag ofzo
Als je kunt typen kun je ook lopenquote:Op zondag 26 januari 2014 09:31 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Heb je al gekeken hoe laat het is?
Laat genoeg om dat al gedaan te hebbenquote:Op zondag 26 januari 2014 09:31 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Heb je al gekeken hoe laat het is?
Nee, ben onderweg naar de gezondheidsbeurs*.quote:Op zondag 26 januari 2014 09:34 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Als je kunt typen kun je ook lopen
quote:Op zondag 26 januari 2014 09:32 schreef cafca het volgende:
Alle lopers veel succes vandaag!
Ik ga zelf een stuk fietsen, maar eerst mijn kinderen begeleiden die vandaag voor het eerst gaan hardlopen.Trots
Nou, zo heel klein zijn ze niet meer (12 en 13). Zijn altijd redelijke niet-sporters geweest, maar op de lange duur doet goed voorbeeld toch goed volgenquote:Op zondag 26 januari 2014 09:43 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]Leuk! Dat ziet er altijd zo leuk uit!
De sfeer zit er alweer lekker in zie ikquote:Op zondag 26 januari 2014 09:42 schreef Gogo83 het volgende:
Major ochtendhumeur.. Mijn bed lag nog veel te lekker en mijn trui zit onder de kattenharen (ik lijk zelf wel een leeuw) en ik wilde wentelteefjes maken maar de boter is op. En ik wil ze niet met olie.
Straks lopen, meestal helpt dat.
En Arnhemse bossen.
Zoals altijd wanneer ik de wekker moet zetten in het weekend en waarom word ik toch nog steeds zenuwachtig voor loopjes?!?quote:Op zondag 26 januari 2014 10:16 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
De sfeer zit er alweer lekker in zie ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is trouwens interessant om niet vlakbij huis te eindigen, anders ben je na een zware inspanning toch gemakkelijk geneigd om de cooling down te laten. Nadien nog kwartiertje 'cooling down' gedaan. Zal hopelijk de recuperatie ten goede komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Safari run, klinkt tofquote:Op zondag 26 januari 2014 09:51 schreef streamnl het volgende:
Alle lopers, heel veel plezier vandaag.
Ben best benieuwd naar de foto's van de safarirun.
@moblo
Toen ik net keek in de wie loopt waar, zag ik dat het voorbeeldje om je loop aan te leveren is verwijderd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |